SpiderMartin u sezoni ... 2022

strasilo

Motorator
Jeboteled ... jel prati netko zbivanja "malog" Vugre i šta mu se dešava sa motorom u Španjolskoj ... ?!?

ja neznam jel to za smijanje ili za plakanje ?!? :misli:

Stavit ću Vugrine postove sa fejsa ... ako netko ne prati ... :mrgreen:
 
Last edited:
  • Like
Reactions: frankenstein
Vugra said:
Stgli ! (Circuito de Almeria) Konačno_Od četvrtka u 13 sati do subote u 22 sata. Ukupno 57 sati na putu. 15 sati spavanja, 3 sata za jelo, 1 sat za tankiranje, 1 sat za nabavu i 30 sati čiste vožnje. Očas posla! Kombi je i dalje na prodaju ali je sad cijena dupla. Hvala dečkima koji su sudjelovali u velikom servisu sa djelovima i novcem ( podatci poznati u redakciji) a o i znaju tko su. I hvala dečku sa zlatnim rukama Nineku koji je to odradio_O partnerima, sponzorima i prijateljima koji su omogućili ovaj zimski trening pisat ću u narednim postovima. Hvala svima Vama što nas pratite i bodrite. Sa zadovoljstvom čitamo Vaše komentare. Oni su nam najbolji pokazatelj da vjerujete u nas i da je postotak negativnih reakcija na naše aktivnosti stvarno zanemariv.

 
Vugra said:
Danas je bio zanimljiv dan, prosudite sami. Prvi trening Martin okrene tri kruga, netko padne-kraj treninga. Drugi izlaz u drugom krugu Martn nalijeće na ulje i pjeva" poljubi zemlju" od dragog nam i popularnog Mate Mišo Kovača, samo ne u Dalmaciji nego u Andaluziji, nekako u isto vrijeme mu pukne nova zadnja guma nakon svega 5 krugova. Dobro da smo primjetili. Već do trećeg treninga (u samo sat vremena) mi smo spremni za izlaz. U toku te vožnje prestaje raditi senzor quickshiftera, nema veze za slijedeći izlaz stavljamo novi. Oped pad nekog nesretnika i ptekid treninga u drugom krugu. Zadnji današnji izlaz puni elana, full spremni. Martin sastavlja tri brza kruga i ulazi u četvrti, prestiže jednog, drugog i u izlasku na ciljnu taman da prođe desetku koju ganja dva kruga...rappppp, rappppp. Raspao se novi senzor quickshiftera. Nema veze Ivan i ja pretražujemo cijelu stazu i drugu ( u susjedstvu) i sve boxove i nitko nema. Na kraju nalazimo kod gospodina iz Švedske ljubazno nam ga je prodao. Kad smo rekli cifru Martinu ovaj je popi.... Nema veze ne mora se svaki dan jesti.Usprkos svemu mi smo veseli, Martin si ništa nije napravio prilikom pada, s obzirom na pehove i mali broj krugova napravio je i brzo vrijeme. Na kraju dana svi trojica nešto radimo (vidi slike) i veselimo se sutrašnjem danu. Da je lako brz bi bio svatko... Šta mislite jeli danas bio naš dan?
 
Vugra said:
Dobro jutro iz Andaluzije! A sad nakon dva propala treninga radi loših prekidača quickshiftera ( dva su se raspala, a švedski ne mogu ugraditi jer nije za naš motor) idemo izvadit getribu jer smo najvjerojatnije sjebali drugu brzinu. Zahvaljujući wrhunskim Kawasaki stroju to i nije neki problem jer je kazetna. A zahvaljujući našem Darku i DKS- djelova imamo. Živili. Nadamo se popodnevnim treninzima i manualnom šaltungu.
 
Vugra said:
Manje od dva sata. Motor je na kupu, druge piramide getribe unutra, quickshiftera nema. Trebalo bi raditi. Novu getribu čuvamo za specijalne prilike. Za deset minuta je izlaz. Pomozi bože.
 
