Sto kupiti od vecih skutera?

marac_zg

Member
ovako stvari stoje..
kupujem skuter vece kubikaze i u vise sam dvojbi..
prva je o tome koju kubikazu kupiti..prvo sam mislio 250,jer je dosta za po gradu(zivim u Zagrebu) i za neka dulja putovanja..jedino me muci eventualni nedostatak snage pod vecim opterecenjima,tipa velike uzbrdice ili pretjecanja,s obzirom da me ipak ima,100+ kila na 187 cm..definitivno ne bih htio ostati bez mogucnosti dodatnog odvrtanja gasa dok pretjecem neki sleper..zato sam pomislio upiknuti vecu kubikazu,400 ccm..i tu dolazim do slijedece dvojbe..u slucaju da se odlucim na 250 ccm,tu dvojbi nema,Yamaha x-max bi bio moj izbor..ali kod 400 nije tako lagano..najradje bih si upiknuo Silver Winga 400(63 k kn),ali gdje god sam citao nesto o tome,ljudi govore da ne vrijedi toliko novaca..drugi izbor mi je Yamaha Majesty 400 s ABS-om,(53k kn),i taman kad sam pomislio da sam se odlucio,procitao sam neki test da je taj skuter jako nepraktican za po gradu,a kako ipak zivim u Zg,ne bi bilo zgodno da se moram voziti u kolonama kao da sam u autu..ista stvar me sad muci i za Silver Winga..ali,kad pogledam koja je alternativa za njih u toj kubikazi,Beverly 400 ili neki drugi stroj iz Italije,nisam bas odusevljen jer sam cuo i procitao hrpu losih stvari o Piaggio grupaciji..inace,financijska situacija je isto dobra,tako da ni cijena Silver Winga ne bi bila problem..
svako vase razmisljanje i iskustva bi mi dobro dosla pa..
 
više za po gradu, ili više za otvorenu cestu?

meni mojih 112 kg na 250 ccm nije prepreka za ići bilo gdje, no istina je - ovi od 400 ccm su znatno jači

ako je više za otvorenu cestu - bolje GT skuter
s druge strane - na bevu 400 se izuzetno udobno sjedi s prirodno oslonjenim nogama + možda je i best buy obzirom na cijenu za koji se dobiva, a dijelovi su mnogojeftiniji od japanske konkurencije
 
liberty said:
više za po gradu, ili više za otvorenu cestu?

meni mojih 112 kg na 250 ccm nije prepreka za ići bilo gdje, no istina je - ovi od 400 ccm su znatno jači

ako je više za otvorenu cestu - bolje GT skuter
s druge strane - na bevu 400 se izuzetno udobno sjedi s prirodno oslonjenim nogama + možda je i best buy obzirom na cijenu za koji se dobiva, a dijelovi su mnogojeftiniji od japanske konkurencije
za japanske dijelove niti ne kupuješ, a ono kaj trebaš kupit je potrošni materijal koji se duplo rijeđe mijenja na japanskoj konkurenciji, nego dijelovi kod ostalih.  :mrgreen: :wink: niti taj potrošni materijal nije niti za 1/3 skuplji nego potrošni materijal kod ostalih.  :mrgreen:
 
Pa idi malo u razgledavanje po salonima i onaj koji ti najviše odgovara kupiš jer ako imaš novce onda to nije problem. (y)
 
burgman 400, uzeo si mi riječi iz usta ti gore
iako ti taj burgman za po gradu možda malo velik
 
silwinga 400 ne bih iz inata uzeo kod nas. u italiji je cijena manja od 6000eur.   kod nas je 64900 kuna. :palacdolje:
ko je spreman kupit novi skuter za 50ak tisuća kuna, burgman je ziher najkvalitetniji u trenutnoj ponudi u HR. (y)  
inače, vodi računa da su skuteri "fotelje" od 250cc teški oko 150 kg, a fotelje od 400cc oko 200> kg. tak da u biti dobivaš na osjetnijoj snazi samo u međugradskim vožnjama i kod preticanja na 80> kmh.  
kad govorim o foteljama,, među njih ne ubrajam skutere na visokim kotačima. oni su uglavnom 10> kila lakši od fotelja.
 
