SkyRider
Member
Zbog virusa vožnja motorom svela se na granice grada ili sela u kojem živimo. Policijske patrole raspoređene su na ulazima i izlazima u grad a kazne za ilegalni prelazak novih granica su drakonske. Nigdje nitko nije racionalno objasnio zašto se ne smije otići motorom do mjesta u prirodi gdje nema ljudi. Epidemiološki razlog za to ne postoji, postoji samo policijski razlog. Jeben je u glavu svatko tko kao „spasitelje“ slavi ekipu koja je popljačkala i upropastila ovu zemlju. Bez da umanjujem opasnost od virusa kriminalnoj organizaciji virus je došao kao naručen. Za njih mi smo sebični, neodgovorni gadovi bez savjesti koji bez njihovih pravila ne znamo ni kacigu zakopčati. Zato su oni tu da nam govore kamo smijemo i šta ne smijemo. Oni su si dali za pravo da odlučuju šta je dobro za naše zdravlje i da budu naša savjest. Gubitak slobode kretanja u ovom slučaju samo je kolateralna žrtva, nečega što oni objašnjavaju kao opća dobrobit. Postali smo njihova vojska i kao svaki vojnik ima da slušamo šta nam se govori i nema tu šta da se misli. Vjerojatno se nadaju Stolchomskom sindromu i glasovima pokornih građana koji su uz njihovo vodstvo prebrodili krizu i pobijedili virus.
Što zabrane budu duže trajale, neposlušnih će biti sve više. Represija u ime zaštite je strašna a sankcije za neposlušnost su zatvor ili kazne u visini godišnjih primanja. Po Orwellovskom scenariju pokazuju nam na nacionalnoj tv glavnog policajca koji svakodnevno prijeti i straši narod, nabrajajući šta se smije a šta ne smije raditi. Bez da trepne, navodi da je kazna za građana, koji je krenuo s lažnom propusnicom do drugog sela, višegodišnja robija. Bolje da ga odmah upucaju jer upucani građanin puno je bolji primjer onoga što se dešava neposlušnima.
Ti dušobrižnici su i prije pandemije svim silama zakona nastojali ograničiti vožnju motorom. Gotovo i da nema bikera koji se provozao izvan svoga sela a da nije dobio nekakvu kaznu. Benigna prekoračenja brzine kažnjavaju se drakonskim kaznama. Rezultiralo je to masovnim skidanjem tablica i bježanjem od policije. Od Zagreba do Karlovca, starom cestom gotovo da se nije mogao sresti motor koji je imao uredno pričvršćenu registraciju. Puno bikera upravo zbog straha od kazni odustalo je od vožnji. Oni su odredili pravila u kojima su motori i traktori jednakopravni sudionici u prometu i podliježu istim sankcijama. Ne trebaš imati traktor da znaš da to nije istina.
Skidaju nas s motora jednoga po jednoga, uporno i sistematski. Kurvinski su ponijeli prošlo ljeto prema riječkim bajkerima koji su organizirali sasvim opravdan i legalno proveden štrajk zbog naplate mostarine na krčkom mostu.
Ispada da se nekakvi Turudići i slični moćnici oslobađaju kazni a anonimni bikeri s kacigama na glavi dobivaju kazne od nekoliko tisuća kuna zato što su se kroz neko napušteno selo vozili 16 km/h brže od dozvoljenog. Ujednačena praksa sudova u kažnjavanju ne postoji, tako da za istu prebrzu vožnju možete biti oslobođeni i kažnjeni. Koliko god ružno zvučalo motor je stvar a sudovi ne mogu kažnjavati stvari nego ljude. To Vam je shema za pisanje žalbi i bilo bi korisno na forumima pročitati kako ste prošli s tim žalbama.
Nije to poziv za divljenje na cesti već za slobodnu vožnju u kojem pogled neće vječno biti na brzinomjeru. Dosta nas je prošlo svijeta na motoru i imalo susrete s organima ali nigdje nisam čuo niti doživio da postoji toliki broj neposlušnih bikera kao u lijepoj našoj.
