stari motori

zanimaju li vas stari motori uopče

  • ne zanimaju uopĆe

    Votes: 101 7.5%
  • da zanimaju me

    Votes: 1,117 82.4%
  • preferiram samo nove motore

    Votes: 137 10.1%

  • Total voters
    1,355
Koliko ti vankel rotacioni motori imaju okretaja a i kw znao sam za aute ns prinz 1200 i da nisu motori bas bili izdrzljivi pogotovo brtva oko tog rotora je najcesce odlazila
 
generalno gledajući je Wankel mnogo bolji princip, jer se klip vrti isto kao i getriba i kotač. Znači nema gubitaka kod pretvaranja pravocrtnog u rotaciono gibanje

U praksi je totalno govno, koje je odvuklo Hercules, do tada jedan od jačih proizvođača Mopeda u Evropi u financijski kolaps.

Motor pije ulje, klipove, karike, troši ko RABA i svako malo zariba. Ovo je već treći motor na tome Herculesu, iako nema baš nešto previše kilometara.

Jedino je pozitivno da iz relativno malo Kubika (300) uzme dosta konja. I zvuk je ko da voziš 750.

da, i ko svako smeće kroz desetljeća zaborava, opet su traženi i raste im cjena. ovaj primjerak iz garaže mogao se pred 10g kupiti za kikiriki, a sad ide prema 10k € . nije moj, od prijatelja je, ali sam ga vozio
 
Ja sam prvog Wankela rastavio daleke 1973.Nije bio od motocikla nego od Mazde rx2.Sam princip rada i izrada su dobri samo je problem u potrošnji goriva a i ulja. al to se danas popravlja sa ubrizgavanjem i novijim materijalima za brtvljenje. Imam i jedan brodski motor Wankel i želim ga rastavit al nemam vrimena .Valjda če bit ove zime.     

Nsu nije imao Wankela na Prinzu  1200 ( koji je bio redni  4 postavljen u  " zadnjem" kraju automobila) nego u RO 80 sa prednjom vučom. 

Od motocikala nijedan Wankel mi nije došao pod ruku,valjda oče  ako prije ne otegnem. :LOL: :LOL: :LOL:
 
Prednost starih oldtmera pa i motocikala da su svakim danom sve skuplji a novih motora svakim danom sve jeftiniji to jest gube na vrijednosti tako mi je objasnio jedan kolekcionar pogotovo jos ako su to motori pod nekim greskama ima ih kudikamo manje i postizu sjajne cijene kod kolekcionara
 
Evo jedan primjer kako kazete stare vespe koje su se isto kod nas mogle naci za sitne novce koju cijenu dostizu pa cak do 200000eura 3 proizvedena napr ova je nedto jeftinija😁
 

Attachments

  • Screenshot_20191111-193238_Chrome.jpg
    Screenshot_20191111-193238_Chrome.jpg
    307.4 KB · Views: 114
Yawa v 3 1969 preteca rg game itd
 

Attachments

  • H1118-L41205467.jpg
    H1118-L41205467.jpg
    58.5 KB · Views: 126
  • images (4).jpeg
    images (4).jpeg
    11.2 KB · Views: 127
V4 fenomenalan motor ali slaba elektronika i na trkama im vjeeuje se zablokirao motpr zbog elektronike i vozac ozginuo i povukli se do daljnjeg sa takmicenja  tako je zavrsila svoju trkacku karijeru a unajmili mislim nekog engleskog trkaca a trebali su dokazati i da istocni blok ima fenomenalnu tehnologiju i strucnjake inzinjere
 
vozio je ne neki englez,nego svetski šampion u klasi 125cc Bill Ivy


https://en.wikipedia.org/wiki/Bill_Ivy
 
Bas tako u kvalifikacijama pred trku je poginuo davno sam to citao a memorija me bas nesluzi uglavnom opet je neki englez otkupio sve te yave i ugradio bolju elektroniku no da su bile pojam bile su
 
Svaki cilindar se mogao posebno skidati da ae neskida citav motor a zamjena trajala oko 20 min nesto nevidjeno tj da u slucaju kvara se sto prije zamjeni i pripremi za trku
 
di baš emglez da im stavlja elektroniku  :shock: :shock:

 
evo par dostupnih
nažalost ne mojih    8)
 

Attachments

  • 12119087_958662160846186_2006242741793942070_n.jpg
    12119087_958662160846186_2006242741793942070_n.jpg
    114.6 KB · Views: 99
  • 12079096_958662347512834_6221227864405172151_n.jpg
    12079096_958662347512834_6221227864405172151_n.jpg
    124.5 KB · Views: 88