pretezno ce biti gradska voznja,preko tjedna Zagreb,a vikendima putovanja..
s obzirom na to da cu ipak vecinu vremena provoditi u gradu,mozda je ipak bolja opcija skuteri s velikim kotacima i manjom kilazom..sad..dvojba u toj kategoriji je Yamaha X-max 250 ili Beverly 400..Yamaha mi je po svemu bolja,izgled,spremista itd,jedino ima manju kubikazu,ali mi je dvojba jer sam na dosta mjesta procitao da je to najbolja masina u toj kubikazi i da se moze nositi cak i sa skuterima vece kubikaze..sad ja vas pitam,da li je to istina ili prenapuhavanje? ako mi to netko moze potvrditi ili opovrgnuti,rijesio bi me muke..
i da,pitanje..zasto je Honda toliko skup(lj)a kod nas?
 
obujam ne može ništa zamjeniti, a to je i izraženije kod skutera
gdje je elastičnost važna obzirom da nema mijenjanja brzina
 
liberty said:
obujam ne može ništa zamjeniti, a to je i izraženije kod skutera
gdje je elastičnost važna obzirom da nema mijenjanja brzina

Nebih se slozio sa tobom...jesi probao ikada?

Probao sam i mogu reci da serijski Runner Vxr 200 bjezi Bevu 400 do 70-80 kmh dalje normalno Bev počne ići kako se spada...a sa usporedno sa Bevom 250 i Bevom 400 razlika je jos malo veca, ako treba i dokumentirati cu to  (y) a i ti decki kaj su vlasnici tih skutera svoje skutere voze do samih granica...recimo koliko ide od Grobnika i nazad iz Ivanica ili znaju tu decki sa foruma kako je cesta prema Varazdinu odlična i tamo komotno sa punim gasom kroz zavoje...

Mislim da je klasa 250 čist dosta za po gradu i za duze ture...jer tko se zna voziti tih 30 kmh vise na sat kaj postizu 400 ili 500 ccm se lako nadomjeste...
 
proao sam:
Beverly 250
Runner 200 VXR
X9 250
Beverly 500
to su serijala

Beverly 250 sa variomatom
Beverly 500 sa variomatom
Beverly 500 sa variomatom i auspuhom

da, siguran sam i probao sam

ne žele se svi tandrkati okolo na runneru i jesti mušice
 
liberty said:
proao sam:
Beverly 250
Runner 200 VXR
X9 250
Beverly 500
to su serijala

Beverly 250 sa variomatom
Beverly 500 sa variomatom
Beverly 500 sa variomatom i auspuhom

da, siguran sam i probao sam

ne žele se svi tandrkati okolo na runneru i jesti mušice

Onda to nije za njih...i sa najvecim vizirom na Bevu 250 dođu do tebe  :mrgreen: (vjeruj mi znam)

Ja sam samo odgovorio na tvoj post da ta elastičnost dolazi do izrazaja tek kasnije...iskreno nema skutera koji nisam vozio i koji nisam slagao hoćeš posredno ili neposredno...glavni problem skutera većih zapremina je težak kuplung i velika masa pa na startu nije nesto i treba mu zaleta ali kasnije krene to stoji  (y)

...i zato sam rekao da je klasa 250 najbolji kompromis, to je moje misljenje...sve do dimenzija Beva 250 je ok, ali Nexusom 500 po gradu Zg bas i nije neki gušt.
 