Nakon pandemije jasno je da će biti gladni para i da će se kontrole za „naše dobro“ pojačati. Bikeri htjeli vi to ili ne postali ste grana privrede koja puni državni proračun.
Možemo trubiti po forumima, jadati se po fb i turirati motore u garažama, to neće promijeniti ništa. Promijeniti stvari na bolje može samo organizirani pristup problemu. Predstavnici klubova, pokrenite se i organizirajte. Ima među nama pravnika i suvislih bikera koji znaju argumentirano obrazložiti problem i tražiti rješenje.
(pozdrav bikeru koji se potpisuje parolom “Vlast je najveći neprijatelj naroda“)
Što zabrane budu duže trajale, neposlušnih će biti sve više. Represija u ime zaštite je strašna a sankcije za neposlušnost su zatvor ili kazne u visini godišnjih primanja. Po Orwellovskom scenariju pokazuju nam na nacionalnoj tv glavnog policajca koji svakodnevno prijeti i straši narod, nabrajajući šta se smije a šta ne smije raditi. Bez da trepne, navodi da je kazna za građana, koji je krenuo s lažnom propusnicom do drugog sela, višegodišnja robija. Bolje da ga odmah upucaju jer upucani građanin puno je bolji primjer onoga što se dešava neposlušnima.
Ti dušobrižnici su i prije pandemije svim silama zakona nastojali ograničiti vožnju motorom. Gotovo i da nema bikera koji se provozao izvan svoga sela a da nije dobio nekakvu kaznu. Benigna prekoračenja brzine kažnjavaju se drakonskim kaznama. Rezultiralo je to masovnim skidanjem tablica i bježanjem od policije. Od Zagreba do Karlovca, starom cestom gotovo da se nije mogao sresti motor koji je imao uredno pričvršćenu registraciju. Puno bikera upravo zbog straha od kazni odustalo je od vožnji. Oni su odredili pravila u kojima su motori i traktori jednakopravni sudionici u prometu i podliježu istim sankcijama. Ne trebaš imati traktor da znaš da to nije istina.
Skidaju nas s motora jednoga po jednoga, uporno i sistematski. Kurvinski su ponijeli prošlo ljeto prema riječkim bajkerima koji su organizirali sasvim opravdan i legalno proveden štrajk zbog naplate mostarine na krčkom mostu.
Ispada da se nekakvi Turudići i slični moćnici oslobađaju kazni a anonimni bikeri s kacigama na glavi dobivaju kazne od nekoliko tisuća kuna zato što su se kroz neko napušteno selo vozili 16 km/h brže od dozvoljenog. Ujednačena praksa sudova u kažnjavanju ne postoji, tako da za istu prebrzu vožnju možete biti oslobođeni i kažnjeni. Koliko god ružno zvučalo motor je stvar a sudovi ne mogu kažnjavati stvari nego ljude. To Vam je shema za pisanje žalbi i bilo bi korisno na forumima pročitati kako ste prošli s tim žalbama.
Nije to poziv za divljenje na cesti već za slobodnu vožnju u kojem pogled neće vječno biti na brzinomjeru. Dosta nas je prošlo svijeta na motoru i imalo susrete s organima ali nigdje nisam čuo niti doživio da postoji toliki broj neposlušnih bikera kao u lijepoj našoj.
Nakon pandemije jasno je da će biti gladni para i da će se kontrole za „naše dobro“ pojačati. Bikeri htjeli vi to ili ne postali ste grana privrede koja puni državni proračun.
Možemo trubiti po forumima, jadati se po fb i turirati motore u garažama, to neće promijeniti ništa. Promijeniti stvari na bolje može samo organizirani pristup problemu. Predstavnici klubova, pokrenite se i organizirajte. Ima među nama pravnika i suvislih bikera koji znaju argumentirano obrazložiti problem i tražiti rješenje.
(pozdrav bikeru koji se potpisuje parolom “Vlast je najveći neprijatelj naroda“)