stari motori

zanimaju li vas stari motori uopče

  • ne zanimaju uopĆe

    Votes: 101 7.5%
  • da zanimaju me

    Votes: 1,117 82.4%
  • preferiram samo nove motore

    Votes: 137 10.1%

  • Total voters
    1,355
ZP1993 said:
Tko od nas nebi bio hoarder kad bi si mogao priuštit hrpu vozila? :mrgreen:
Da mogu,ja bi napravio imao kolekciju motora i auta kao Jay Leno.


Ne automobila ali motora bi bilo.....
 
Kvoc said:
Ovaj lik što mi je prodao ima doma prek 30 motora između ostalih rg gamu 500,rd 500 ,350,250hondu 450 tri i 250 dva cilinda a o firtaktima da ne govorim.Turbaći šestaci sve sto je obilježilo moto povijest
Koja je adresa?

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

 
Vec sam kacio jednu sliku moje Honde CB750KA '81 u temi slike ljubimaca i u predstavljanju, ali evo malo vise fotki u ovoj temi.  :0648:
U mom posedu je preko 10 godina.

Sve na motoru je original (cak i koza na sedistu), osim gumenih ruckica na volanu i retrovizora koje imam, ali nikako da ih stavim.
Cak su i sva 4 auspuha original, sto je prilicno retko.

U nekom trenutku je pukao lanac izmedju bregastih, sva sreca prilikom kretanja sa semafora i nije bilo vece havarije u motoru.
Tada mi je nesto kvrcnulo u glavi i resio sam da u motoru promenim sve sto se promeniti moze.

Tom prilikom je uradjeno:

- obrada glave
- nove gumice ventila
- Nove karike
- Lanac izmedju bregastih, lanac od radilice do bregaste i pogonski, tj. primarni lanac
- Svi spaneri u masini
- Nova korpa kvacila (poznato je da se vremenom gumeni ublazivaci u korpi stvrdnu, pa pocne da lupka i proizvodi iritirajuci zvuk)
- kompletna reparacija karburatora

Skoro sve sto je zamenjeno je naruceno od Honde, direktno iz Japana.  :rock:
Sve je dokumentovano fotografijama, a cuvam i vecinu racuna.  :afro:
Ne pitajte koliko je kostalo i koliko vremena je bilo potrebno dok dodjem do svih delova.  :mrgreen:

Delovi koji nisu zamenjeni su pregledani, izmereni, provereni i zakljuceno je da se uklapaju u Hondine standarde.

Dosta brbljanja, evo fotki!

h1.jpg


h2.jpg


h3.jpg


h4.jpg


h5.jpg



I jedna umetnicka...  :mrgreen:

h6.jpg


Imam jos fotki, ali su mi na backup hard disku, koji trenutno nije kod mene.
Ako bude interesovanja, okacicu ih.

Vise o ovom modelu: https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cb750ka%2080.htm

Veliki pozZ za sve!  :piva:
 
popularno u mojim krajevima zvana kraljica 8), meni licno sad ljepsi nego boldorka koja je izasla godinu kasnije..tad sam mislio da nema dalje, nemogu nista bolje napravit :LOL:..odlican motor vozaj i gustaj (y)
 
Kvoc said:
evo pronašao i ja uz pomoć bandita :D

Jbt...ko nova! :shock: (y)
Koliko si iskeširao, ako nije tajna? Znam da su poprilično skupe...
 
I daj još i zadnji obračun plaće, poreznu prijavu iz 2018. i ovjerenu izjavu koliko trošiš na kurve i španjulete :mrgreen:
 
sergio. said:
Vec sam kacio jednu sliku moje Honde CB750KA '81 u temi slike ljubimaca i u predstavljanju, ali evo malo vise fotki u ovoj temi.  :0648:
U mom posedu je preko 10 godina.

Sve na motoru je original (cak i koza na sedistu), osim gumenih ruckica na volanu i retrovizora koje imam, ali nikako da ih stavim.
Cak su i sva 4 auspuha original, sto je prilicno retko.

U nekom trenutku je pukao lanac izmedju bregastih, sva sreca prilikom kretanja sa semafora i nije bilo vece havarije u motoru.
Tada mi je nesto kvrcnulo u glavi i resio sam da u motoru promenim sve sto se promeniti moze.

Tom prilikom je uradjeno:

- obrada glave
- nove gumice ventila
- Nove karike
- Lanac izmedju bregastih, lanac od radilice do bregaste i pogonski, tj. primarni lanac
- Svi spaneri u masini
- Nova korpa kvacila (poznato je da se vremenom gumeni ublazivaci u korpi stvrdnu, pa pocne da lupka i proizvodi iritirajuci zvuk)
- kompletna reparacija karburatora

Skoro sve sto je zamenjeno je naruceno od Honde, direktno iz Japana.  :rock:
Sve je dokumentovano fotografijama, a cuvam i vecinu racuna.  :afro:
Ne pitajte koliko je kostalo i koliko vremena je bilo potrebno dok dodjem do svih delova.  :mrgreen:

Delovi koji nisu zamenjeni su pregledani, izmereni, provereni i zakljuceno je da se uklapaju u Hondine standarde.