serijski VXR mi nije bježao u prijateljskom srazu
bolji je u zavojima jer je kraći
ali elastičnost iznad 100 kmh mu nije na razini 250, samo zbog tih 20% većeg obujma

da sam u subotu išao u zg sa runnerom - došao bi posran od te kiše
ovako sam došao prilčno suh i ne prehlađen
a i kočio sam sa 3 diska i integralnim kočenjem, pa mi nije previše išao po boku ili prema van u zavojima s kritičnim asfaltom

nisam osjetio ni kamen velik ko šaka s kojim sam prešao zadnjim kotačem

a i sve stvari su mi stale ispod sica jer kofer nisam montirao

1 litra ulja, 1 litra vode, alat, kišnjak, 1 kratka majca, 1 duga majca, rezervne gaće i čarape, original piaggio lanac, 2 mobitela, novčanik, novi moto puls, svijeća za na groblje, disk lock...

 
sa ovim za grad se slažem -po gradu vozim cvaju
sa ovim za težinu, odnos mase i snage i kuplung - isto se slažem
 
marac_zg said:
pretezno ce biti gradska voznja,preko tjedna Zagreb,a vikendima putovanja..
s obzirom na to da cu ipak vecinu vremena provoditi u gradu,mozda je ipak bolja opcija skuteri s velikim kotacima i manjom kilazom..sad..dvojba u toj kategoriji je Yamaha X-max 250 ili Beverly 400..Yamaha mi je po svemu bolja,izgled,spremista itd,jedino ima manju kubikazu,ali mi je dvojba jer sam na dosta mjesta procitao da je to najbolja masina u toj kubikazi i da se moze nositi cak i sa skuterima vece kubikaze..sad ja vas pitam,da li je to istina ili prenapuhavanje? ako mi to netko moze potvrditi ili opovrgnuti,rijesio bi me muke..
i da,pitanje..zasto je Honda toliko skup(lj)a kod nas?

..ako ti mogu sta pomoc..probao x-maxa i nije to neka revolucija u razlici u odnosu na druge 250 agregate po pitanju snage i ubrzanja...ja bar nisam primjetio ikakvu razliku u odnosu na konkurenciju..ako i postoje onda je to mjerljivo instrumentima a ne osjecajima...prosli vikend vozio mayesti-a 400 po otvorenoj cesti....ogromna razlika u odnosu na 250 po pitanju komoda vožnje i snage...tako da se to neda usporedjivat....grad je druga prica..mayesti mi je trom u startu i gradske kreni-stani situacije su mi vise mrcvarenje za njega .......sada sticajem okolnosti vozim debelu tesku gudu mp3 250...i ocekivao tromost...kad ono pratim x-maxa bez problema..i ja se cudio...eto ako pomaze

pozdrav
 
znaci,moglo bi se reci da je za gradske guzve bolji neki mrsav skuter tipa x-maxa ili beverlya s kubikazom od 250 ccm,dok su ovi veci skuteri bolji za otvorene ceste..sad,s obzirom da cu vecinu vremena(barem slijedece dvije godine) ipak provoditi u gradu,medju kolonama,s povremenim izletima i putovanjima na more,a za sto je,sudeci prema vama dostatno 250 ccm,mislim da ce moj izbor biti Yamaha X-max 250..
zahvaljujem svima na informacijama i iskustvima..i ako Bog da,vidimo se uskoro negdje na cesti..
 
marac_zg said:
znaci,moglo bi se reci da je za gradske guzve bolji neki mrsav skuter tipa x-maxa ili beverlya s kubikazom od 250 ccm,dok su ovi veci skuteri bolji za otvorene ceste..sad,s obzirom da cu vecinu vremena(barem slijedece dvije godine) ipak provoditi u gradu,medju kolonama,s povremenim izletima i putovanjima na more,a za sto je,sudeci prema vama dostatno 250 ccm,mislim da ce moj izbor biti Yamaha X-max 250..
zahvaljujem svima na informacijama i iskustvima..i ako Bog da,vidimo se uskoro negdje na cesti..
jesi pogledao "Honda SH 300" ? buum u italiji.  (y)