Sta dobijam kombiniranjem laksih i tezih rolnica u variomatu ?

Ovako, nisam rastavljao skuter vec sam samo odrezao slijepu cijev i vidio da nisam postigao skoro pa nista.
onda sam odlucio da ga rastavim i napravim kombinaciju laksih i tezih rolica, i tada sam se sjetio da mi je bolcna se malo istrosila i da je proizvodila jako cudan i ruzan zvuk pa sam je jedva nastimao da ne bude toliko glasna i sada ako to sve ponovo rastavim da ce mi biti opet problem sa pistanjem koje proizvodi bolcna tj. piksna na variomatu, tako da to nisam nista ni dirao.
Odlucio sam da cu mijenjati sada variomat kompletan i rijesit cu problem i te bulcne i startnosti skutera,pa mi treba savijet koji variomat da kupim do 600KN.
 
http://www.scooter-center.com/en/product/P241673/Variator+Kit+POLINI+High+Speed+Piaggio+50+cc+since+1999?meta=P241673*scd_ALL_en*s18704961972384*variator%20polini%20piaggio*4*4*1*16
Da se nesto iskombinirat  :021: :021:
 
Puno ti ocekivas starta a imas 50 kubika hhahah
Islo bi malo bolje nego tvornicki( iman osjecaj da ocekivas na semaforu pun gas odma nakolo ), najvaznije ga je ustelat da ima oboje pogodit odredene utege i feder
 
nije toliko bitan start po gradu , vec kad idem uz neko brdo ako mi auto neko izadje i ja stanem na pola , ne mogu vise krenuti nema sanse jer nema tog starta,a utezi i oprugice dodju uz variomat tako da ja mislim da ih samo treba zamijeniti ne treba nista drugacije stelovati ??
 
Skini blokade ako ih imaš i okani se ćorava posla.

Sent from my PAP3540DUO using Tapatalk 2

 
skinute su sve, danas i posljednja koja je ostala tj. na auspuhu, vec su mu rolice preteske 8,0 gr a bolcna se istrosila tako da mislim da je vrijeme za drugi vario,al ne znam koji , u svakom slucaju hvala vam
 
kako ti se mogla potrosit nebi da si prosa 20 000km
Uzmi variomat, stavi sve sta si dobia i nadaj se da ce bit dobro
 
a ne znam , pravi jako neugodan zvuk kad je okrenem rukom se cuje taj zvuk a tek kad radi skuter ne mogu da opisem kako je ruzno pa sam namazao neke masti ispod nje i tako da ne zvrci ustimana je , kupio bih drugu ali ne mogu da nadjem , u svakom slucaju hvala vam
 
kombiniranje valjcica nije grijeh, stoji to cak I uputama od malossija pogotovo za one varijatore sa 8 valjcica.....  kombiniras u paru. Puno je vaznije kako se okrenu valjcici u varijatoru jer ga inace poderu.
bolcna ne moze proizvoditi nikakav skripavi zvuk obzirom da se ona NE OKRECE unutar variomata, niti se variomat okrece oko nje, samo uzduzno klizi.... moze samo variomat klepetati u leru poradi povecanog zazora I neopterecenja remenom... Bolcna se ne podmazuje NIKADA I NICIM jer to ulje I mast zavrse u remenu. Postoje varijatori koji imaju taj spoj podmazan ali se ne ugradjuju na 50 kubika. Mogu se prepoznati po semerinzima na obe strane varijatora I utoru za mast u samom lezistu bolcne I pocesto bolcna ima rupu u sredini..

bez skidanja blokada i rejetinga se na tom skuteru ne moze dobiti nista...
 
