Ironforge
New member
Duze vreme dobijam privatne poruke sa pitanjima u vezi Springer prednice, pa sam reshio da sastavim ovaj post, da ne bi morao opet objashnjavati isto, i evo nashlo se neshto vremena postovati nekoliko slika i malo texta.
Springer:
Pughcho je dobar primjer http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Pugchocomplete.jpg
Ili Custom narrow varijanta http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/wishbone3.jpg
Princip je isti, sastavljen je od u osnovi 3 djela, gornji dio gde je podrshka za federe, cjevi (varijacije ima beskonachno, duzina, shirina, forma) i na kraju dole klackalice, gde se montira osovina za prednju felnu.
Gornji dio sa podrshkom za federe:
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/trilogy.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/tribalstd1topside.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/tribalstd1bottomup.jpg
Klackalice:
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/glad_rocker.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/front1.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/tribalstdrockers.jpg
Jako bitna stvar kad ih radite sami kuchi, link za predju kljeshtu kocnice uvjek ide pozadi na fixni dio springera kao na slici: http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/front1.jpg
Video sam cuda i prevrnute trajkove, zbog nepaznje.
Kako radi springer:
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Springershema.jpg
************************************************************************
Girder prednice!
Cesto ih meshaju sa springerom, no princip je ovde totalno drugaciji. Jako popularne u custom bike industriji takodjer i kod bike buildera. Posebno kad preradish ram u "rigid" (krut ram) pa kad ti ostanu 2 ili jedan amortizer i ne znash sta sa njima radit
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/narrowglidesmall.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Girder4.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/603000_lrg.jpg
Znaci kao i kod springer predjice i tu duzina, i forme variraju.
Girder se zna pojaviti sa 1,2 a redje sa i 3 amortizera kod tezih custom vozila:
1 amortizer http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/midglide2.jpg
2 amortizer http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/wideglidecloseupthumb.jpg
I njega cu podjeliti kao i springer u 3 djela: Gornji dio gde se zadni moto amortizer(i) nalazi sa podrshkom
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/isg03.jpg
Tjelo: http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/widestyle01.jpg
i donji dio gde ide osovina za prednju felnu:
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/isg02.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/ronnygermany03-1.jpg
U donjem djelu kod Girdera ne postoji gibanje (klackanje) kao kod Springera...vech je gibanje gore direktno prenesheno na amortizer(e), ovde ne postoje klackalice kao kog springera.
****************************************************************
Alternativne prednjice (koje cestomeshaju sa springerom):
Evo nekoliko primera:
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/4c_1_b.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/f3_1_b.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/laurie3.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/genuine_prolink_leadinglink.jpg
Takodjer cesto sam dobijao pitanje dali su ove prednjice dobre ukoliko su bitne performanse na motoru.
Odgovor je da, tezina je jedan od najbitnijih faktora a ove prednjice su ultra lake, evo primjera:
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/Speed_Triple_view_right_preview.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/Speed_Triple_view_left_preview.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/Speed_Triple_view_front-left.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/Triumph_Speed_Triple_2.jpg
****************************************************************
Nadam se da ce ovaj post pomochi svim onima koji su spremni da se upute u sastavljanje neshto nalik ovoga shto sam postovao.
Napomena: Opcija skakanja prednje felne tokom brze voznje, okretnost motora, i problema sa kochenjem su posledica nepravinog ugla prednice, neprecizno sastavljenog springera ili nepravilno postavljene kocione kljeste.
Sa ciljem izbegavanja svih ovih problema, postujte na forumu vasha pitanja, i dajte podjelite svoja iskustva sa ostalima.
Sretna Nova Godina
Springer:
Pughcho je dobar primjer http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Pugchocomplete.jpg
Ili Custom narrow varijanta http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/wishbone3.jpg
Princip je isti, sastavljen je od u osnovi 3 djela, gornji dio gde je podrshka za federe, cjevi (varijacije ima beskonachno, duzina, shirina, forma) i na kraju dole klackalice, gde se montira osovina za prednju felnu.
Gornji dio sa podrshkom za federe:
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/trilogy.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/tribalstd1topside.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/tribalstd1bottomup.jpg
Klackalice:
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/glad_rocker.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/front1.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/tribalstdrockers.jpg
Jako bitna stvar kad ih radite sami kuchi, link za predju kljeshtu kocnice uvjek ide pozadi na fixni dio springera kao na slici: http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/front1.jpg
Video sam cuda i prevrnute trajkove, zbog nepaznje.
Kako radi springer:
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Springershema.jpg
************************************************************************
Girder prednice!
Cesto ih meshaju sa springerom, no princip je ovde totalno drugaciji. Jako popularne u custom bike industriji takodjer i kod bike buildera. Posebno kad preradish ram u "rigid" (krut ram) pa kad ti ostanu 2 ili jedan amortizer i ne znash sta sa njima radit
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/narrowglidesmall.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Girder4.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/603000_lrg.jpg
Znaci kao i kod springer predjice i tu duzina, i forme variraju.
Girder se zna pojaviti sa 1,2 a redje sa i 3 amortizera kod tezih custom vozila:
1 amortizer http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/midglide2.jpg
2 amortizer http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/wideglidecloseupthumb.jpg
I njega cu podjeliti kao i springer u 3 djela: Gornji dio gde se zadni moto amortizer(i) nalazi sa podrshkom
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/isg03.jpg
Tjelo: http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/widestyle01.jpg
i donji dio gde ide osovina za prednju felnu:
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/isg02.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/ronnygermany03-1.jpg
U donjem djelu kod Girdera ne postoji gibanje (klackanje) kao kod Springera...vech je gibanje gore direktno prenesheno na amortizer(e), ovde ne postoje klackalice kao kog springera.
****************************************************************
Alternativne prednjice (koje cestomeshaju sa springerom):
Evo nekoliko primera:
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/4c_1_b.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/f3_1_b.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/laurie3.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/genuine_prolink_leadinglink.jpg
Takodjer cesto sam dobijao pitanje dali su ove prednjice dobre ukoliko su bitne performanse na motoru.
Odgovor je da, tezina je jedan od najbitnijih faktora a ove prednjice su ultra lake, evo primjera:
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/Speed_Triple_view_right_preview.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/Speed_Triple_view_left_preview.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/Speed_Triple_view_front-left.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Front%20Ends/Girder/Alternative/Triumph_Speed_Triple_2.jpg
****************************************************************
Nadam se da ce ovaj post pomochi svim onima koji su spremni da se upute u sastavljanje neshto nalik ovoga shto sam postovao.
Napomena: Opcija skakanja prednje felne tokom brze voznje, okretnost motora, i problema sa kochenjem su posledica nepravinog ugla prednice, neprecizno sastavljenog springera ili nepravilno postavljene kocione kljeste.
Sa ciljem izbegavanja svih ovih problema, postujte na forumu vasha pitanja, i dajte podjelite svoja iskustva sa ostalima.
Sretna Nova Godina