SpiderMartin u sezoni ... 2022

S toga budi normalan i sudjeluj u raspravi koju sam pokrenuo (a vidim da ima još ljudi koji imaju isto mišljenje) ili produži. Moje pitanje je vrlo jednostavno, daj odgovor ili šuti.

Zlatno pitanje glasi, što je to Martin postigao da možemo reći da je on najbolji Hrvat?

Uz nekoliko dana istraživanja mogu zaključiti sljedeće:

- Vozi 7 godina 600, od toga 5 po njemačkoj i španjolskoj i nema ni jednu titulu? je li to stvarno talenat onda ili samo upornost?

dali nam je mjerilo za uspješnost nečija upornost a bez rezultata?
Oprosti , no mislim da nisi u poziciji da nekome govoriš šta da radi. Ovo je forum na kojem svi imaju pravo pisati, kako si i sam rekao.
Zašto vozi 600 je već objašnjeno u videu , zašto mijenja prvenstva isto.

"dali nam je mjerilo za uspješnost nečija upornost a bez rezultata?"
Pa , svi mogu biti uporni , gdje su ti ostali? Zašto nema drugih u IDM u ili Španjolskoj? Ko im brani?
Već i vrapci na grani znaju da je potrebna prilična količina novca pored talenta da bi se tu nešto pomaklo , no i to je objašnjeno u videu jednog menađera , ako imaš volje potraži na predhodnim stranicama.Mada po pisanju bi rekla da znaš.

Imam jedno protupitanje , Da li je smisleno , ako želiš napredovati , voziti se s bržima od sebe? Ili drgljati stalno po istom? Da li će investitoru-sponzoru biti interesantnije ako si ti na Hrvatskom ili stranom tržištu. Mi imamo jako kvalitetnih ljudi u mnogim segmentima , no nažalost moraju ići van jer ih se tu ne cijeni i vani imaju puno bolje uvjete.

Nevezano za Martina, bila sam prisutna na dvije Velike nagrade Jugoslavije i to je bilo fenomenalno. Voljela bi da se današnji vozači izbore za nešto takvo ali za to u Lijepoj Našoj treba volje, truda, veze i novaca. I veliko tržište motora, a ako ćemo biti iskreni HR to nije.
 
Činjenica je da je Martin u godinama (23) kad još nešto može napraviti u karijeri ii u tome ima punu podršku svih koji ga prate i navijaju za njega.
Činjenica je da kod nas ne postoji sustavna podrška saveza, jačih sponzora i ostalih bitnih koji mogu pomoći ovaj sport.
Činjenica je da smo malo tržište za proizvođače motora,komponenti, itd., dakle sve se svodi na privatnu inicijativu pa do kuda doguraš.
No to smo već odavno sve prodinstali i znamo, da li će se to promjeniti jednog dana, vjerojatno neće.

Stoga je i više nego iluzorno pisati tko je najbolji hrvatski vozač, sad je to zasigurno Martin jer se bori u rangu kvalitete koja je korak iznad, ali na temelju toga stvarati neku rang listu najboljih je bezveze.
Tko prati , barem desetak godina unazad naše vozače nemože zaobići recimo (nabrojaću samo trojicu) jednog Horvata, Dominika i Luku Nervo, kakvi vozači, kakvi talenti, jbg godine su prošle, nikad nećemo saznati šta bi napravili u svjetskoj konkurenciji, a dao bih se kladiti da i vi tako mislite.

Martin je još uvijek u toj situaciji da možda ubode svoje mjesto "pod suncem" i postane taj no1prije svega zbog rezultata....vrijeme curi, kako je sam rekao do 25.god je neka granica do koje se prate vozači u ozbiljnijim krugovima i to je realnost.

U većini sportova ti treba tehnika, vještina i poneki rekvizit, ovdje je priča kompleksnija, nije dovoljno da si najbolji, pa čak i da imaš najbolji motor na svijetu, tu je i treća komponenta a to je lova da te ugura gdje se tek onda možeš dokazati, u nijednom sportu to nije toliko važno kao u automotosportu.
I sam Martin je toga svjestan (pogledajte interviu) neznam zašto stalno o tome voditi polemike. ;) (y)
 
Nas najbolji vozac je Luigi Điđi Aljinovic.
Ovo ostalo je vise manje koliko para toliko muzike.
 
