Štelanje karburatora

Status
Not open for further replies.
mcrmirko said:
Kad bi neko primenio sva uputstva sa raznih foruma,mogao bi si napraviti lepe štete! To je i osnovni problem što čovek mora pročitati gomile postova da bi došao do par suvislih podataka,i to ako je u stanju da ih prepozna! :021:
Tko misli da nema muda ili znanja nesto radit po svom motoru i nije spreman nosit se sa posljedicama bolje da ne dira. Isto tako treba znati filtrirati poruke na forumima, tada mogu biti od pomoći.
 
alfa75 said:
Ne stelas ali je polazna točka i da bi se uopce moglo ista nastelati ( bilo ručno ili sam preko sonde) treba uskladiti podtlak na svim cilindrima.
Eto lijepo čovjek reče u jednoj rečenici u čemu je bio problem mog "naštelanog" motora koji je takav izašao iz jednog renomiranog servisa.
 
mcrmirko said:
Kad bi neko primenio sva uputstva sa raznih foruma,mogao bi si napraviti lepe štete! To je i osnovni problem što čovek mora pročitati gomile postova da bi došao do par suvislih podataka,i to ako je u stanju da ih prepozna! :021:
Baš to  (y)
 
strasilo said:
ni ugradnja premosnice na srčanoj aorti nije sveta krava za kardio kirurga... ;)  :LOL:

to što ti radiš na svom motoru je tvoja stvar, ali daj molim te nemoj to raditi nekom drugom, a još manje pisati o tome ...  (y)

i btw, ovdje je riječ o štelanju karburatora, a motor sa karburatorima u pravilu nema ECU, λ-sondu i slične stvari o kojima pišeš ..  :wink:

i ono osnovno ... sa vakuumetrima ne štelaš smjesu ...  :jesus:
Naravno da je moja stvar i baš naprotiv ako me netko zamoli da mu napravim rado ću mu pomoć, pogotovo nakon što ga prethodno obrlate neki "majstori" koji su majstori samo zato što imaju legalno otvorenu radionu jer sam i ja prošao tu školu.
O tome da li ću o nečemu pisati ili ne je je moja odluka i moje pravo sve dok je u skladu sa pravilima foruma, kome se to ne čita ili smatra da je glupost ili nešto treće slobodno nek se prebaci u neku konoba temu di se nekoga sprda da bi sebe "izdiglo" iznad ostalih.

btw, štelanje smjese na karburatorima ili na susatavu sa injektorom je u konačnici isti kuyac jer jedino što je bitno je dovesti ispravnu smjesu u cilindar, a za to su uvijek potrebna samo dva parametra gorivo i zrak.
 
jbt taman kad pomisliš da si čuo sve se pojavi neki novi "stručnjak" :shock:

btw kad se štela smjesa na motoru s karburatorima temperatura grana koju izmjeriš infracrvenim mjeračem uistinu može bit pokazatelj koji će ti pomoći u raboti, ali to što sve mjenjaju boju na istim mjestima više ima veze sa otporom protoku i legurom od koje je izrađen ispušni sustav a ne jebenom poštelanošću vakuma :LOL:

Strašilo je dobro napisao-pizdarije koje radite na svojim motorima zadržite za sebe (y)
 
bit će red nastaviti komunikaciju oko savjetovanja na PP, a novim snagama prepustiti posao na forumu .... što ih je više, ja imam više posla ..  :LOL: :LOL:
 
A ovdje ekipa u banani pa to je čudo, kad odlučite nekoga potkopavat onda vidite samo dijelove rečenica koji vam se jeb** čine simpatični za izvuć iz konteksta, a ne vidite da sam npr. ja tik do te izjave zagradom naglasio kako je to (U GRUBO) dobar indikator naštelanosti.
Žalosno je ali po svemu svemu sudeći izgleda da su na ovom forumu u 99% slučajeva "stručnjaci"  kompetentni samo kad nekoga treba popljuvat kao novopečenog pametnog majstora koji nema pojma da je živ, a istovremeno nitko nije u stanju napisat normalan smisleni odgovor.

Kako god bilo, puca meni ona stvar za mišljenje takvih stručnjaka, no činjenica je da od kad si motore ne servisiram kod "majstora" nemam baš nikakvih problema sa održavanjem jer itekako dobro si znam sinkronizirat leptirasta tjela, sinkronizirat vakuum na usisu, pdesit korekciju mape u epromu potenciometrom unutar ecu-a i fino zaokružit cijelu priču da dobijem predviđeni CO na ciljanim okretajima odnosno laički rečeno - idealno podešen motor.  Tko god misli da su to pizdarije samo nek misli i dalje, ali ja znam o čemu pričam i što radim na svom motoru a posljednjih 5 servisnih intervala mi itekako idu u prilog tome što se ne bi moglo reći za prva 2.

