Springer i prednice nalik springeru!

Ironforge

New member
Duze vreme dobijam privatne poruke sa pitanjima u vezi Springer prednice, pa sam reshio da sastavim ovaj post, da ne bi morao opet objashnjavati isto, i evo nashlo se neshto vremena postovati nekoliko slika i malo texta.

Springer:
Pughcho je dobar primjer http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Pugchocomplete.jpg
Ili Custom narrow varijanta http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/wishbone3.jpg

Princip je isti, sastavljen je od u osnovi 3 djela, gornji dio gde je podrshka za federe, cjevi (varijacije ima beskonachno, duzina, shirina, forma) i na kraju dole klackalice, gde se montira osovina za prednju felnu.

Gornji dio sa podrshkom za federe:

http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/trilogy.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/tribalstd1topside.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/tribalstd1bottomup.jpg

Klackalice:

http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/glad_rocker.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/front1.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/tribalstdrockers.jpg

Jako bitna stvar kad ih radite sami kuchi, link za predju kljeshtu kocnice uvjek ide pozadi na fixni dio springera kao na slici: http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/front1.jpg
Video sam cuda i prevrnute trajkove, zbog nepaznje.

Kako radi springer:

http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Springershema.jpg

************************************************************************

Girder prednice!

Cesto ih meshaju sa springerom, no princip je ovde totalno drugaciji. Jako popularne u custom bike industriji takodjer i kod bike buildera. Posebno kad preradish ram u "rigid" (krut ram) pa kad ti ostanu 2 ili jedan amortizer i ne znash sta sa njima radit  :mrgreen:

http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/narrowglidesmall.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Girder4.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/603000_lrg.jpg

Znaci kao i kod springer predjice i tu duzina, i forme variraju.

Girder se zna pojaviti sa 1,2 a redje sa i 3 amortizera kod tezih custom vozila:
1 amortizer http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/midglide2.jpg
2 amortizer http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/wideglidecloseupthumb.jpg

I njega cu podjeliti kao i springer u 3 djela: Gornji dio gde se zadni moto amortizer(i) nalazi sa podrshkom
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/isg03.jpg
Tjelo: http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/widestyle01.jpg
i donji dio gde ide osovina za prednju felnu:
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/isg02.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/ronnygermany03-1.jpg
U donjem djelu kod Girdera ne postoji gibanje (klackanje) kao kod Springera...vech je gibanje gore direktno prenesheno na amortizer(e), ovde ne postoje klackalice kao kog springera.

****************************************************************



Alternativne prednjice (koje cestomeshaju sa springerom):


Evo nekoliko primera:

http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/4c_1_b.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/f3_1_b.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/laurie3.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/genuine_prolink_leadinglink.jpg

Takodjer cesto sam dobijao pitanje dali su ove prednjice dobre ukoliko su bitne performanse na motoru.
Odgovor je da, tezina je jedan od najbitnijih faktora a ove prednjice su ultra lake, evo primjera:
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/Speed_Triple_view_right_preview.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/Speed_Triple_view_left_preview.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/Speed_Triple_view_front-left.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/Triumph_Speed_Triple_2.jpg

****************************************************************

Nadam se da ce ovaj post pomochi svim onima koji su spremni da se upute u sastavljanje neshto nalik ovoga shto sam postovao.
Napomena: Opcija skakanja prednje felne tokom brze voznje,  okretnost motora, i problema sa kochenjem su posledica nepravinog ugla prednice, neprecizno sastavljenog springera ili nepravilno postavljene kocione kljeste.

Sa ciljem izbegavanja svih ovih problema, postujte na forumu vasha pitanja, i dajte podjelite svoja iskustva sa ostalima.

Sretna Nova Godina  (y)



 
Hvala ti Zvonko!Zivce imam, vremena manje  :dizzy:
Sa ciljem da poguramo naprijed stvari na forumu da produzim onak dalje i dodam josh neshto bitno, da bi olakshao posao svima onima koji su se okurazili i poceli da sastavljaju svoju prednjicu:

http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Razno/chopgeom01.gif

Koristite ovu tablicu uvjek kako bi ste pogodili ugao isto tako i trail. Mislim da se to na hrvatski zove "predtrag" ili predtrg", na engleski je "TRAIL", a na skici je obolezeno sa slovom T.

Ako vam je Trail predugacak ili prekratak , imacete problema sa upravljanjem. Ili preteshko ili prelagano, cak i mozda poskakivanje prednjeg tocka.
Pa i da pogreshite ugao, mozete uvjek recimo na springer prednicama da na trokutu zabijete frezu i dodate extra koji stupanj i da popravite TRAIL. Ukoliko se radi se radi o Girderu koji nema klasichni trokut i tamo mozete koregirati stvari sa ovom forom dole i da napravite fin tuning za bolji handling:

http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/isg02.jpg

Za one mrzljive koje ne mogu sami preracunati TRAIL imam i mali software, koji za sad ne mogu skuziti kako da postujem...ali ubrzo cu i to staviti...on sam preracunava TRAIL odkako mu se ubaci A,B,C i tako dalje sa skice.
To je osnova...sad se uhvatite polsa  (y)  (y)  (y)






 
Ironforge said:
Hvala ti Zvonko!Zivce imam, vremena manje  :dizzy:
Sa ciljem da poguramo naprijed stvari na forumu da produzim onak dalje i dodam josh neshto bitno, da bi olakshao
2Ironforge
Jedno pitanjce: imash kakvih iskustva sa Intruderom 1800 ili ti M109R,kakve dorade,prerade?
 
Bagi said:
2Ironforge
Jedno pitanjce: imash kakvih iskustva sa Intruderom 1800 ili ti M109R,kakve dorade,prerade?

Imam velikih iskustva, sa velikolitraznim japanskim cruizerima koji se pojavljuju u promet jako brzo, medjutim ovo je post za prednjice, tako da sva pitanja molim vas shaljite kao privatne poruke ili zapocnite nov Topic, na koje cu rado odgovorit.
 
svaka čast  (y) (y)
 
Lijepo izgleda ali ja neznam što je to...jeli to nešto kao vilice?  :oops:
 
aurellie said:
Lijepo izgleda ali ja neznam što je to...jeli to nešto kao vilice?  :oops:
je
jako jednostavna vilica za popravit i odrzavat
iako zastarjeli koncept, koristi se masovno u npr motocross sidecar natjecanjima (y)
 
aurellie said:
Lijepo izgleda ali ja neznam što je to...jeli to nešto kao vilice?  :oops:
**************************************
Aha, prednjice, evo kako bi trebalo da izgledaju montirane :

http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/larry_500x320.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/7.jpg

:wink:

 
Ironforge said:
**************************************
Aha, prednjice, evo kako bi trebalo da izgledaju montirane :

http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/larry_500x320.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/7.jpg

:wink:

ha! indian larry, jedan od njegovih najboljih radova!!!
 
srka said:
ha! indian larry, jedan od njegovih najboljih radova!!!
*******************************
Slazem se , motor se zove Chain of Mystery, i sada je u vlasnishtvu "Indian Larry Legacy", to je brand koji za javnost vode Larry-ijevi suradnici  Paul Cox i K-No u New York.
Motor se kreche pomochu "state of the art" Accurate Engeneering pola Pan pola Showel mashine, i takodjer je bio predstavljen na Discovery kanalu na Great Biker Build Off serijalu.
Cudi me kako nitko do sad nije prepoznao Larry-jev motor? Great Biker Build Off emisije, ma koliko nameshtene, postavile su novi iskorak u Custom Bike kulturi.