Stari Grobnik u novom izdanju - -

sorry valentino, nisam te prepoznao :eek:
na marofu redovno voze ozbiljni vozači, vugra, dampa, višak..ali lokalnim rejserima koji idu jednom godišnje na grobnik ne valja


Ne izvrći napisano, svi ti ozbiljni vozači idu na Marof jer je odličan za trening a nije na odmet što je blizu i što nije skupo.
Da je takav gušt vozit onda bi se utrke organizirale na karting stazama. :mrgreen:
 
kolko se ja sjećam, bilo je utrka i na marofu
žalite se na cijene, a svi ste preveliki rejseri za marof, ko bi ljudima ugodio
 
Jel' bi bilo dobro vrijeme na zxr750 94,lagano prerađenom 1,48? Da li je podnošljivo voziti 1,52 na banditu 1200 bez oklopa? Pita teški amater? :cool: 🕜🕜
Da
Sve ispod 1.66 su nevRRemena.
Pričamo o jednom posjetu Grobniku godišnje.
 
  • Haha
Reactions: go-go
Citam i nevjerujem.....ja sam znao od 2010 do 2015 ici po 15-20 puta godisnje na pistu. Cijeli vikend a ne na dan. Isao sam za sebe i svoju dusu a navukao sam se slucajno...Najbliza staza mi je Grobnik....9 sati voznje kombijem...pa sam dolazio barem 2x Godisnje.

Sjecam se prve staze, Magny Course, dodjem ja onako nadobudan, mislio da sam brz i uletim medju momke koji voze IDM (Speer Racing) odvozim 2 Kruga, od toga jedan sa instruktorom, userem se, spakujem i isti dan nazad....i u kombiju pricam sam sa sobom koliki sam supak jer sam se uplasio a nisam imao niti jednu rizicnu situaciju. Veliki momci su kocili na 100m prije zavoja a ja na 200 i to su me prelazili u punoj brzini...e neces razbojnice!!!

i tako u voznji prema kuci rezerviram ja odmah za sljedeci vikend Brno.....i onda tako par godina...

zajebite izgovore..... skupite malo para (ti sta imas 10 metara drva, prodaj ih i to ti je taman za cijeli dan na grobniku i kod Dede za cevape, jos ti i ostane) malo hrabrosti i dosta koncentracije.....za sve ostalo tu je Kec....i ne brinite pad na stazi je manje strasan nego na cesti....

isao bi ja jos uvijek na stazu ali tek kad promijenim kuk i jos neke operacije kad odradim...

Sretno
 
Prije 10 godina polovnjače (slickovi) su bili 500 Kn. Tvz. Futerovo doba :D :D :D

Ili besplatne (otkapanje iz kontejnera na Grobniku :D :D :D )

Danas nitko neće kopat po kontejnerima, jer nije kul, a i svi su osviješteni da je polovni slick ''ubojica'' :D :D :D

Staza je bila 500 Kn (tvz. pola dana za domaće). Gorivo je isto bilo jeftinije, pa je bilo jeftinije doć i vozit.


A i šta ćeš se patit na nekoj stazi tamo, em si spor, em je vruće, em padneš ''zbog polovnih slickova" .


Lipo kupiš Teneru 700, opališ koju sliku sa žala na igić ''YOLO", avanturista, troši 4l i odeš doma.
 
  • Haha
Reactions: diesel power
ništa, ajmo organizirat neku crowdfonding kampanju dijaspore da sirotinja iz Hr može ić barem na 4 track day-a godišnje, ne treba 15-20 puta :D
svi znamo zašto bi trebalo ići na stazu, ali treba se stavit nekad i u realne okvire i količine, 2,3 puta na godinu je sasvim solidno i ostvarivo ako imaš pristojnu plaću u HR, sve preko nije za nas sirotinju.
 
Ove godine bio dvaput, otić ću još dvaput (tri dana odvozio, još dva planiram).