Variomat je upravo zato i dobio lufta na toj kilometraži zbog kemijanja sa različitim valjčićima, ali malo težeg kemijanja
 
DaRRth Vader said:
kombiniranje valjcica nije grijeh, stoji to cak I uputama od malossija pogotovo za one varijatore sa 8 valjcica.....  kombiniras u paru. Puno je vaznije kako se okrenu valjcici u varijatoru jer ga inace poderu.
bolcna ne moze proizvoditi nikakav skripavi zvuk obzirom da se ona NE OKRECE unutar variomata, niti se variomat okrece oko nje, samo uzduzno klizi.... moze samo variomat klepetati u leru poradi povecanog zazora I neopterecenja remenom... Bolcna se ne podmazuje NIKADA I NICIM jer to ulje I mast zavrse u remenu. Postoje varijatori koji imaju taj spoj podmazan ali se ne ugradjuju na 50 kubika. Mogu se prepoznati po semerinzima na obe strane varijatora I utoru za mast u samom lezistu bolcne I pocesto bolcna ima rupu u sredini..

bez skidanja blokada i rejetinga se na tom skuteru ne moze dobiti nista...


Kod polinia u variomatu kad se kupi dobije se lipo mast koja ide na bolcnu i malo se stavi na variomat di prolazi bolcna (govorin ovin slucajen o leader masini), i na 50 kubika bi tribalo malo podmazat radi boljeg klizanja da ne dode do habanja
 
JosipSt said:
Kod polinia u variomatu kad se kupi dobije se lipo mast koja ide na bolcnu i malo se stavi na variomat di prolazi bolcna (govorin ovin slucajen o leader masini), i na 50 kubika bi tribalo malo podmazat radi boljeg klizanja da ne dode do habanja
remena  :wink:

a mast kojom podmazes varijator koji nije namjenjen podmazivanju ili ako nije specijalna mast razvijena da ju centrifugalna sila I temperature ne razbacaju okolo, bude samo lijepo skupila prasinu po sebi I napravila lijepu brusnu pastu koja ce samo poboljsati habanje podmazanog sklopa... 

no mozda se nesto i promijenilo, a ja nisam zapazio, ipak sam vec prestar  :wink:
 
piksa variomata je od materijala koji trosenjem podmazuje dovoljno. Eventualno sa vremena na vrijeme izvadit i ispolirat bolcnu, ali nikako tu piksu
 
DaRRth Vader said:
remena  :wink:

a mast kojom podmazes varijator koji nije namjenjen podmazivanju ili ako nije specijalna mast razvijena da ju centrifugalna sila I temperature ne razbacaju okolo, bude samo lijepo skupila prasinu po sebi I napravila lijepu brusnu pastu koja ce samo poboljsati habanje podmazanog sklopa... 

no mozda se nesto i promijenilo, a ja nisam zapazio, ipak sam vec prestar  :wink:

E kad bi neko imao volje i znanja izracunat koja je G sila na obodu bolcne pri 8,9,10 tisuca okretaja  :mrgreen:
Pa da ti se zavrti u glavi od cifre - nema te masti koja nece odletit ako nema gumica koje bi je trebale zadrzat tamo
 
proizvodila je zvuk dok klizi po radilici i onda sam je zamijenio i sada je u redu, blokade su skinute , skuter po ravnici ide 75 km/h al uz brdo je jako slab . u variomatu se nalaze rolice 8,0 g  , mehanicar mi je rekao da stavim lakse, stavio sam 5,7 i isto je stanje bilo uz brdo a i po ravnom je oslabio
 
huske98 said:
proizvodila je zvuk dok klizi po radilici i onda sam je zamijenio i sada je u redu, blokade su skinute , skuter po ravnici ide 75 km/h al uz brdo je jako slab . u variomatu se nalaze rolice 8,0 g  , mehanicar mi je rekao da stavim lakse, stavio sam 5,7 i isto je stanje bilo uz brdo a i po ravnom je oslabio
  :LOL:  ako ona klizi po radilici, onda si u banani.  ONA JE FIKSNA jer je stegnuta sa potisnim plocom pozadi I vanjskim dijelom prednje remenice sa prednje strane. Jedini dio koji se mice na prednjem variomatu je kuciste valjcica I sami valjcici...
jesi li napravio rejeting karburatore kad si skinuo blockade, ako nisi nije ni cudo sto ne ide...


3alfa3 said:
E kad bi neko imao volje i znanja izracunat koja je G sila na obodu bolcne pri 8,9,10 tisuca okretaja  :mrgreen:
Pa da ti se zavrti u glavi od cifre - nema te masti koja nece odletit ako nema gumica koje bi je trebale zadrzat tamo

ni volje ni znanja, ali ispravno zboris  (y)