Vugra said:
Priča se nastavlja. Ugradismo mi drugu getribu, rade prva i druga ali neće iz pete u četvrtu i iz četvrte u treću na ekstremnim režimima rada ( kad ga Martin goni po stazi). Kad ga ja fino vozam po padocku radi super. Kažem ja sve super ti ne znaš bez šiftera, kaže on meni vozio sam apriliu ja znam i bez kuplunga i tu se mi pohvatamo. Nema druge ajde ti Vugra na probu na cestu i gassss... kad ono mali u pravu zajebava kad ga stiskaš a kad i ubaci u 4. sam ga gura. I ajmo iznova getriba van i ovaj puta sve novo unutra. Danas 3 odvezena kruga. Zadnji današnji izlaz nažicao ja šeficu fa pusti Martina i u drugu grupu. Odvezao majstor 21 krug u komadu. Motor radi (za sad) kao vurica. Lijepo ga je bilo gledat kako juri po stazi kad mu sve radi kako treba. E da mu ja mogu dati barem pola onog što mu treba, vozio bi već sad svjetsko prvenstvo, ali koliko se god trudio ne mogu.(za sad).Nije on još zadovoljan sa vremenom ( nikad nije, veli uvijek može brže) Ali za kraj dana po meni je ovo hapy end!
Ps. Sad od ove dvije idem sastaviti jednu za nedaj bože.
Toliko od Vugrineca za danas!
 
Vugra said:
Evo kratki rezime tri dana Almerie, Više smo šarafili nego što smo se vozili. Toliko pehova odjedamputa nikada nismo imali. Ni danas nam nje bilo ništa bolje. No neću Vas više zamarati sa problemima, oni su tu da se rješavaju no danas nam je polako bilo svega dosta. Martin je u tri dana uspio napraviti 50tak krugova, upoznao je stazu za drugi puta, odvozio je vrijeme koje sam ja zamislio i to sa neispravnim motociklom, istrenirao živce za sezonu koja je pred nama, ponovo pokazao šta i koliko može i to na pravom mjestu i u pravom društvu. Na moj nagovor nastupio je u zajedničkoj utrci koju je organizirao promotor (on nije htio ni čuti pošto mu pred trku motor nijr ubacivao u 4. brzinu, prestala je funkcionirati zadnja kočnica jer isprobavamo nešto novo i naravno bez šiftera, vidno iznervirani od cijele dvodnevne situacije) rekao mi je neidem se sramotiti dečki su brzi i ja ću potegnuti sa njima i vjerojatno pasti, ne mogu se utrkivati sa takvim motorom,Šta mislite koji je završio trku?
Vozili su 1000 sbk, 750 i 600supersport zajedno,U 1000 je pobjedio vozač iz wsbk (neznam mu ime objavit ću sutra) Martin je stigao na cilj ukupno četvrti a prvi od 600. Kad je izašao van sa staze motor ponovo nije htio ubacivati u brzine iz lera tako da sam do sada slagao getribu ponovo. Isprobao sam ju na cesti i za sada radi, malo teže ide u prvu. Novu getribu sam izvadio iz motocikla da ju detaljno pregledam i presložim kako nam se ne bi bez veze oštetila. Sutra pravac Cartagena, A možda odvedem sinove na Gibraltar.
Hvala svima koji nas pratite VRT Racing!
 
Vugra said:
Eto ovaj dan je prošao bez problema. Nismo na žalost otišli na Gibraltar jer nam je ipak bilo pre daleko (morali bi napraviti danas skoro 900km), ali nas je put naveo čisto slučajno do holiv udskog studia za snimanje vesterna. Pa smo kompenzirali jedan izlet drugim.Za naše specijalne partnere prilažem motivirajući video u idućoj vezanoj objavi. Bili smo malo u Almeriji na obali sredozemnog mora i navečer stigli u Cartagenu. Postavili box, obavili prijavu i tehnički, Martin si je promjenio gume za sutra i kuha nam se večera. Sve na vrijeme. Ja ne mogu vjerovat!!!
 
