Stari rsv

imaš moju podršku ako ti to ikaj v životu znači :mrgreen:
nisam probao futuru, ali po pričama je motor odličan, a cijene su im smiješne za ono kaj nudi naspram vfr-a
jedino nemoj davati preko 3000 pa taman da je kozdućana jer znaš koja je muka isusova to kasnije prodati, dobra stvar je pa se uredne primjerke da naći debelo ispod te cifre
 
To je lepo za čuti ,imaš piće po izboru dok se vidimo.Samo nek' je piva i ne sme biti prek petnaest kuni. 😂 🍻 😂Vozim se svaki dan kroz Prelog ,prema Cirkovljanu ili prema Tehnixu. A ovo kaj se tiče future ,to stoji .Probal sam na par dana prvi Rsv,meni je legel na prvu ,dobro .,bilo je to prije deset let. Vozil sam i prijateljev Falco par dana.Pregrmil bi sad i ta dva cilindra ,a futura je ovak i onak dok je bila predstavljena bila po meni High tech,a i dizajn je još i danas prihvatljiv,bar meni .Normalno da ne bi dal te novce,nisam veslo sisal.🍷👑:cool:
 
f prelogu su pive još uvijek ispod 15 kuni tak da nije problem, pošalji poruku dok se zmisliš pa spijemo negde i prodiskutiramo o krampima :mrgreen:
 
Ako tko ima top leo vince, akrap, taj stari djir za tuono prve generacije, neka se javi. Naravno, u sto losijem stanju...

Imam trioval, ili kako se vec zove, to mi je premoderno za 2003....
 
U toj kategoriji i u tom cjenovnom rangu boljeg i kompletnijeg motora nema .Na stranu sve naše sklonosti k ovoj ili onoj marki.Jedino je problem mnogima što to ne žele priznati. :coffee: 👍 🍸
 
U toj kategoriji i u tom cjenovnom rangu boljeg i kompletnijeg motora nema .Na stranu sve naše sklonosti k ovoj ili onoj marki.Jedino je problem mnogima što to ne žele priznati. :coffee: 👍 🍸
Do sad sam imao samo japance 4cil...prosle godine probao rsv i odusevio me V2 i sljedeci motor je morao biti V2, ciljao sam na ducati, al jednostavno najjeftiniji ducati je monster 620 i nema ih ispod 3000e, pred 10ak dana napravio opet đir na istom rsv i nakon par dana ga kupio...bila je dvojba monster 620 sa cca 60 konja za cca 3000e ili rsv za 2500 i to motor od frenda, mislim da sam dobro odlucio
 
teško je uspoređivati rsv s monsterom, ali tuono v2 je bolji motor čak i od s2r i s4r, a kamoli od 620 monstera, po svim parametrima
 
Bio sam dosta skeptičan u vezi RSV2 do prije 2 godine, kad sam je odlučio kupiti, ali u ovih skoro 13 000 km , jedino sam novu Yuasu nedavno morao kupiti za 500 kn, i redovni servis svakih 6000. Barem 2 puta mjesečno na punjač, DID zvmx 525 i voziti ga po zavojima u brzini više nego 4 cilindraša. Čak i h7 žarulje koje sam promjenio nakon kupnje još uvijek svijetle, a ostale ni nisam mjenjao do sad, što je odlično za V2 koji ipak više vibrira. Jako miran i stabilan u zavojima, kočnice i ovjes su mu još uvijek sila. Jako podcjenjen motor čije vrline uvelike nadilaze mane.
 
  • Like
Reactions: Elias
Kolege forumaši. Koliko sam skužio kod izmjene ulja fali mi naljka sa min/max vrijednostima :eek:. Ima neko info možda otprilike gdje bi bio min/max. Sumnjam da ću naljku negdje nać, možda čak i krivu temu stavljam pošto se radi o gen2 ali svaka pomoć dobro došla
 
Vidim netko je na pocetku spomenuo zadnju kocnicu? Moze malo vise o tome...ja na svom moram bas nagazit tj lovi skroz na kraju
 
Vidim netko je na pocetku spomenuo zadnju kocnicu? Moze malo vise o tome...ja na svom moram bas nagazit tj lovi skroz na kraju
znači da će kroz parsto km propasti do kraja, da se ozdračiti vrlo lako, skineš klješta i dok odzračuješ moraju biti iznad razine pumpe, ima i dugotrajnijih rješenja (premještanje pumpe), ali su po meni neisplativa jer ovo dok odzračiš si bez brige bar 10 tkm, a i nije da je zadnja kočnica od esencijalne važnosti da se ne možeš voziti bez nje..
Kolege forumaši. Koliko sam skužio kod izmjene ulja fali mi naljka sa min/max vrijednostima :eek:. Ima neko info možda otprilike gdje bi bio min/max. Sumnjam da ću naljku negdje nać, možda čak i krivu temu stavljam pošto se radi o gen2 ali svaka pomoć dobro došla
cjevčica oko pola je ok, bolje da je bliže min nego max..
 
  • Like
Reactions: ODST
znači da će kroz parsto km propasti do kraja, da se ozdračiti vrlo lako, skineš klješta i dok odzračuješ moraju biti iznad razine pumpe, ima i dugotrajnijih rješenja (premještanje pumpe), ali su po meni neisplativa jer ovo dok odzračiš si bez brige bar 10 tkm, a i nije da je zadnja kočnica od esencijalne važnosti da se ne možeš voziti bez nje..

cjevčica oko pola je ok, bolje da je bliže min nego max..

Zahvaljujem, ovih dana cu promijenit ulje u motoru pa cu i u kocnici...ma da, prednja je top 😀
 
80.000 km and still going strong :mrgreen:
 

Attachments

  • IMG_20200731_084859.jpg
    IMG_20200731_084859.jpg
    172 KB · Views: 127
  • Like
Reactions: ODST