Apsolutno se slazem. No nakon 2-3 godine i ko zna koliko vikenda blizu, ima makar neku tezinu:)

Nisam upucen, to ti je isto ka i sad Vugrinec nekom je super a nekome ne
 
Nisam upucen, to ti je isto ka i sad Vugrinec nekom je super a nekome ne
Nije isto, jer je Gigi vozio za MigoMoto RT, a prije toga za Sagu, tako da sam bio poprilicno blizu i involviran u sve sto je dobio, kako je vozio i sve ostalo. Na kraju krajeva i u rastanak, nakon one utrke u Osijeku kad je, nazalost, Gajs nastradao.
 
Nije isto, jer je Gigi vozio za MigoMoto RT, a prije toga za Sagu, tako da sam bio poprilicno blizu i involviran u sve sto je dobio, kako je vozio i sve ostalo. Na kraju krajeva i u rastanak, nakon one utrke u Osijeku kad je, nazalost, Gajs nastradao.
Pa onda prosiri cijelu priču kad si bio blizu, od početka.
 
  • Haha
Reactions: MOONSHIELD
Kako kome, uvik ce postojat neke price za svakog vozaca.
kod nas je simptomatično uvijek srati po konkurenciji i "konkurenciji" u svim sportovima i poslovima, pogotovo ako je netko bolji i brži, ali mislim da nema sporta u kojem je egoizam toliko prisutan kao u motosportu, od najnižih do najviših razina
 
  • Like
Reactions: Branko-ST
Ma ja mislim da je Branko Bevanda naš najbolji motociklist, iako je iz Mostara pa ne znam dal je naš
 
kod nas je simptomatično uvijek srati po konkurenciji i "konkurenciji" u svim sportovima i poslovima, pogotovo ako je netko bolji i brži, ali mislim da nema sporta u kojem je egoizam toliko prisutan kao u motosportu, od najnižih do najviših razina
U svim sportovima i u svim drustvima ima egoizma. Ako si se referirao na na mene, Gigi nije bio konkurencija, tako da si fulao sve sto si rekao. Generalizirajuci, u pravu si da je uvijek popularno srat po drugima.

Stari mu bio sponzor; od motora, kaciga, rukavica, cizama, auspuha, amortizera volana pa do zadnjeg serafa koji ide na motor. Posljedicno i ja, jer sam radio u MM.

@yatasaki
Kada je izgubio prvenstvo, ti koji su dali sve su mu bili krivi radi nekih izmisljenih stvari koje se nisu dogodile (tipa falile su mu rukavice pa nije mogao voziti na maksimumu - da nije smijesno, bilo bi zalosno, jerbo rukavica je daleko najmanji trosak u cijeloj prici). Cinjenica da je kao prvi favorit sa najboljim materijalom izgubio prvenstvo, a onda se ponio kao malo dijete.

Realno, svaka medalja ima dvije strane, tako da pisat na moto forumu je smijesno (bravo ja!), no smijesna je i rasprava. Vugra je trenutno najbolji, a meni osobno je najvise pokazao Picek, pa kome milo, kome drago. Mogao je cudesnu karijeru imat da je bio malo zreliji. To je moje misljenje koje je kao i supak, jer ga svi imamo.

Cinjenica da su 2000ih svi vozili utrke i da je bilo hebeno za gledat, a danas je vrhunac rasprava na fejsu i hebanje matere jedan drugom. Makar i tada je bilo veselo sa pricama i pricicama.

Na kraju krajeva ne spomenut Valjana, Gajsa, Sipeka (i to su motori), Leljaka, Drmesa (ovak jz glave kad sam bio bas klinac klinac) i vjerojatno njih 100 jos.. stari je uvijek govorio i Marijanu Kosicu…debelo sam premlad za to..
 
  • Like
Reactions: Nero and Tiho
Cestovni: Matulja, Drmeš, Škaro.

Motocross: Šipek, Gorički, Leljak, Braim, Kelava, Crnković, Jaroš, Ribić, Marović, Besednik, Avbelj, Šoštarić, Zorić, Hranić, Šamec, Pauc, Štimac, Konrad.
P.S. + Bolšec.
 
Last edited:
Onda je Leljak
Ali to je za neku drugu temu.
Tko je bio najuspješniji, tko najveći talent, a tko oboje
 
Cestovni: Matulja, Drmeš, Škaro.

Motocross: Šipek, Gorički, Leljak, Braim, Kelava, Crnković, Jaroš, Ribić, Marović, Besednik, Avbelj, Šoštarić, Zorić, Hranić, Šamec, Pauc, Štimac, Konrad.
Aljinovic, Dimitrijevic,
 

Attachments

  • 12716275_10204155594088836_2300599885947467261_o.jpg
    12716275_10204155594088836_2300599885947467261_o.jpg
    157.4 KB · Views: 0