Vugra said:
Jedna jutarnja misao. Moram ju podijeliti sa Vama. Budi me sunce, pravo proljetno u praskozorje (ustajem idem prema toaletu), u oko me ubode VŽ tablica sa našeg kombija. I odjednom bliz krig misao koja razbija idilu jutra. Jebote mi smo ovdje ( kao i na večini staza) jedini Hrvati ( ma kaj Hrvati, jedini ex Bratstvo i jedinstvo predstavnici). I onda slijedeća misao, Razumijem ja da ima važnijih stvari ( primjerice vojni avioni, novi službeni auti, domjenci), razumijem ja da ima i važnijih sportova, razumijem i da imamo puno motociklista natjecatelja koji nas predstavljaju u svijetu ( što se i vidi po tablicama na parkingu padocka), razumijem i svijestan sam da Martin vjetojatno nije najbolji kojeg trenutno imamo, ali ne razumijem totalnu nezainteresiranost, vjerojatno i neznanje o našem bivstvovanju, odgovornih i nadležnih za vrhunski sport i predstavnike RH koji ga promiču u svijetu. Kad bi samo skupili mrvice koje se rasipaju u godišnjem proračunu i usmjerili ih na nas i malo kao država stali iza nas ne samo kad se treba fotografirati i pokupiti priznanja ( kako to rade ostale zemlje) i mi bi mogli bez grča u želucu i mračnih misli u glavi, a svakako sa puno manje problema, predstavljati našu zemlju. Ali čemu kad mi to i ovako radimo. (Tužno , ali sve više sam siguran da ih boli k ...)
I ja opet jako razmišljam o tome kako će mo vrlo uskoro ako se ništa ne promijeni ,(a neće) postati Nijemci ili nešto drugo! Dobro mi jutro a i Vama iz Andaluzije sa Cartagene!
 
Vugra said:
Na kraju dana. Danas smo odlučili odmah nakon malo žešće jutarnje diskusije ne šarafat i ignorirat probleme. Ne ganjat zacrtano vrijeme nego rundat i vozit čim više krugova. Šalta se kako se šalta, izbacuje, ne ubacuje, (mislim da je greška u bloku motora, ali to sad nema veze). I bi tako, na kraju dana radi vožnje u takvom poluispravnom stanju proklizao nam je i kuplung, nema veze, idemo snimit video. Na svaki problem mi reagiramo osmjehom ( ne mogu vjerovat!!!). I odem ja na kraju dana onak bez veze vidjet vremena tek toliko... kad ne bi bilo smješno bilo bi tužno Martin je najbrža šestica na stazi, ispred njega moto2 Kaleks u par desetih, ja ne mogu vjerovat... dođe i Martin do mene i smijemo se, veli sviđa mu se staza, odoh napravit večeru: juha od šparogi s brokulom (ne iz vrećice), pečena vratina i kare (pošto zvijezda pazi na prehranu i ne jede masno), prženi pole krompir i zelena mješana salata. Sad dečki slažu desert jagode sa šlagom...e da u međuvremenu sam izvadio getribu iz motora... Vole Vas Vugrinci!
 
