stari motori

zanimaju li vas stari motori uopče

  • ne zanimaju uopĆe

    Votes: 101 7.5%
  • da zanimaju me

    Votes: 1,117 82.4%
  • preferiram samo nove motore

    Votes: 137 10.1%

  • Total voters
    1,355
(y)
 

Attachments

  • received_317513619150817.jpeg
    received_317513619150817.jpeg
    346.2 KB · Views: 144
Jedna lasta ne čini proliće.....


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Stara dama stoji u garaži od 6-tog miseca :? .Nakon svih pi*darija u godinu ipo novija je prodana davno a "mlada" dolazi uskoro nakon eto skorog oporavka ali i dozvole matrijarhata doma :mrgreen:
Lako za to nego stara CBX nakon promjene svih važnih i nevažnih djelova i prvog đira od 400 metara samo se ugasila.Nikakvog tupog zvuka,nikakvog cvilenja,ništa niti slučno što se jedanput dogodilo kad je klipnjača cviknula.Još nisam skinija glavu a onda ću znati jeli s*anje ili glupost.Uglavnom radilica ni milimetar ne ide na nijednu stranu,da je bilo ranije ili tad bilo kakvog čudnog zvuka zna bi da nešto ne štima ali u ponediljak glava doli i da vidimo  :cool:
 
Shepa said:
A da ti nisu karburatori ostali na suvo?

:mrgreen:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

Nisan s juga  :mrgreen:
 
Papillon said:
Stara dama stoji u garaži od 6-tog miseca :? .Nakon svih pi*darija u godinu ipo novija je prodana davno a "mlada" dolazi uskoro nakon eto skorog oporavka ali i dozvole matrijarhata doma :mrgreen:
Lako za to nego stara CBX nakon promjene svih važnih i nevažnih djelova i prvog đira od 400 metara samo se ugasila.Nikakvog tupog zvuka,nikakvog cvilenja,ništa niti slučno što se jedanput dogodilo kad je klipnjača cviknula.Još nisam skinija glavu a onda ću znati jeli s*anje ili glupost.Uglavnom radilica ni milimetar ne ide na nijednu stranu,da je bilo ranije ili tad bilo kakvog čudnog zvuka zna bi da nešto ne štima ali u ponediljak glava doli i da vidimo  :cool:

možda kvar struje relej brava neki đek na instalaciji pick up, kill šalter....prekidać nogare ako ima ili kvačila, riknuo cdi ???
 
v3kac said:
možda kvar struje relej brava neki đek na instalaciji pick up, kill šalter....prekidać nogare ako ima ili kvačila, riknuo cdi ???
Večeras se uvučem u garažu i ne izlazim dok ne vidim što je.Nadam se da nije sve crno..
 
Jesi li izaša više ,zabrinija san se.    :LOL: :LOL: :LOL:
 
Aj ča ,nema ga više,neki vrag mu se dogodija. Javi seeeeeeeee. :LOL: :LOL:
 
barba said:
Aj ča ,nema ga više,neki vrag mu se dogodija. Javi seeeeeeeee. :LOL: :LOL:
Zva san te oko 3 ure
Gori nisu razumili o čemu se radi ali nema veze..
Na drugoj klipnjači frknija ležaj radilice,'nešto ću iskemijati do Omiša jer "druga žena" još nije u HR.Bez obzira na "drugu" ova je srcu najdraža i ostaje u garaži dok me vrag ne odnese.S njom a ne drugom iden u Makedoniju,zašto?Ko to more razumiti osim mene i par osigurača,bobine,karburatora a čipologije nigdi 😉
 
Papillon said:
Na drugoj klipnjači frknija ležaj radilice,'nešto ću iskemijati do Omiša jer "druga žena" još nije u HR.Bez obzira na "drugu" ova je srcu najdraža i ostaje u garaži dok me vrag ne odnese.S njom a ne drugom iden u Makedoniju,

To što budeš "kemijo" odvest će te vjerojatno do Omiša, ali do Makedonije sigurno ne, ako ne riješiš problem po PS-u :wink:.
Znači, radilica i leteći ležaji se moraju mijenjat, a ako ležaj nije samo zacviko nego je i okrenuo u klipnjači, onda i klipnjača druga.
Nikakva krpanja i kombinacije neće dugo trajat. :mrgreen:
 
Gato said:
To što budeš "kemijo" odvest će te vjerojatno do Omiša, ali do Makedonije sigurno ne, ako ne riješiš problem po PS-u :wink:.
Znači, radilica i leteći ležaji se moraju mijenjat, a ako ležaj nije samo zacviko nego je i okrenuo u klipnjači, onda i klipnjača druga.
Nikakva krpanja i kombinacije neće dugo trajat. :mrgreen:
Matori  :mrgreen:
2010 radili istu stvar.Radilica i klipnjaca isla u Kastele kod mestra,dosla nazad,djelova po cilom dvoristu,gosti gledaju budale  :LOL: ,letece birali koji je gori od goreg :? i smontirali.Jedino smo znali da ce pustiti ulje negdi na spoju bloka i malo je kapalo kod poluge mjenjaca,izlili ulje,obrusili,lagano zarezali,prosli tekucim,ulili ulje i...
Koliko sam kilometara prosa i di sam s njom bija a i kad bi se zaigra mast joj vadija do krajnih granica  a voznja i stajanje vani po kisi i po 40 C uvik.Samo pola 2016 i 2017 je napravila sitno kilometara i sad me morala izdati.
Pametna je stara dama,sama mi je rekla,kani se lita i ludih baba pa ces poziviti  :wink:



Macak frende pa to je Honda  :jesus:
 
Papillon said:
Matori  :mrgreen:
2010 radili istu stvar.Radilica i klipnjaca isla u Kastele kod mestra,dosla nazad,djelova po cilom dvoristu,gosti gledaju budale  :LOL: ,letece birali koji je gori od goreg :? i smontirali.Jedino smo znali da ce pustiti ulje negdi na spoju bloka i malo je kapalo kod poluge mjenjaca,izlili ulje,obrusili,lagano zarezali,prosli tekucim,ulili ulje i...
Koliko sam kilometara prosa i di sam s njom bija a i kad bi se zaigra mast joj vadija do krajnih granica  a voznja i stajanje vani po kisi i po 40 C uvik.Samo pola 2016 i 2017 je napravila sitno kilometara i sad me morala izdati.
Pametna je stara dama,sama mi je rekla,kani se lita i ludih baba pa ces poziviti  :wink:



Macak frende pa to je Honda  :jesus:

I ja sam davno, popravljajući jedan motor, morao koristit uslugu takvog (renomiranog) meštra, koji brusi radilicu i klipnjaču pa upasuje ležaj po mjeri i nije baš dugo potrajalo :mrgreen:. Iz iskustva mogu reći da je bolji originalni, pa i skoro sasvim potrošeni ležaj, na original nediranoj radilici, nego bilo kakav novi koji je tako upasan "na mjeru" na brušenu radilicu. Razlog je jednostavan: ta tvornička finoća obrade se ne može dobiti nikako na nekom stroju kod nas, a da ne govorim o tolerancijama koje se kod Japanaca na ležajima radilice mjere u tisućinkama milimetra. Znači, ne stotinke, ( a i to je već zajebano za napraviti) nego, ponavljam: tisućinke milimetra.
Stoga, ja se na tvom mjestu s tako slaganom radilicom ne bih bezbrižno zaputio ni do Splita, a kamoli do Makedonije :mrgreen:.
Honda ili ne, radilica je radilica i tu nema zajebancije ako misliš putovati bez brige. :wink: