Stara cesta od Karlovca do Rijeke

Moje misljenje je da je netko na toj, odnosno bilo kojoj cesti opasniji pri brzini od 80 km/h nego netko drugi pri 180 km/h...u svakom slucaju nisam za divljanje i jurnjave na cesti i ne zagovaram to, ali jednostavno se tome ne mogu othrvati... :mrgreen:
 
Saltanje nije bitno. Mjenjac se razradjuje stalno i nije bitno da li se on razradi na 500 km ili na 3000 km. Najbitnija razrada je razrada cilindara. Tu nema veze u kojoj si brzini, tu je dobro konstantno abgsati i ponovo lagano dodavati gas. Di ces bolje nego abgasanje prije zavoja i lagano ubrzavanje nakon zavoja :)
 
2 Grawe> Kad cemo mi konacno zajedno na neku voznjicu... :piva:
 
Grawe said:
Dražen said:
A odakle sad to da sam gmilio po cesti? 100 - 120 je gmiljenje? mrak? .
ni u jednom trenutku se nisam obratio tebi, vidis da govorim u trecem licu.
100-120, 150-180, kao da je bitna ta brojka, vazno je kolko ti mislis da si brz, s vremenom ce ti se te brzine ciniti kao da stojis, a kad te neko prode bilo na cesti bilo na stazi onda ces tek vidjet kolko si spor, ne ti, ja, on bilo ko.

Sory, ispričavam se - mislio sam da je upućeno meni.
Još jednom isprika - a brzina, hm, vrlo relativni pojam. Evo manji update o meni i brzini. Nisam se predstavio na odgovarajući način na forumu, pa to budem sad napravio.

Dvojni sam državljanin, imam državljanstvo RH i USA, i pripadnik sam USAF, i jeap pilot sam Raptora ili ti F22. Godina 28. A brzina mi je u krvi.
 
Cigla said:
2 Grawe> Kad cemo mi konacno zajedno na neku voznjicu... :piva:
idem trasu na servis, 19k, onda morma slijedeci tjedan uzet nove gume, do tad nejdem nikam
:mrgreen:
 
Ja sam tom cestom isao prosli vikend (onaj produzeni), cesta je prelijepa za proci prebrzo, pa mi nije jasno zasto se nekome kome se juri ne da ici novim autoputom na kojem takodjer postoji velika kolicina zavoja...

:?:
 
vlucic said:
Ja sam tom cestom isao prosli vikend (onaj produzeni), cesta je prelijepa za proci prebrzo, pa mi nije jasno zasto se nekome kome se juri ne da ici novim autoputom na kojem takodjer postoji velika kolicina zavoja...

:?:

Tko jos ide autoputom... :paper:
 
ja sam zadnja 2 vikenda odlazio i doalzio starom cestom RI-ZG..

prosjecna brzina 70km/h ,4-5 brzina, potrosnja 8,1 litru natankano u novom ZGu i ponovo u RI na skoljicu :mrgreen:

to je moj argument 8) :mrgreen:
 
Eladio said:
ja sam zadnja 2 vikenda odlazio i doalzio starom cestom RI-ZG..

prosjecna brzina 70km/h ,4-5 brzina, potrosnja 8,1 litru natankano u novom ZGu i ponovo u RI na skoljicu :mrgreen:

to je moj argument 8) :mrgreen:
meni je potrosnja 9l prosjecna brzina 130-140
:mrgreen:
 
Ja vas samo lijepo molim da u zavoju ne izletavate na kontra traku.Osim ako niste sigurni u ono što vidite,ne 100%,nego 110%!
A pogotovo to nemojte radit u desnom zavoju.
Jer me jednostavno me strah toga.Onaj prošli pacijent me koštao svih ovih šarafa!
:|
 