  • Like
Reactions: Musashi
Vugra said:
Dobro jutro iz Cartagene. Treći dan. Nisam jučer pisao report jer sam morao u nabavu. Usfalilo benzina za motor, špeceraja i nekih sitnica i tako dok smo mi odsidrili Enterprajz i dok sam se ja pronašao u gradu (jer sam se uspio izgubiti), i dok sam se vratio i napravio večeru...nisam više imao dubokih misli fa ih podjelim sa vama (iskreno nije mi se dalo).
Martin je popravio svoje najbolje vrijeme 2.sekunde, mjenjač nismo popravili mada smo ga i jučer izvadili van, ali ima jedan novi momenat. OTKRILI SMO u čemu je PROBLEM. Nakon 5 dana muke već sam počeo sumnjati u svoje mehaničarske sposobnosti (kao i neki od vas), mada bih ja rado da imam para za nekog stručnjaka pa dok on rješava kvarove ja filozofiram i hladim ja..., no tako je kako je pa već dugi niz godina po našim motorima šarafamo isključivo sami. Počeo sam sumnjati zna li Martin uopče šaltati? (pa sad vi prosudite sami u kojoj smo fazi mentalnog ludila i nemoći u koje nas je dovela ova situacija).
Znači odlučio sam idem iz početka. Sve van dio po dio ( ne žurimo na treninge...nek prolaze, samo da složimo) I bi tako sve pregledano, novo, sastavljeno kako treba, šaltam rukom gore dolje, kao u putar, sastavljam kvačilo, ponovo proba na suho, kao u putar, ma neznaš ti šaltati, ponavljam Marteku, on se smije veli budem naučil. Sastavim ja to sve stavim nove kuplung lamele jer su se stare spalile radi extremne upotrebe) i ode Martin na trening ( treći izlaz, prva dva je propustio). Ubacio motor u prvu bolje nego dok je bio nov, mislim si hvala Bogu to je to... Evo ti njega nakon dva kruga u pitline maše glavom, spušten vizir na kacigi, ja otvorim vizir, oči pune suza, psuje, veli kaj si ga uopće išel dirat, jučer sam se bar nekak mogel vozit danas nikak, izbacuje i ubacuje ili ne ubacuje iz svih brzina. (mada ima visok prag tolerancije, sada su već i njemu popustili živci, a kad se to dešava tu je kraj). Kažem ajd u box. Sad bez reda volje u živaca rasturim motor, mjenjač je vani za pola sata, sve vrelo, ulje, djelovi, ispekao sam sve prste danas imam mjehure, ne pazim gdje i šta stavljam, oko motora sve razbacano djelovi, alat, nedam dečkima ni blizu, bez riječi mi dodaju i uzimaju potrebne alate, funkcioniramo kao Borg, telepatijom, Imamo Sašin Suzuki, derem se izvadite motor van, vozit ćeš njega, neznam ovo popravit, neznam šta mu je a nemam više ni volje, zapalit ću ga. Martin neče ni ćut.
Reko dajte mi jednu galiciju esterelu ( dobra pivica samo ju pakirajz po 2.5 dcl pa ne traje dugo). I spustim ja loptu. Premećem te razbacane djelove po rukama, još su jako vrući, mislim si Vugra moraš mu to složit bar u fazu od jučer i OTKRIJEM KVAR. S unutrašnje strane viljuške biraća brzina odlomljen je zubac veličine 5mm, vjerojatno distancer, reko to je to, dečki dajte drugi birač, kad ono na njemu još gore. I mamo li još koji? Imamo kod kuće... Kurata sreća.Kvar smo otkrili, otklonili nismo, samo ublažili, sastavili smo motor u stanje od jučer te je Martek na kraju odvezao tri treninga i popravio vrijeme, ne nerviramo se, samo neka tako izdrži do kraja turneje. Drago nam je da smo pronašli kvar a ja se nadam da ću negdje u Španjolskoj iskopati rezervni dio koji nam treba. Valjda će do tada lamele izdržati.
Puni smo pozitive. Kawasaki i Martin jure i kad nisu potpuno u formi. Nadopunjuju jedan drugog. To je ljubav! (da i ja napišem jednu povodom nedavnog Valentinova).
Poanta" nikad više tako daleko na treninge bez dva motocikla"!
 
