Slide u carbu

spenki

New member
Postovanje, nakon rastavljanja carba skontao sam da je rupa na slideu u koju ulazi igla jajastog oblika. Oko nje su jos dvije rupe koje su savrseno okrugle. Zanima me treba li zamjeniti citav slide te kako se prosirenje te rupe odrazava na rad masine. Motor je prije rastavljanja radio dobro. Radi se o mikuni bst 40 carbu
 
Ovak, tu ti je SVE što ćeš ikad poželjeti znati o Mikuni BST frgi, i više nego što ćeš poželjeti znati.....

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184

Tip s nickom "motolab" je tata svih fergazera na svijetu...i mnogočega drugoga.....

Njegova slika tvog problema:

http://www.moto-lab.com/index.html?http://www.moto-lab.com/gallery/view?itemid=303

Nije ti neki problem..... (y) ....zasad......

Ako trebaš pomoć s ovim engleskim tekstom, javi na PP!

M.
 
Procitao sam taj post vise od jedanput, ali nisam nasao ista o ovome problemu. Kad smo vec ovdje zanima me jos jedna stvar. Kako tocni namjestiti float height? Svuda na netu pise da horizontalno drzim carb i onda ga polako uspravljam. I da u trenutku kad ona metalna trakica tek dotakne uteg, float i rub moraju biti paralelni. Dok drugi govore da trebam drzati carb kako normalno stoji i puhati u fuel intake. I prstima pomicati float, te kad se zatvori dovod zraka trebali bi rubovi biti paralelni.. e sad sa ova dva nacina mjerenja dobivam skroz drukcije postavke one metalne trakice pa me zanima kako tocno treba ovo srediti?
 
spenki said:
Procitao sam taj post vise od jedanput, ali nisam nasao ista o ovome problemu. Kad smo vec ovdje zanima me jos jedna stvar. Kako tocni namjestiti float height? Svuda na netu pise da horizontalno drzim carb i onda ga polako uspravljam. I da u trenutku kad ona metalna trakica tek dotakne uteg, float i rub moraju biti paralelni. Dok drugi govore da trebam drzati carb kako normalno stoji i puhati u fuel intake. I prstima pomicati float, te kad se zatvori dovod zraka trebali bi rubovi biti paralelni.. e sad sa ova dva nacina mjerenja dobivam skroz drukcije postavke one metalne trakice pa me zanima kako tocno treba ovo srediti?

Čuj, nije dovoljno pročitati samo post već cijelu temu da bi nešto više skužio.
Za rupicu kroz koju ide igla.....ako je malo jajasta nije problem, kad jako promijeni oblik onda je problem, obrati pažnju na iglicu....ona bi ti isto mogla biti potrošena točno ispod onog malog osigurača. To je već problem ali nije skupa za zamijeniti.

Ako ne kužiš kako namjestiti float height odnesi nekom da ti to napravi.

M.
 
e pa ova rupa ne da je malo jajasta nego je jajastija od prokletog jaja. jel se isplati davati 230kn za citav slide radi toga?
 
spenki said:
e pa ova rupa ne da je malo jajasta nego je jajastija od prokletog jaja. jel se isplati davati 230kn za citav slide radi toga?

Daj sliku karba, slajda, iglice i membrane.
 
Igla je pukla i upala u diznu, motor nije primao gas to je i bio razlog rastavljanja. U potpunosti je bila pohabana gore kod brtvice. na membrani nema nikakvih puknuća niti ostecenja








evo slike te rupe.. inace je slide u ok stanju i gas je fluidno radio prije puknuca igle.. a na tu rupu sjeda onaj okrugli spacer koji ionako pokriva ovo jajasto prosirenje tako da ne znam jel bas treba novo uzimat. jos
 
to je dobro ne sekiraj se, jedino bi htio vidit kako dođe osiguranje
to 'jaje' mi se čini tvorničko :misli:
 
yatasaki said:
to je dobro ne sekiraj se, jedino bi htio vidit kako dođe osiguranje
to 'jaje' mi se čini tvorničko :misli:

Vjeruj, nije....