Pitam se da li je vrijedno toga (bit će blizu 2000 eur kad se sve zbroji), a usto treba i nabavit motor.

Prosječna Hr plaća je 5000 Kn, znači prosječan Hrvat mora radit tri mjeseca za moju ovogodišnju grobnik avanturu (ako mu je netko poklonio motor).

Zašto ići?

Poboljšat svoje vrijeme? Zašto? Za koga?

Poboljšat svoju vožnju? Zašto, iovako se prebacim motorom uokolo, bez stresa i ne znam čega. Čak i gumu očistim, pa je ispred birtije sve u redu.

Cugat s ekipom poslije? To je još najbolji dio ako je ekipa normalna i nije teretna s miješanjem gume i ja brži, ti sporiji, lako njemu on ima....
Al ono, cugat moš i doma. Bez truckanja u kombiju deset sati.

Dobro pitanje.

Nakon pada, imam popriličnu fobiju od staze, jbg, plaha sam karaktera. Da ne pričam o 6000 eur štete i kentrama koje su nakon toga uslijedile da bi se opet domogao motora. Tako da ni faktor uživanja nije na razini na kojoj bi trebao biti. Tek drugi dan kad sam bio zadnji put sam se opustio.

I sad... da li je egoistično trošit novac i vrijeme samo na sebe? Umjesto bit (u mom slučaju) sa moja dva sina i te novce potrošiti na njih?

I na kraju, ići ću opet. Neki vrag me tjera. Možda Jukić? Možda potreba da se poboljšam?

Super mi je i što sam prestao s ''bijesom'' na cesti i velikom nagradom Makarske. Motor mi je u trkaćim plastikama i neće (brzo) na cestu.

Ugl., to su moje patnje olinjalog bajkera.
 
lijepo napisano nero,

moja logika ide ovako:
  • Kuci ne smije nista faliti (ni zeni ni djeci)
  • Na poslu se ne smije osjetiti
  • Vozim za sebe i svoj gust a ne za vrijeme, ekipu, mehanicara ili koga god.....
Mane staze su:
  • Cijena ukljucujuci popratne troskove
  • Rizik pada je veci nego na cesti (ako vozis, a ako se vuces onda je cak i manji)
Prednosti staze:

  • Nema divljanja na cesti (odlicno si to napisao)
  • savladavanje tehnike koju mozes prenijeti na cestu (kocenje, ulasci u zavoj, predvidjanje pokreta sudionika u prometu itd...)
  • Odvojis vrijeme za sebe i svoj gust
  • ako i padnes hitna je odmah tu :mrgreen::mrgreen:
  • ima tu jos oho-ho prednosti....npr. pijanka poslije fajrunta

Kad zdravstvene prilike dozvole eto mene opet na stazi a do tad samo cesta :-(
 
Poimanje staze je vidim vrlo specifičan i subjektivan pojam. :mrgreen: Imao sam nekoliko padova, srećom bez posljedica. Strah je stigao tek kasnije, nakon što sam se odviknuo od staze što mislim da je sasvim normalno. Prestanak učestalog odlaska na Grobnik se poklopio s početkom endura tak da je i to odigralo ulogu u udaljavanju ali se u mnogome mogu složiti s Nerom. Sad se opet javila neka mala želja da probam novi asfalt ali se u međuvremenu i zdravstvena situacija promijenila, čitaj koja kila titana viška, pa ne znam koliko bi to bilo pametno. Čak sam i od endura odustao a s druge strane, licemjerno prema samom sebi, na cesti je glava i dalje u filmu od prije 20-30 godina i tu nažalost nema pomaka.:mrgreen: Odluka o novom motoru sasvim druge vrste je donesena upravo zbog toga mada sve više sumnjam da će to nešto promijeniti, na što god da sjednem vozim se isto.
 
Ove godine bio dvaput, otić ću još dvaput (tri dana odvozio, još dva planiram).

Pitam se da li je vrijedno toga (bit će blizu 2000 eur kad se sve zbroji), a usto treba i nabavit motor.

