Štelanje odnosno zatezanje lanca pod opterećenjem??

još sam se neš sjetila u vezi šaltanja a nije mehanika - ulje  :mrgreen:
 
Ne tražim da ne klapa dok se šalta ako tako mora biti i ako je to karakteristika ovog motora, samo da smirim živce i da se ne mislim i ne izmišljam kvar. A ako ipak postoji problem da ne uništim nešto prije vremena. Nema smisla otvarat mjenjač i čupat lamele... Čitao sam po forumu svakakve savjete...Lako ću malo otpustit lanac, ali previše otpustan uništava cijeli set a tako i previše zategnut. Tada tuče ko blesav u šaltanju i teže upada u brzinu.
 
a da odeš na dijetu?  :mrgreen:


šala  :LOL:  :0648:
 
nije bitno koliko je težak, u cijelom režimu rada zadnje vilice odnosno amortizera lanac ne smije bit napregnut, mora imat luft.
 
Provjeri gumene ublaživače u zadnjoj felgi,često su uzrok udarca kod šaltanja...a od svog tog kršenja i lomljenja lanaca,garant su dobili po pičci    :wink:
Onda sljedeće gledaš zašto ti je zadnji amortizer kao žvaka,a ako uskoro to ne riješiš otići će ti izlazni ležaj mjenjača...

Sve same čari rabljenog motocikla ...    :mrgreen:
 
angelo.ma said:
nije bitno koliko je težak, u cijelom režimu rada zadnje vilice odnosno amortizera lanac ne smije bit napregnut, mora imat luft.

a znam , al moram ga malo  8)  :LOL:

Johnny 1 said:
Sve same čari rabljenog motocikla ...    :mrgreen:

ako neznaš bar nije dosadno  :mrgreen:
 
boobdy said:
versxs ima to kruto šaltanje i konstatno  cimanja prilikom mijenjanja brzina i to je jedan od razloga zašto lanac ide brže od drugih motora. Barem sam u takvom uvjerenju.

Kakvo cimanje ?  :misli:

cimanje kao da motor trzne kad podes otvorit gas iz ful zatvorene pozicije nakon promjene brzine ?

Usput, koje ulje koristis ?
 
da djeta bi bila dobra, prihvaćam sve šale naravno.
Ljudi, nemam silna iskustva sa motorima zato sam tu na forumu da komentiram i tražim savjete i usput razmjenjujem iskustva. Jedna od svrha foruma,valjda!?
Pogledao sam stotinu videa na internetu, svaki ali svaki versys prilikom šaltanja pogotovo u nižu pravi karakterističan metalni zvuk, što je meni kao novom vlasniku bez iskustva stvorilo sumnju u zateknutost lanca,staro ulje probleme u mjenjaču i storinu raznih problema, umjesto da sam od vlasnika istih motora čuo " to mora tako biti i ne sikiraj se" upravo gledam test versysa 650 iz 2008, dakle nov motor i svaki klapa prilikom šaltanja, posebice u prve dvije brzine. Ovaj motor je iznad prosjeka, dobro očuvan i redovito servisiran u Blaževića, a koji mi je sam potrvrdio da sam uzeo urednan i dobar motor. Pod cimanjem sam mislio na lagane trzaje kad se prešalta brzina. Gume/ublaživače u zadnjem točku sam pregledao i sve izgleda izvrsno. Čak su lančanici orginalni i bez oštećenja. Ja sam preventivno to promijenio. Možda samo treba poriktat lanac i sajlukuplunga odnosno promijenit ulje.
 
momci s foruma koji nisu iz Spita ili okolice ne znaju, a ja ga spominjem bez razmišljanja. Gospodin ima 40-ogodičnje iskustvo sa kawasakiem i serviser je. Slovi za jednog od najboljeg na ovim prostorima. Pravim čoviku reklamu besplatno.
Nemam vremena za to ali ću se provozat kad se vrijeme popravi. Ja sam mislio da ću moć sam to odradit. I ne čudim se kad i ovdje na forumu svak ima svoju teoriju i drže da je baš njihova ispravna. Koliko malo treba da se ljudima digne "para" pa umjesto savjetima bave se provokacijama. Naslov teme upoće nije kompliciran za doć do odgovora, pogotovo onima koji dugo voze i sami sebi rade ove sitnice,al eto...
 
O jebemu vraga,ako nisi sam siguran kako napraviti,pa odes kod tog servisera,nije to provokacija,to je po meni savjet,i kako se pokazalo dobar,obzirom da taj gospodin itekako ima iskustva i znanja. (y)  :) 

Ja inace zategnem lanac tako da ima 3cm hoda od najvise tocke do najnize,i nikad nisam imao problema da mi se lanac prezategnuo prilikom opterecenja motora,ustvari da budem iskren,uopce ne provjeravam koliko je lanac zategnut kad sjednem na motor(imam oko 80-ak kg),a nisam provjeravao ni kad se vozimo u dvoje,i nisam nikad primjetio probleme sa saltanjem,ili da lanac zuji zbog prezategnutosti. 
Jer ako proizvodjac propise da se to tako zategne,i prilikom toga ne spominje opterecenje motora,onda znaci da najveca dopustena kilaza na motoru nikako ne smije prezategnuti lanac,jer je ocito izracunato da ta neka duljina lanca zadovoljava sve kuteve i polozaje zadnje vilice.
Ako je kod tebe original lanac,i lancanici,a stvarno ti se desava to sta govoris(znaci ne zabrijavas neke paranoje),onda nesto radis krivo,mjerenje lufta ili sl. ,pa koliko god ti to sebi htio priznati ili ne. 
 
manual.png


Evo scan iz mog manuala sto se tice opterecenja i postavljanja motora za provjeru lanca
 
Osigurac said:
manual.png


Evo scan iz mog manuala sto se tice opterecenja i postavljanja motora za provjeru lanca
2 do 3 cm gore i još toliko dolje i opleti.Koju ovi nauku rade.Naulji lanac sa Lancolom i prođi sa krpom.I samo gas.
 
taj lanac si prezateza.....
i sad ti je prezategnut na početku videa....
u međuvremenu se pod opterećenjem neravnomjerno rastegnuo...
 
Onda ga spanam da bude maximalno na tom djelu 20mm(manual kaze 20-30mm), jer kad ga malo otpustim pređe mi na nekim mjestima i 40mm...
 
Nažalost gotov lanac, kako je lesli napisao prezategnut kad je otišao već nakon 15 tisuća.
 
Ovo sam ga ja sada tako spanao jer sam skidao kotač, prije toga je u ovlastenom dotegnut i evo sad prvi put ga prakticki stelam i vidim ovo... Inace iznenaden sam jer sam slicno stanje vidio na ninji 400 sa 8000km i mt03 sa 18000km. Kod mene redovno podmazivan, ciscen, vozen s osjecajem bez trganja,al uzalud...moderna kvaliteta