Vugra said:
E sad mi je polako dosta. Na zadnjem treningu Martin još popravlja vrijeme, sad runda ispod 1.40. Najbolje vrijeme sa toliko hendikepa 1.39.5. Spremamo se za trku startna pozicija 1 trka ide za 30 min. Ali malo se diže temperatura motora u vožnji iznad 100 stupnjeva u pitlineu 110. Idemo iskontrolirat sistem. Dva puta nam je ovih dana izbacivao višak vode ali to je normalno. Da skratim u motoru ima premalo vode, gdje gubi? Samo da nije dihtung glave, ali ne nabija kompresiju u hladnjak, ulje je čisto bez vode, ajde super ne gubi u mašinu. Gdje gubi? Kiler ispravan, crijeva cijela, termostata nema, gdje, nalijemo potrebnu količinu i upalimo motor, curi kraj vodene pumpe ali nije pumpa, dolazi od iza glave sa stražnje strane mašine, ok tami su creva od hladnjaka ulja i termostata, sigurno pušta na šelni. Ajmo dečki imamo 25 min da rasturimo pola motora i rješimo situaciju. I bi tako samo crijeva i šelne su na svom mjestu i stegnute i kaj sad. Baci Martek pogled i veli mi tata kaj nije ova cjev (na hladnjaku ulja) napuknuta. Je jebo joj pas mater napuknuta je. Ali nije to kraj, navlačimo mi crevo prek toga stiskamo šelnu, vrijeme curi. Budemo stigli, taman kad smo skoro bili gotovi pukne cjev do kraja, ajmo skidaj, ( ovo je trenutak kad bi se trebalo odustati) ali ne još nije gotovo, nabijamo mi crijevo na batrljak što je ostao na hladnjaku, stežemo šelnom, nalijevamo vodu, drži ( zasad, šta ako spadne? To je siguran pad jer vruća voda zalije zadnju gumu. Imao sam ja slučaj na Grobniku, valjda neće?) Idemo dečki brže, vrijeme? Još 7 minuta. Ajde filter kutija, rezervoar , sic, oklopi, koliko još 2.minute, super stižemo, i jebemu mater u žurbi nisam dobro spojio visokotlačna crijeva za gorivo... odustajemo? Ne skidaj tank , spajaj kako treba, vraćaj... u daljini se čuje start trke...nismo stigli. Možda i bolje radi spoja ovog crijeva... Ali to ne mjenja činjenicu da je meni momentalno pun kurac svega i ja bi trenutno najrađe se pobral i otišel doma... pitanje zakaj se to nama dešava u tolikoj mjeri?
Dobra vijest je da je dečkima moral na visini sad dok sam ja u k...oni su upravo spremili doručak i planiraju iduči trening... Ja bih na vašem mjestu več počeo razmišljati o tome da li ja sve ovo izmišljam kako bih vas zabavio i unjeo vam u živote malo dramaturgije kao u pravim Španjolskim serijama, ali ne ljudi nisam ja toliko intiligentan, meni se ovo doista dešava...
 
jebote.. ovo je strašno ... stvarno neznaš jel bi se smijao ili plakao ..  :misli:
 
Trebate tog dečeca poslušati uživo i onda bi vidjeli koliko je entuzijazma i volje u njegovim očima . Nekak potajno sam uvjeren da će ga kroz par sezona prepoznati ovi iz vrhunskih ekipa ,a onda će početi haračiti . Ovo kaj sad dela je na granici nemogućeg,a sredstva s kojima raspolažu su nedostatna .Ne znam jesu li riješili bar kombi,ali ovo s čim sad odlaze na putešestvije kaj bi se trebalo zvati kombi je čista lutrija . Da nema starog Vugre trebalo bi ga zmisliti za takve pothvate .Zato, želim im puno puno sreće . (y) (y) :021:
 
