stari motori

zanimaju li vas stari motori uopče

  • ne zanimaju uopĆe

    Votes: 101 7.5%
  • da zanimaju me

    Votes: 1,117 82.4%
  • preferiram samo nove motore

    Votes: 137 10.1%

  • Total voters
    1,355
Mačak,sriča njegova je da prolazi ovom stranom.Ako njegovoj i bude nešto ,.moja stara je još regana ,skoći na nju i nastavi dalje.Honda frend , aha ha.
 
barba said:
Mačak,sriča njegova je da prolazi ovom stranom.Ako njegovoj i bude nešto ,.moja stara je još regana ,skoći na nju i nastavi dalje.Honda frend , aha ha.
Bore lako cemo,krila su to  :wink:
 
Gato said:
I ja sam davno, popravljajući jedan motor, morao koristit uslugu takvog (renomiranog) meštra, koji brusi radilicu i klipnjaču pa upasuje ležaj po mjeri i nije baš dugo potrajalo :mrgreen:. Iz iskustva mogu reći da je bolji originalni, pa i skoro sasvim potrošeni ležaj, na original nediranoj radilici, nego bilo kakav novi koji je tako upasan "na mjeru" na brušenu radilicu. Razlog je jednostavan: ta tvornička finoća obrade se ne može dobiti nikako na nekom stroju kod nas, a da ne govorim o tolerancijama koje se kod Japanaca na ležajima radilice mjere u tisućinkama milimetra. Znači, ne stotinke, ( a i to je već zajebano za napraviti) nego, ponavljam: tisućinke milimetra.
Stoga, ja se na tvom mjestu s tako slaganom radilicom ne bih bezbrižno zaputio ni do Splita, a kamoli do Makedonije :mrgreen:.
Honda ili ne, radilica je radilica i tu nema zajebancije ako misliš putovati bez brige. :wink:
Sve te razumim Macak i znam,gledaj i onda su stavljani lezajevi od auta ne motora a kad bi ti reka od kojeg auta nebi mi virova i drzalo je pa i vise nego je tribalo.Eto ja cu ponoviti pa se vidimo u Omisu a do Barbe ionako moram svratiti
Sa Hondom  :mrgreen:
 
Gato said:
I ja sam davno, popravljajući jedan motor, morao koristit uslugu takvog (renomiranog) meštra, koji brusi radilicu i klipnjaču pa upasuje ležaj po mjeri i nije baš dugo potrajalo :mrgreen:. Iz iskustva mogu reći da je bolji originalni, pa i skoro sasvim potrošeni ležaj, na original nediranoj radilici, nego bilo kakav novi koji je tako upasan "na mjeru" na brušenu radilicu. Razlog je jednostavan: ta tvornička finoća obrade se ne može dobiti nikako na nekom stroju kod nas, a da ne govorim o tolerancijama koje se kod Japanaca na ležajima radilice mjere u tisućinkama milimetra. Znači, ne stotinke, ( a i to je već zajebano za napraviti) nego, ponavljam: tisućinke milimetra.
Stoga, ja se na tvom mjestu s tako slaganom radilicom ne bih bezbrižno zaputio ni do Splita, a kamoli do Makedonije :mrgreen:.
Honda ili ne, radilica je radilica i tu nema zajebancije ako misliš putovati bez brige. :wink:

to nije točno ne postoji ništa što je tisučinku milimetra, možda ali samo možda neke veoma skupe kalibracijske pločice, na niti jednom novom high end motoru je radilica veliko možda u stotu milimetra.
 
v3kac said:
to nije točno ne postoji ništa što je tisučinku milimetra, možda ali samo možda neke veoma skupe kalibracijske pločice, na niti jednom novom high end motoru je radilica veliko možda u stotu milimetra.
Ali su kalibrirani blokovi kod svih starih Japanaca i tadasnjih Laverdi.
Od kad se vrtim po garazama gotovo od malih nogu kod frenda di je i njegov pok. otac brusio i srafio sve na svemu je bruseno na stotu.
Macak nemoj uzeti ovo nista zlonamjerno  :wink:
 
v3kac said:
to nije točno ne postoji ništa što je tisučinku milimetra, možda ali samo možda neke veoma skupe kalibracijske pločice, na niti jednom novom high end motoru je radilica veliko možda u stotu milimetra.