Prosječna Hr plaća je 5000 Kn, znači prosječan Hrvat mora radit tri mjeseca za moju ovogodišnju grobnik avanturu (ako mu je netko poklonio motor).

Zašto ići?

Poboljšat svoje vrijeme? Zašto? Za koga?

Poboljšat svoju vožnju? Zašto, iovako se prebacim motorom uokolo, bez stresa i ne znam čega. Čak i gumu očistim, pa je ispred birtije sve u redu.

Cugat s ekipom poslije? To je još najbolji dio ako je ekipa normalna i nije teretna s miješanjem gume i ja brži, ti sporiji, lako njemu on ima....
Al ono, cugat moš i doma. Bez truckanja u kombiju deset sati.

Dobro pitanje.

Nakon pada, imam popriličnu fobiju od staze, jbg, plaha sam karaktera. Da ne pričam o 6000 eur štete i kentrama koje su nakon toga uslijedile da bi se opet domogao motora. Tako da ni faktor uživanja nije na razini na kojoj bi trebao biti. Tek drugi dan kad sam bio zadnji put sam se opustio.

I sad... da li je egoistično trošit novac i vrijeme samo na sebe? Umjesto bit (u mom slučaju) sa moja dva sina i te novce potrošiti na njih?

I na kraju, ići ću opet. Neki vrag me tjera. Možda Jukić? Možda potreba da se poboljšam?

Super mi je i što sam prestao s ''bijesom'' na cesti i velikom nagradom Makarske. Motor mi je u trkaćim plastikama i neće (brzo) na cestu.

Ugl., to su moje patnje olinjalog bajkera.
Jednom opizdio i odma se prestrašio , pravi si penzioner 🤣🤣🤣

Aj bolje priznaj da neznas onu uljaru vise vratit u stanje za cestu 🤣🤣🤣
 
  • Haha
Reactions: Nero
Za veliku vecinu ic vozit na stazi je gust i tako bi tribalo gledat na to, ali uvik postoji oni crv u glavi sta drzi da usi ne otpadnu koji govori da se moze brze. Onda se sranja mogu desit a i ako se dese bolje na stazi nego na cesti. Ko kaze da se mora past i razbit motor. Vozis svoje i probas sta manje smetat. Gust je zajamcen sta uopce nije upitno.
Naravno u danasnje vrime triba dobro poslozit financije pogotovo ako se ima familija.

I naravno danas nisu tili pustit niti da se kava popije u Dede
 
  • Like
Reactions: Nero
Sačekajmo da malo zahladi jer mene ubije ova vručina a Grobnik nije šala,tamo se ne ide šetat.
 
  • Like
Reactions: Feis123
Ima sam nekidan prepirku s njima na Instagram službenoj stranici.Na moje pitanje zašto je svaki open day 15% skuplji odgovor je bija da je razlika u vikendu i radnom danu,ali nije istina jer san im odma odgovorija datumima i cijenama. Nisan dobija nikakav odgovor.Ma da je i 500e dan otić ću jedan dva puta godišnje dok god budem moga to priuštit al me smeta način na koji su se išli pravdat a lažu me i to na službenoj grobnik stranici.
 
bolje da je milja kuna pa je valjda i hitna, prije je bilo jeftinije al je x puta nije bilo jbg…. ma nije ti baš pravo kad je nema al šta sad, došao si taj dan se vozit i fiju...zdravo žurim jbg… pali pilu ;) … no meni je prije uvijek bilo krivo kad bi pomislio " kad stranci najme pistu hitna je uvijek tu" a kad je open day i dođu domaći, nema je...… bezobrazno jbg … valjda su to sad ispravili ...:cool:

nećeš valjda računat da ćeš se spizdit al se mora znat šta je u cijeni usluge, bar bi tako trebalo bit...

zašto se ljudi ne voze više, ima milijon razloga ..no da je open day češće bilo bi i više ljudi ...