Dosta brbljanja, evo fotki!

Veliki pozZ za sve!  :piva:

Sve po propisu, takvih je originalnih i s pravom pričom i dokumentacijom jako malo  (y)  (y) (y)

Negooo, jedan offtopic.. jesi li ti to onaj novi švaler od Šuputice?  :mrgreen:
 
alpine said:
I daj još i zadnji obračun plaće, poreznu prijavu iz 2018. i ovjerenu izjavu koliko trošiš na kurve i španjulete :mrgreen:

pemzioner,ne pušim a na kurve ne trošiim(radi godina)  8) :mrgreen:
 
Gato said:
Jbt...ko nova! :shock: (y)
Koliko si iskeširao, ako nije tajna? Znam da su poprilično skupe...

U trenutku kad sam kupovao Hondu, prijatelj nije znao sta prodaje, a ja nisam znao sta kupujem... samo sam hteo vecu kubikazu (tad sam bio na 250 kubika).
Tako da sam je kupio za 1500e i otprilike jos toliko za delove koje sam naveo. :)

Dosta su retke u ovakvom stanju, bacio sam oko i na mobile.de, nasao par, ali ni priblizno originalnom stanju. :)
 
alpine said:
Sve po propisu, takvih je originalnih i s pravom pričom i dokumentacijom jako malo  (y)  (y) (y)

Negooo, jedan offtopic.. jesi li ti to onaj novi švaler od Šuputice?  :mrgreen:


Hahahaha
svaler? paaaa 80% da jesam, 100% da nisam!  :mrgreen: :mrgreen:
 
sergio. said:
U trenutku kad sam kupovao Hondu, prijatelj nije znao sta prodaje, a ja nisam znao sta kupujem... samo sam hteo vecu kubikazu (tad sam bio na 250 kubika).
Tako da sam je kupio za 1500e i otprilike jos toliko za delove koje sam naveo. :)

Dosta su retke u ovakvom stanju, bacio sam oko i na mobile.de, nasao par, ali ni priblizno originalnom stanju. :)

Nisam tebe pitao :D, ali ipak-hvala na informaciji. Tako nekako sam i mislio u vezi tvoje Honde, koja je stvarno lijepa (y).
Imao sam davno CB 650 i CB 750, ali model nakon tvoga, F (tzv. "malu Boldorku")...
 
Petak.

7Thsobf.jpg


3rvHiln.jpg


rRwJQt1.jpg


Ponedjeljak.

CnQGbtp.jpg



Nova radilica s lezajevima, nove klipnjace, klipovi, primarni lanac, sekundarni, uredjena glava, nova dekla (original 1100), novi kiler ulja (bio pripasan neki prije).

Ostalo:

- urediti vilicu (mislim da trebam nove stapove)
- staviti natrag siru felgu (sad je 160)
- promijeniti grane i auspuh (  https://www.ebay.com/itm/Delkevic-4-1-Exhaust-Honda-CB1100F-Stainless-Classic-Megaphone-Muffler-83/183684888325?fits=Year%3A1983%7CModel%3ACB1100F&epid=22029689187&hash=item2ac478f705:g:c1kAAOSwVv9cZL7e )
- urediti karburatore ( mislim da cu ici na ovo https://www.dimecitycycles.com/vintage-cafe-racer-caferacer-bobber-brat-chopper-custom-motorcycle-carburetors-keihin-cr33-cb900-cb1100-sidedraft-racing-carburetor-016-3076.html )
- lakiranje u original boju

Motor je jos uvijek registriran, sad ga lagano razradjujem. Bas mi je falila.  :0648: :0648: :0648:
 
Gledam sad tu mašinu i zanima me kojom bojom je to bojano. Da li je to visokotemperaturna boja?
Da li možda netko zna da li se u Hrvatskoj tko bavi nanošenjem onih keramičkih boja ili kako se to zove kao sa plazmom.
Zanima me presvuči u crno grane na motoru, vidim da se vani to može odraditi. Nešto kao Zircotec.
 
tomso said:
Gledam sad tu mašinu i zanima me kojom bojom je to bojano. Da li je to visokotemperaturna boja?
Da li možda netko zna da li se u Hrvatskoj tko bavi nanošenjem onih keramičkih boja ili kako se to zove kao sa plazmom.
Zanima me presvuči u crno grane na motoru, vidim da se vani to može odraditi. Nešto kao Zircotec.

Ovo je visokotemperaturna boja. Vec je tu 5 godina na motoru.


Mislio sam je plastificirati, ali bi mi to jos dodatno produzilo generalku (5 mjeseci se motor radio), a meni nema potreba jer se odlicno drzi.

Ako nadjes rjesenje za grane, javi, ja jos nisam pronasao.