Snaga motora iz Njemačke

ADAM

Active member
Ovako,gledam si neke motore koji kod nas imaju malo više konja nego isti ti modeli u Njemačkoj.
Konkretno XJR 1300,kod nas ima 106 KS a gore 98.
Sad me interesira,kako mu je točno smanjena snaga?
Što treba napraviti da mu se poveća?
I koja je procedura sa papirima,zbog mijenjanja snage-jel treba neki atest (Velika Gorica) ili nešto drugo?
Hvala..
Hm,da još više me iznenadio YZF 1000 (thunder ace),mislim da je kod nas imao 145 KS,a gore 98?
Znam da nijemci imaju neke čudne zakone ali...
 
pa imaju blokade.... na nekim motorima to se relativno lako riješi, na nekima kompliciranije, nešto i skuplje. Al ja bi rekao da su germani malo pametniji... 98 ps je sasvim dosta.... tebi ne? btw - jesi se ti ošišao?
 
ADAM said:
Konkretno XJR 1300,kod nas ima 106 KS a gore 98.
Sad me interesira,kako mu je točno smanjena snaga?

Nakon dugo razmišljanja i konzultacijama s eminentnim stručnjacima, došao sam do magičnog broja od 8 KS! 8)
 
mate said:
Nakon dugo razmišljanja i konzultacijama s eminentnim stručnjacima, došao sam do magičnog broja od 8 KS! 8)

Nisam pitao koliko,nego kako,na koji način-jel se to riješava bez problema ili?
I da li naši gledaju kaj se tiče KS u te papire iz D ili CMV oderu po našim tablicama?
2Miro: a zbog čega šišanje?
 
mate. danas sam isposlovao tvoj broj moba jer sam te trebao nešto u svezi glede...al nazvat ću te u ponedjeljak.
 
2 adam..pa bio sma danas u pitu- i sad se pitam jel sam te vidio s kratkom kosom?
 
miro said:
2 adam..pa bio sma danas u pitu- i sad se pitam jel sam te vidio s kratkom kosom?

Ne,nisam se ošišao,barem ne za sada.
A što se tiče 98 KS i ja mislim da nije neka velika razlika između 98 i 106,ali malo sam gledao motore na mobile.de,pa sam vidio da svi imaju tu blokadu na 98 KS,pa me malo zainteresiralo,kako se to riješava kod nas :misli:
 
ADAM said:
Ne,nisam se ošišao,barem ne za sada.
A što se tiče 98 KS i ja mislim da nije neka velika razlika između 98 i 106,ali malo sam gledao motore na mobile.de,pa sam vidio da svi imaju tu blokadu na 98 KS,pa me malo zainteresiralo,kako se to riješava kod nas :misli:
pa u svakom kvalitetnijem servisu to mogu...uz određenu nadoknadu...hehehehhehe... ali za tu malu razliku ne znam koliko se isplati
 
ADAM said:
I koja je procedura sa papirima,zbog mijenjanja snage-jel treba neki atest (Velika Gorica) ili nešto drugo?

sta ce ti atest? barem na motorima za sada ne mjere snagu. kad pocnu, onda ces misliti o tome. A placas i manji godisnji porez, za neke motore.
 
shmrkavac said:
sta ce ti atest? barem na motorima za sada ne mjere snagu. kad pocnu, onda ces misliti o tome. A placas i manji godisnji porez, za neke motore.

Znam za porez,zato i pitam,jer je jedna od granica i 100 KS,a ja poštenjačina :D
 
pa i u japanu su auti ograniceni na 280 ks i maks brzinu 170 kmh al dobro je poznato da im neki modeli kao sto su supra i skyline imaju i po 1000 ks :)
 
Zlatni2001 said:
pa i u japanu su auti ograniceni na 280 ks i maks brzinu 170 kmh al dobro je poznato da im neki modeli kao sto su supra i skyline imaju i po 1000 ks :)

Eee,di si ti sad zabrijal :misli: :mrgreen:
 
shmrkavac said:
80kW, tako da ti za doticni motor svejedno, ali za neki drugi.....