Vugra said:
Evo malo i za kraj dana. Nikad nije tako duga noć da s jutrom ne svane novi dan. Dakle nakon propuštene trke, mi smo riskirali i probali trenirati sa crijevom za vodu nataknutom na ostatak poknutog voda na hladnjaku za ulje. I izdržalo je oba preostala treninga. I temperatura se više nije dizala i nije nam na sreću iskočilo crijevo i Martin se pošteno izvozao. Naprosto je letio po stazi.
Nekako u to vrijeme kako sam šetao kroz boksove spazim u kutu supetsport šesticu ( i Španjolci znaju što je pravi motor i nemojte mi više po kawasakiju. Netko voli jedno, netko drugo a mi bez obzira na sponzorstvo volimo Kawasaki i slijedeće što će ući u garažu bit će Kawasaki da li 6 ili 10 vidjet će mo od situacije kroz ovu godinu ali jedina promjena marke motocikla dolazi u obzir samo ako Martin potpiše ugovor sa nekim drugim timom, no to sad nije tema razgovora) No da se ja vtatim na temu i pitam Španjolca Hola du ju hawe a selettorre, veli on meni jes i smije se.Pitam ja njega i pokažem na motor indajd oder autsajd of mašinen. Veli on i insajd i ausajd i otvori ladicu i izvadi tri komada. Reparirana i poboljšana. Ja kupio dva točnije dao mu dva svoja neispravna on meni ispravne i sutra rješavamo razliku u cijeni kad mi donese hladnjak za ulje koji također ima. Imam i ja dva, samo su kod kuće.
Motor se revizira za Valenciju, čisti , pregledava, podmazuje, selettorre je već unutra, hladnjak i čista voda sutra. Moramo ga maziti i paziti jer je jedan od dva koje jedine imamo i na stranu problemi odlično nas je služio i još služi. Na tabeli on je osim jednog moto2 kaleksa najbrža šestica.
Tako da mi vjerujemo da iznenađenjima ni blizu nije kraj. Tek smo na pola turneje. Stoga nema opuštanja. Ali puni smo optimizma. Raduje nas vaša podrška i svaki komentar. To nam pokazuje da smo barem malo podigli prašinu i da smo na dobrom putu. Iskreno vjerujem da bi ste nam rado većina od vas i financijski pomogla, i pomažete, mene raduje i namjera onih koji bi a ne mogu. Samim time i oni nam pomažu.
Tko zna šta će se sve izdogađati. Ne pišem ja romane, život to radi, zavisi samo koju si ulogu spreman prihvatiti.
Dosta mudrolija. Danas je bio ok dan. (osim što mi je malo žao pehara sa Cartagene). Motor je skoro spreman Dečki su otrčali po stazi Ivan jedan a Martin dva kruga, ja kuham večeru i di ćeš ljepše?
Hvala Vam što me čitate.
 
Kawah said:
Trebate tog dečeca poslušati uživo i onda bi vidjeli koliko je entuzijazma i volje u njegovim očima . Nekak potajno sam uvjeren da će ga kroz par sezona prepoznati ovi iz vrhunskih ekipa ,a onda će početi haračiti . Ovo kaj sad dela je na granici nemogućeg,a sredstva s kojima raspolažu su nedostatna .Ne znam jesu li riješili bar kombi,ali ovo s čim sad odlaze na putešestvije kaj bi se trebalo zvati kombi je čista lutrija . Da nema starog Vugre trebalo bi ga zmisliti za takve pothvate .Zato, želim im puno puno sreće . (y) (y) :021:

(y) (y) (y) (y) (y)
 
znam šta sam vidjela u Brnu , i vožnje i motore bez oklopa , cijela ta politika mi je jasna,  nije upitan Martin i njegova vožnja , upitno je samo koliko oni mogu izdržat ovim načinom rada  :?
sva sreća pa su "munjeni"  jer mnogi bi na njihovom mjestu davno odustali , sva sreća da još postoje ljudi koji nisu ljubomorni na tuđi uspjeh i zahvaljujući njima  Martin ima šanse
on je nevjerojatam mladić i zaslužio je svojim trudom i odricanjima sve dobro u životu  (y)
 
lunjo said:
znam šta sam vidjela u Brnu , i vožnje i motore bez oklopa , cijela ta politika mi je jasna,  nije upitan Martin i njegova vožnja , upitno je samo koliko oni mogu izdržat ovim načinom rada  :?
sva sreća pa su "munjeni"  jer mnogi bi na njihovom mjestu davno odustali , sva sreća da još postoje ljudi koji nisu ljubomorni na tuđi uspjeh i zahvaljujući njima  Martin ima šanse
on je nevjerojatam mladić i zaslužio je svojim trudom i odricanjima sve dobro u životu  (y)
                  Martin je stvarno nevjerojatan mladić,rekel sam dečec jer ima tu neku lijepu crtu ponašanja kaj se meni osobno jako dopada. Sigurno da zaslužuje sve dobro ,odricanja će biti dakako,ali tu je i stari Vugra uvijek na raspolaganju,neizmjerno to puno znači . Vjerujem da će im se napori okititi slavom . (y) (y) :021: