Stisavanje izduvnog sistema

ja sam na svom sbk-u stjuniro db killer i jos ga prigusio puno, malo glasnije se od seriskog cuje, ok zvuk i motor cak dobro ide, ali problem je taj sto je tolko ustopalo plinove da ak bi se sam malo dulje tero auspuh kompletan svijetli iznutra,usija se strava jedna i naljepnica mi izgorila od temp tak da sam sad taj dio odrezo pa da bude normalan sbk + db killer
 
Jandro said:
ja sam na svom sbk-u stjuniro db killer i jos ga prigusio puno, malo glasnije se od seriskog cuje, ok zvuk i motor cak dobro ide, ali problem je taj sto je tolko ustopalo plinove da ak bi se sam malo dulje tero auspuh kompletan svijetli iznutra,usija se strava jedna i naljepnica mi izgorila od temp tak da sam sad taj dio odrezo pa da bude normalan sbk + db killer
Sreća kaj sam ti dal rezervne  :mrgreen: :mrgreen:
Inače, kaj se toga tiče, preporuča se stavljanje prigušnice na ulaz topa, a ne na izlaz (db killer), da ne bi temperatura odlazila u nebesa.
BTW, ak neko treba, imam prigušnicu za LeoVince.
 
meni su izgorile dvije takve prigusnice kaj idu na ulaz topa.....
i to nakon cca 10 min voznje
ova druga je bila premazana svim mogucim *urcima palcima i tip mi se kleo da nema sanse da se otopi :)
ta je izdrzala mozda 15 min :D

btw rijesio sam problem sa bukom tako da sam prodal auspuh i vratil originalni
 
Jandro said:
ja sam na svom sbk-u stjuniro db killer i jos ga prigusio puno, malo glasnije se od seriskog cuje, ok zvuk i motor cak dobro ide, ali problem je taj sto je tolko ustopalo plinove da ak bi se sam malo dulje tero auspuh kompletan svijetli iznutra,usija se strava jedna i naljepnica mi izgorila od temp tak da sam sad taj dio odrezo pa da bude normalan sbk + db killer

ako ti se i grane zacrvene moguće da voziš sa lošom karburacijom. premalo goriva. to je opasno za ventile, a i rupu u klipu si možeš napravit. kad otvaraš top otvori i filter zraka (mislim na protočnost) i poštelaj mješavinu (zrak/benzin). malo jača mješavina, u korist benzina, je puno bolja nego osiromašena, a i sigurnija je za motor. ako pretjeraš sa benzinom prljat će sjedišta ventila, glavu, klip i grane (nakupine karbona, crna garež) i opet ne valja. Uglavnom svaka preinaka = stelanje karburacije.
 
Joy Rider said:
ako ti se i grane zacrvene moguće da voziš sa lošom karburacijom. premalo goriva. to je opasno za ventile, a i rupu u klipu si možeš napravit. kad otvaraš top otvori i filter zraka (mislim na protočnost) i poštelaj mješavinu (zrak/benzin). malo jača mješavina, u korist benzina, je puno bolja nego osiromašena, a i sigurnija je za motor. ako pretjeraš sa benzinom prljat će sjedišta ventila, glavu, klip i grane (nakupine karbona, crna garež) i opet ne valja. Uglavnom svaka preinaka = stelanje karburacije.

ne užari se grana
i i.e. je masina

@fran - vidiš, mogo si ga meni onda prodat i nebi imao problema  :mrgreen: