Šta vozimo u RH ili ti malo statistike :)

A koje bi po tebi bilo stvarno stanje? Ako je prosjek voznog parka stariji od 10 godina a znamo sto se vise kupovalo do 2008 pa onda do 2012, ne vidim argumente da ovo nije tocno. Naravno da moze ili ne mora biti indikativno ali je i cinjenica da se tek zadnjih godina vise prodaju manje kubikaze.

Pa kao prvo, to je relevantna statistika SAMO i ISKLJUČIVO za evtl. potrebe - sve kada bi i imali takove potrebe - ove njuške iz Njuškala. Već da uzmeš drugi oglasnik, gdje je besplatno oglašavanje, vjerujem da bi statistika izgledala drugačije, jer nije svatko voljan plaćati bolesne cijene koje je nabilo Njuškalo, da ne velim da je ogroman dio oglašen putem FB grupa, Marketplacea i drugih društvenih mreža, pa je i time kao pokazatelj ova evidencija posve relativizirana.

Koji su udjeli pojedinih kategorija, kubikaža itd. u Hrvatskoj bi trebalo gledati u nekim službenim statistikama nadležnih tijela koje te statistike i vode, znači MUP i STP... oni mogu statistički izvući stvarne i ukupne brojke po pojedinim kategorijama.

Glede toga, mogu ti reći da su sa današnjim danom (06. studenoga 2020.) u Hrvatskoj ima registriranih (znači aktivnih, da vrijedi registracija) 77.553 mopeda, 79.133 motocikala, 362 laka četverocikla i 2.158 četverocikala.

Npr., samo u Zagrebu ima registriranih 5.409 motocikala mlađih od 10 godina...

 
Bilo bi super kad bi u HR postojala stranica kao u uk https://www.howmanyleft.co.uk
Vidi se po godinama koliko kojih modela je registrirano. Ak je registrirano onda se valjda i vozi :)
Mislim da se takvi podaci kod nas mogu izvuć na tri mjesta: mup, huo i stp.
I tu staje sva priča o HR statistici.
 
Naravno da se radi samo o informativnoj statistici koja ni u čemu nije relevantna, napisao sam da odgovara nekim mojim procjenama s obzirom da gledam malo što se događa oko mene i u kontaktu sam s ljudima koji kod nas rade s motorima. U krajnjoj liniji, bilo koja statistika bi zapravo samo njima i trebala biti važna.
 
moze bit...ipak je gori oltar.:LOL:

Pa vrlo lako moguće da bi se i prevarili tom logikom... kao prvo, jedan Novi Zagreb i Sesvete zajedno imaju više stanovnika nego cijela Dalmacija, pa je možda dobar princip gledati na broj stanovnika... dapače bih se dao kladiti da u Dalmaciji po broju registriranih motocikala i po glavi stanovnika ima više motocikala nego na ZG tablama... a kada bismo tu uračunali i sve neregistrirane koji krstare po dalmatinskim kalama i rivama...
 
Pa vrlo lako moguće da bi se i prevarili tom logikom... kao prvo, jedan Novi Zagreb i Sesvete zajedno imaju više stanovnika nego cijela Dalmacija,

kažu stari ljudi da je Dalmacija od Draga do hotela Lav...onda može i bit.:D