stari jednocilindraši (enduro)

david.zepp

New member
nemam pojma jesam li u dobroj temi, nadam se da jesam. dakle, zanima me kupnja nekog "starog" endurca, po mogućnosti 500+ ccm, 4 takta, jedan cilindar, po mogućnosti iz japana :D yamaha xt600 i honda xl600 su mi u užem izboru, također sam uzeo u jako tanki (gotovo da nije ni opcija) obzir gileru rc 600 i apriliju tuareg 600
svi savjeti su dobrodošli, i sve ponude endurci/starih jeftinijih u dobrom stanju 4-t motora (a2 kategorije) po mogućnosti na relaciji Osijek-Zagreb. hvala svima i pišite samo, pogotovo ako netko ima iskustva s navedenim motorima!
 
kao da slušam sebe od prije godinu-dvije dana  :shock:
kratki debrifing:
broj jedan: pomiri se s time da će to biti mašina koja je već laganini na izdisaju, getriba, ležajevi itsl.
Yamaha xt 500
nedosanjani san, zaboravi, nema ih na tržištu, a ako se i pojavi, nestati će odma...ma neće se ni pojaviti...
Honda XL 500
dugo bila u izboru užem i u biti to je bio ideal zbog male reg. i ekstra jednostavnosti-to je motor bez klasičnog filtera ulja !! No minusi su što nema el. start, ima 6v instalaciju, prednji neozbiljan doboš za cestu. Većina ih je poprilično zraubanih, no iako volim rat-bike, to obično znači da je i makina već na izdasajima. Problem sa prvom brzinom. Osovine ventila nisu u ležajevima, i to je možda presudilo da ju ne vozim sada...
Yamaha xt 600 /tenere
ideal, samo da je 500 ccm zbog rege...na kraju je tenerka sjela, ima kick+ele start (biti pažljiv sa kickom, magnezijski blok, nedobro da pukne  :evil:), zračno hlađenje, hladnjak ulja, 23 L rezervar, učinjene sve promjene po preporuci rally-tenere.net, jerbo ista ima problema sa pregrijavanjem glave, zbog loše smještenog usisa zraka. To je izdržljivo čudovište i najbolji zbor ako želiš kombinaciju motora za duži put, grad i laganini ofroad, pa i više od toga! (vidjeti temU benduro ;))
Što još reći...ima tu naroda, vidi pod Yamaha o XTejkama koji su dipl. ing. dr. mr. za te strojčeke
Definitivno je Yamaha najbolji izbor! dobiješ moju za 6000-7000kn  8)
 
Cvajburg said:
kao da slušam sebe od prije godinu-dvije dana  :shock:
kratki debrifing:
broj jedan: pomiri se s time da će to biti mašina koja je već laganini na izdisaju, getriba, ležajevi itsl.
Yamaha xt 500
nedosanjani san
, zaboravi, nema ih na tržištu, a ako se i pojavi, nestati će odma...ma neće se ni pojaviti...
Honda XL 500
dugo bila u izboru užem i u biti to je bio ideal zbog male reg. i ekstra jednostavnosti-to je motor bez klasičnog filtera ulja !! No minusi su što nema el. start, ima 6v instalaciju, prednji neozbiljan doboš za cestu. Većina ih je poprilično zraubanih, no iako volim rat-bike, to obično znači da je i makina već na izdasajima. Problem sa prvom brzinom. Osovine ventila nisu u ležajevima, i to je možda presudilo da ju ne vozim sada...
Yamaha xt 600 /tenere
ideal, samo da je 500 ccm zbog rege...na kraju je tenerka sjela, ima kick+ele start (biti pažljiv sa kickom, magnezijski blok, nedobro da pukne  :evil:), zračno hlađenje, hladnjak ulja, 23 L rezervar, učinjene sve promjene po preporuci rally-tenere.net, jerbo ista ima problema sa pregrijavanjem glave, zbog loše smještenog usisa zraka. To je izdržljivo čudovište i najbolji zbor ako želiš kombinaciju motora za duži put, grad i laganini ofroad, pa i više od toga! (vidjeti temU benduro ;))
Što još reći...ima tu naroda, vidi pod Yamaha o XTejkama koji su dipl. ing. dr. mr. za te strojčeke
Definitivno je Yamaha najbolji izbor! dobiješ moju za 6000-7000kn  8)

Puno nas sanja o jednoj sa srebrnim rezervarom  :wink:

Samo kaj bi ja svoju drzal u dnevnoj sobi, za ukras  :mrgreen:
 
A za koliko penezi bi vi to? Ja sam ih vidjao za 1500 eura...