Sasa MK Motori said:
Saltanje nije bitno. Mjenjac se razradjuje stalno i nije bitno da li se on razradi na 500 km ili na 3000 km. Najbitnija razrada je razrada cilindara. Tu nema veze u kojoj si brzini, tu je dobro konstantno abgsati i ponovo lagano dodavati gas. Di ces bolje nego abgasanje prije zavoja i lagano ubrzavanje nakon zavoja :)

Osim cilindara, karika i inih klizeče-okrečućih stvari, vrlo bitno je i da se lageri lijepo zaglade i prilagode radilici. Zapravo zbog lagera i je to lagano dodavanje i oduzimanje gasa. Koliko god je između (k)liznih ležaja :mrgreen: i radilice gotovo uvijek film ulja, jeste li se zapitali zakaj koji put baš ti klizni ležajevi(glavni) nahebu?
 
Dražene, i meni su mrski "frajeri" koji ti se prikradu i onda projure pokraj uha i na 15 cm od tebe da te uplaše...pizdeki.....
 
Bandit said:
Sasa MK Motori said:
Saltanje nije bitno. Mjenjac se razradjuje stalno i nije bitno da li se on razradi na 500 km ili na 3000 km. Najbitnija razrada je razrada cilindara. Tu nema veze u kojoj si brzini, tu je dobro konstantno abgsati i ponovo lagano dodavati gas. Di ces bolje nego abgasanje prije zavoja i lagano ubrzavanje nakon zavoja :)

Osim cilindara, karika i inih klizeče-okrečućih stvari, vrlo bitno je i da se lageri lijepo zaglade i prilagode radilici. Zapravo zbog lagera i je to lagano dodavanje i oduzimanje gasa. Koliko god je između (k)liznih ležaja :mrgreen: i radilice gotovo uvijek film ulja, jeste li se zapitali zakaj koji put baš ti klizni ležajevi(glavni) nahebu?
ko da ja to nekima važno bitno da ga šerafe do blokade! :mrgreen:
 
miro said:
Dražene, i meni su mrski "frajeri" koji ti se prikradu i onda projure pokraj uha i na 15 cm od tebe da te uplaše...pizdeki.....

Ma što je on prošao 15cm pored mene, to je jedno, ali tako neodgovorno vozit to je drugo. Ali ok, bilo pa prošlo, nadam se da je sretno stigao doma.
 
JA sam za autoput. Kod nas još kako tako zato kaj vozim kamion pa mi je to puno puta viđeno,ali da imam takav motor kao vi,vozio bi ga tamo. U Austriji mi nije palo na pamet da idem srarim cestama,uživao sam na autoputu. Kad sam prvi put vidio autoput prema Maloj Kapeli,odmah sam pomislio da tu moram proć motorom. Mislim da ri od R-a više uzeo tamo. Nekak mi je simpatičniji duži zavoj i proć 200 nego motat po grbavicama na DE-RI potezu.
Btw,ako vidite Guzzia pred sobom,pretičite me po lijevoj traci jer mi je malo pretvrd pa jako izbjegavam rupe.
 
James1100 said:
JA sam za autoput. Kad sam prvi put vidio autoput prema Maloj Kapeli,odmah sam pomislio da tu moram proć motorom. Mislim da ri od R-a više uzeo tamo.

:misli: :?
 
tomee said:
fakat ne kužim
a ljudi možda nas cima :?

Ma ne cimam,samo se izgleda baš nisam dobro izjasnio: R vidim kao motor za 200 i više (ja ga nemam) pa biga radije tak i vozio i to na dobroj podlozi i da mi je malo preglednije,a ne da naletim na sebe s Guzziem. Ili na sebe s kamionom kak izbjegavam rupe da mi se cigle ne rasipaju.
Inače,dosta mi se cesta svidjelo sa strane,ali su više za supermoto,zavoji su ipak jako spori. Jeste išli od Otočca preko Krasnog za Senj.
 
James1100 said:
Jeste išli od Otočca preko Krasnog za Senj.

Išo ja...ali iz Sv Jurja na Krasno - Otočac - Senj - Novi Vinodolski...lipo, lipo.