U pravu si,ja sam malo krivo iskalkuliral KW u KS (y)
 
ADAM said:
Ne,nisam se ošišao,barem ne za sada.
A što se tiče 98 KS i ja mislim da nije neka velika razlika između 98 i 106,ali malo sam gledao motore na mobile.de,pa sam vidio da svi imaju tu blokadu na 98 KS,pa me malo zainteresiralo,kako se to riješava kod nas :misli:

Bilo je u jednom MOTOPULSu kako se to radi-uglavnom stavi 4u1, K&N filtere, druge dizne, malo se cacka po prirubnicama za karburatore i elektronici i ide snaga lako do 130KS-ipak je to 1300ccm pa nije problem :D
 
gastajbarter said:
Bilo je u jednom MOTOPULSu kako se to radi-uglavnom stavi 4u1, K&N filtere, druge dizne, malo se cacka po prirubnicama za karburatore i elektronici i ide snaga lako do 130KS-ipak je to 1300ccm pa nije problem :D

covjek nije mislio neki tuning izmislit da mu digne snagu. pita kako se uklanja ajmo to nazvat "njemacka blokada" jer su u D osiguranja bila upola jeftinija za motore do 98 KS pa je puno motora s blokadom na 98KS.
@ ADAM  blokade se rjesavaju na razne nacine, ovisno o tome koji je model. nisu svi na istu foru zablokirani

al mogu se raspitat koja je fora kod XJR 1300, samo mi reci godinu proizvodnje.
 
mate said:
Nakon dugo razmišljanja i konzultacijama s eminentnim stručnjacima, došao sam do magičnog broja od 8 KS! 8)
:LOL:
Zanimljiva konstatacija! Intrigantna dapače.
Molim te, možeš li nam podastrijeti činjenice koje su vas navele na baš taj i takav zaključak?
 
I koja je procedura sa papirima,zbog mijenjanja snage-jel treba neki atest (Velika Gorica) ili nešto drugo?

U Njemačkoj ima motora tvornički zagušenih na npr. 72 kW (zbog znatno jeftinijeg osiguranja) ili 25 kW (za cicibane) i takvi su uvezeni i homologirani u D s tim snagama. U tom slučaju nema nikakvih naznaka o promjeni snage u knjižici vozila (nema križanja stare i upisivanja nove snage). Takvi se u Hrvatsku uvoze normalno i registriraju s tom umanjenom snagom bez dodatnih zafrkancija. Ako neko takav motor želi otvoriti nakon registracije i to legalno evidentirati neka se javi u CVH u Gorici ili još bolje u bolnicu Vrapće. Ako je riječ o motoru koji je  u D naknadno prigušen (uvezen i registriran u D neprigušen) onda se to vidi u knjižici vozila koju se pri homologacoji i registraciji mora predočiti i tada slijedi zafrkancija. Zafrkancija se sastoji u obaveznom A-testu u CVH i to bez obzira je li otvoren ili zatvoren, jer je očito da su u D po njihovim nacionalnim propisima nešto petljali te se to mora provjeriti je li u skladu s našim propisima. Provjerava se je li sve napravljeno u skladu s procedurom proizvođača što znači da onaj tko pristupi A-testu mora sa sobom donjeti i dokumentaciju proizvođača po čijoj proceduri prigušenje mora biti napravljeno. Na A-testu se mjeri i snaga na valjcima i cijela "igra" košta oko 1 kkuna. Dakle, najbolje je ne kupovati motore u D s evidentiranom promjenom snage (što se vidi u prepravljanju knjižice vozila i razlici snage od one navedene na potvrdi za homologaciju) inače slijedi "igra".
 
[quote author=ADAM]
I da li naši gledaju kaj se tiče KS u te papire iz D ili CMV oderu po našim tablicama?
[/quote]

Naši gledaju u papire one zemlje iz koje je motocik uvezen. Ako se motocikli uvoze iz Njemačke, Austrije, Švicarske i još nekih zemalja, onda gledaju Schwacke. Ako je iz Italije, gledaju talijansku tablicu procjena (ne znam sad kako se zove). Mada i naši imaju svoje knjižice, koje svako tromjesečje (ili polugodište, nisam ziher) izdaje Centar za vozila Hrvatske, a koje se temelje na stranim podacima i procjenama.

Za detalje kako to točno ide, i što se gleda, pogledaj na http://www.hak.hr/page.aspx?pageID=80 , a slobodno nazoveš i druga iz Visokog homologacijskog komiteta, tzv. Bandita...
 
A zašto bi mijenjao snagu u papirima? Želiš plačati veću regu ili?

Moja Honda je uvoz iz D, u papirima 20 KW, a od ove zime 33 KW.

Blokada je bila na :
1. Bregasta ( 3 mm višlji brijegovi te ujedno i širi )
2. Prednji lančanik ( skračen prijenos )
3. Dizne
4. Federi na membranama

http://www.honda.de/content/service/mc/19472_27974.html

Link za Hondine motore.