Btw, taman mi palo na pamet kako su svojevremeno Zaprua, kojeg većinom vas poznaje, "pravi majstori" uvjeravali kako mu Tuono dobro radi i to je otišlo do te mjere da je čovjek na jednog popizdio i rekao mu "Ajde molim te napravi ga da bude neispravan kao prijeteljev i ja zadovoljan!"  :LOL:  majstoooriii  :LOL:


Što se mene tiče - odjava sa ove teme a i općenito iz razgovora o tehnikalijama, jer to očito ovdje nema previše smisla.  Koliko vidim tim putem su odavno krenuli neki ljudi koje osobno poznajem a itekako imaju što reći na ovu tematiku.
Žao mi je što sam pridonio tome da čovjeku zaspamamo temu, no sa druge strane vjerojatno je shvatio da ima "majstora" i onih koji znaju, pa će se lakše odlučiti kamo na servis.
 
najveći je problem u tome što si ti to napravio sebi na svom motoru u zadnjih 5 servisnih intervala i misliš da si zbog toga uhvatio boga za yaya i spreman si dijeliti savjete ... a ima onih koji to naprave 5 puta u pola radnog vremena svaki dan, ali oni nemaju pojma...  :LOL: :LOL:

živ bio i samo naprijed ....  (y) .. meni ne smeta šta ćeš ti pisati ..  :wink: ... samo može biti problem što to drugi čitaju, pa će šarafati po karburatoru dok ne dobiju ljubičastu boju na granama ..  :LOL:
 
MIK0 said:
A ovdje ekipa u banani pa to je čudo, kad odlučite nekoga potkopavat onda vidite samo dijelove rečenica koji vam se jeb** čine simpatični za izvuć iz konteksta, a ne vidite da sam npr. ja tik do te izjave zagradom naglasio kako je to (U GRUBO) dobar indikator naštelanosti.
Žalosno je ali po svemu svemu sudeći izgleda da su na ovom forumu u 99% slučajeva "stručnjaci"  kompetentni samo kad nekoga treba popljuvat kao novopečenog pametnog majstora koji nema pojma da je živ, a istovremeno nitko nije u stanju napisat normalan smisleni odgovor.

Kako god bilo, puca meni ona stvar za mišljenje takvih stručnjaka, no činjenica je da od kad si motore ne servisiram kod "majstora" nemam baš nikakvih problema sa održavanjem jer itekako dobro si znam sinkronizirat leptirasta tjela, sinkronizirat vakuum na usisu, pdesit korekciju mape u epromu potenciometrom unutar ecu-a i fino zaokružit cijelu priču da dobijem predviđeni CO na ciljanim okretajima odnosno laički rečeno - idealno podešen motor.  Tko god misli da su to pizdarije samo nek misli i dalje, ali ja znam o čemu pričam i što radim na svom motoru a posljednjih 5 servisnih intervala mi itekako idu u prilog tome što se ne bi moglo reći za prva 2.

Btw, taman mi palo na pamet kako su svojevremeno Zaprua, kojeg većinom vas poznaje, "pravi majstori" uvjeravali kako mu Tuono dobro radi i to je otišlo do te mjere da je čovjek na jednog popizdio i rekao mu "Ajde molim te napravi ga da bude neispravan kao prijeteljev i ja zadovoljan!"  :LOL:  majstoooriii  :LOL:


Što se mene tiče - odjava sa ove teme a i općenito iz razgovora o tehnikalijama, jer to očito ovdje nema previše smisla.  Koliko vidim tim putem su odavno krenuli neki ljudi koje osobno poznajem a itekako imaju što reći na ovu tematiku.
Žao mi je što sam pridonio tome da čovjeku zaspamamo temu, no sa druge strane vjerojatno je shvatio da ima "majstora" i onih koji znaju, pa će se lakše odlučiti kamo na servis.
(y)
 
strasilo said:
...ima onih koji to naprave 5 puta u pola radnog vremena svaki dan, ali oni nemaju pojma...  :LOL: :LOL:
Aha! Oda si se! Kolika je norma (u satima) za štelanje karburacije?

:mrgreen:


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Shepa said:
Aha! Oda si se! Kolika je norma (u satima) za štelanje karburacije?

:mrgreen:

nisam sebe odao jer se sve manje bavim takvim stvarima, ali vjerovao ili ne, ljudi koji zaista nešto znaju komuniciraju međusobno i komentiraju ovakve stvari ... i trljaju ruke koliko će posla biti nakon određenog postotka savjeta na forumu ..  :LOL: :LOL:

i BTW ... pišem kao moderator zadužen za tehnička pitanja.. ;)  .... a ne kao netko tko se grebe za mušterije...  :LOL:

pa sam u poprilično nezavidnom položaju ... jer ako brišem ovakve gluposti, u velikoj sam šansi da me se počne pljuvati za prekomjerno korištenje ovlasti i zlouporabu istih ... a sa druge strane ne mogu prešutjeti to da se nekoga pogrešno savjetuje ... i onda se uglavnom nađem u neobranom žitu ...  :LOL: :LOL:
 
MIK0 said:
... kad odlučite nekoga potkopavat onda vidite samo dijelove rečenica ...

jedini tko te potkopao si ti sam i to onime što si napisao ...

to s granama je samo bio najbrži način da se bez ulaska u velike diskusije pokaže kako baš i neznaš šta pišeš
 
Status
Not open for further replies.