Govorim o tolerancijama kod letećih ležaja. Radilice se bruse u stotinku, ali leteći, kao i stojeći ležaji se na istu slažu po bojama.
Oznake boje su na rubu svakog ležaja i razlike između pojedinih boja su u tisućinkama milimetra.
Znam da je teško povjerovati :wink:, ali ne bavim se time od jučer. Dokaza radi, slučajno mi je pri ruci Clymer Service Manual za Yamahu FZ iz 1987, (znači nikakav moderni "High End" stroj) pa ako lažem ja, ne laže Manual. :mrgreen:
Mogu takve podatke staviti iz više raznih manuala za Japance koje koristim kad zatrebam.
Da ne ispadne da Ameri nešto brljaju i nemaju pojma što pišu :mrgreen:, isti podaci se navode i u Reparatur Anleitung (njemački manuali).
Znači, molim pogledati crveno zaokruženi detalj o tolerancijama letećih ležajeva. (y)
 

Attachments

  • IMG_20190905_105055187_HDR.jpg
    IMG_20190905_105055187_HDR.jpg
    160.1 KB · Views: 108
Papillon said:
Od kad se vrtim po garazama gotovo od malih nogu kod frenda di je i njegov pok. otac brusio i srafio sve na svemu je bruseno na stotu.
Macak nemoj uzeti ovo nista zlonamjerno :wink:

Ma ni slučajno. (y)
 
v3kac said:
to nije točno ne postoji ništa što je tisučinku milimetra, možda ali samo možda neke veoma skupe kalibracijske pločice, na niti jednom novom high end motoru je radilica veliko možda u stotu milimetra.
Ne razumijem što znači da ne postoji ništa što je tisućinka milimetra.
Imam servisni manual za Suzuki GS 550 star 40 godina i sva odstupanja (promjer klipa, cilindara, visina bregastih, itd.) od originalnih tvorničkih dimenzija su iskazana na 3 decimale.
 
Izgleda da samo Yamaha triba tisućinke
Hbga klavijature su to  :mrgreen:
 
sa radillicama nema zajebancije..puno posla a rezultat upitan..neznam nikog ko se navozo poslije takvog zahvata..evo prilike..nije daleko nije neka lova..poneses table zavrnes i gaaas :mrgreen:

https://www.olx.ba/artikal/33505780/honda-5c-04-550/
 
kruns said:
Ne razumijem što znači da ne postoji ništa što je tisućinka milimetra.
Imam servisni manual za Suzuki GS 550 star 40 godina i sva odstupanja (promjer klipa, cilindara, visina bregastih, itd.) od originalnih tvorničkih dimenzija su iskazana na 3 decimale.


postoji, u manualu,  ok dam ja vama za pravo a čime se mjere te tisučinke milimetra ?

Čime se mjeri stotinka milimetra ?
 
v3kac said:
postoji, u manualu,  ok dam ja vama za pravo a čime se mjere te tisučinke milimetra ?

Čime se mjeri stotinka milimetra ?

Ne postoji samo u manualu , postoji i u stvarnosti :mrgreen:.
Objasnio sam to kod primjera sa letećim ležajevima koji su označeni bojama, a razlike između boja su u tisućinkama mm.
Tisućinke mm ne mjeriš ti, nego kupiš tvornički dio obrađen na potrebnu mjeru.
Stotinke mm mjeriš mikrometrom, a kojih opet ima za vanjsko ili unutarnje mjerenje, po potrebi.
 
Papillon said:
Izgleda da samo Yamaha triba tisućinke
Hbga klavijature su to  :mrgreen:

Kod nas u SB postoji jedna birtija znakovitog imena: "Svako svoje zna". :mrgreen:
 
Elias said:
d09a45412e75339f9f547fe0c23a7ce5.jpg

Innsbruck
Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro

moja je bila ljepša  :mrgreen:

 

Attachments

  • 403031_121423024641302_366455771_n.jpg
    403031_121423024641302_366455771_n.jpg
    53.7 KB · Views: 123
Gato said:
Ne postoji samo u manualu , postoji i u stvarnosti :mrgreen:.
Objasnio sam to kod primjera sa letećim ležajevima koji su označeni bojama, a razlike između boja su u tisućinkama mm.
Tisućinke mm ne mjeriš ti, nego kupiš tvornički dio obrađen na potrebnu mjeru.
Stotinke mm mjeriš mikrometrom, a kojih opet ima za vanjsko ili unutarnje mjerenje, po potrebi.

jesi ti ikada pokušao izmjeriti stotinku ?

tvornica je majka svega, čime oni mjere te tisučinke  :mrgreen:
 
v3kac said:
jesi ti ikada pokušao izmjeriti stotinku ?

Nema tu šta pokušavat, uzmeš i izmjeriš što treba :D. Jednostavno. (y)
 
gastajbarter said:
sa radillicama nema zajebancije..puno posla a rezultat upitan..neznam nikog ko se navozo poslije takvog zahvata..evo prilike..nije daleko nije neka lova..poneses table zavrnes i gaaas :mrgreen:

https://www.olx.ba/artikal/33505780/honda-5c-04-550/

Starino  (y)