Sto kupiti od vecih skutera?

Pozz svima, ovako stoje stvari, prije nepunih 3 mjeseca sam zalijepio mt10 u kamion(preko pune lik skreto na neki makadam),Bog me sacuvo, malo su me zakrpili, natucen bio ali dobro je sto se toga tice. Ono sto je najveci probkem sad je sto se uza i sira rodbina urotila protiv mene i kukaju, placu, mole da ne sjedam vise na motor i da uzmem neki skuter. Nakon odupiranja toj ideji sam vidio da je najbolje da popustim i uzmem nesto.
Skuter mi treba za neke relacije od max 100km u jednom pravcu i za po gradu.
Uzeo bi polovni sa malo km, 2014.+,neckam se izmedu ova 3:1.Tmax
          2.c650sport highline
          3.suzuki burgman 650
Unaprijed hvala svima na savjetima..
P. S. Ako neko ima c650sport molio bi da mi napise jeli imao ikakvih problema s njim osim zamjene remena sto im je greska koliko sam cuo.
         
 
Ticabo said:
Pozz svima, ovako stoje stvari, prije nepunih 3 mjeseca sam zalijepio mt10 u kamion(preko pune lik skreto na neki makadam),Bog me sacuvo, malo su me zakrpili, natucen bio ali dobro je sto se toga tice. Ono sto je najveci probkem sad je sto se uza i sira rodbina urotila protiv mene i kukaju, placu, mole da ne sjedam vise na motor i da uzmem neki skuter. Nakon odupiranja toj ideji sam vidio da je najbolje da popustim i uzmem nesto.
Skuter mi treba za neke relacije od max 100km u jednom pravcu i za po gradu.
Uzeo bi polovni sa malo km, 2014.+,neckam se izmedu ova 3:1.Tmax
          2.c650sport highline
          3.suzuki burgman 650
Unaprijed hvala svima na savjetima..
P. S. Ako neko ima c650sport molio bi da mi napise jeli imao ikakvih problema s njim osim zamjene remena sto im je greska koliko sam cuo.
       
Samo Tmax.oni od 2016 god za USD vilicon
Zadnji remenko prije katastrofe sa dvoguznim
Nemas se sta mislit.......
Dokazano superioran.......


Sent from my internet mobile device
 
Ticabo said:
Pozz svima, ovako stoje stvari, prije nepunih 3 mjeseca sam zalijepio mt10 u kamion(preko pune lik skreto na neki makadam),Bog me sacuvo, malo su me zakrpili, natucen bio ali dobro je sto se toga tice. Ono sto je najveci probkem sad je sto se uza i sira rodbina urotila protiv mene i kukaju, placu, mole da ne sjedam vise na motor i da uzmem neki skuter. Nakon odupiranja toj ideji sam vidio da je najbolje da popustim i uzmem nesto.
Skuter mi treba za neke relacije od max 100km u jednom pravcu i za po gradu.
Uzeo bi polovni sa malo km, 2014.+,neckam se izmedu ova 3:1.Tmax
          2.c650sport highline
          3.suzuki burgman 650
Unaprijed hvala svima na savjetima..
P. S. Ako neko ima c650sport molio bi da mi napise jeli imao ikakvih problema s njim osim zamjene remena sto im je greska koliko sam cuo.
       
A jesi razmislja o Integri........
Dosta povoljnija nego gorenavedeni skuteri a ima DCT


Sent from my internet mobile device
 
seki22 said:
A jesi razmislja o Integri........
Dosta povoljnija nego gorenavedeni skuteri a ima DCT
Evo taman maloprije procito temu na forumu ali nekako ako bi se za hondu odlucio x adv mi se para bolji izbor..


Sent from my internet mobile device
 
noky200 said:
Napravio unazad 15 godina blizu 200t km, a nisma vozio niš jače od 500ccm, mora da sam budala.
Haha, baš. Ja napravio upola toliko sa skuterima do 350 ccm i nekako mi je najljepše bilo na Cruiseru 250. Ništa mi nije falilo niti sam previše razmišljao o većim, a i nije bilo nešto od ponude što bi me oborilo s nogu. Ove priče 'samo ovo, samo ono' nemaju smisla (seki je ionako dežurni zajebant  (y)), netko gušta s 50 ccm isto kao netku drugi s 650, ovisno o afinitetima i potrebama, ali i mogućnostima.

Kad smo kod većih, ja bi to posložio ovako nekako:
Max. udobnost/pretežno izvan grada/vožnja sa suvozačem - Burgman 650 i C650 GT
Kombinacija sportski/udobnost/vožnja grad i izvan - Tmax i C650 Sport, možda i AK 550 (nisam ni sjeo na njega tako da..)
Sportivo/mogućnost manualne vožnje/ vožnja izvan grada - Integra (vrije isto kao i za Kymca)

Što se BMW-a tiče, GT verzija je dosta udobnija za suvozača. Sjedalo je veće i mekše te umjesto nogara ima podnicu, koja dosta znači kod dužih vožnji. Ostalo je sve na strani Sporta, meni čak i sjedalo za vozača jer nema naslon, ali to su zbilja nijanse. Treba gledati modele od 2016. jer nema više problema kao s ranijim verzijama.
 
Xadv je jedno 25 iljada kn skuplji od integre a isti motor i DCT
Klasicno muzenje kupaca ka i kod Tmaxa di cijena raste ka iz vode a skoro sve isto.....
Ka polovni se nemas sta mislit
Ili integra ili Tmax remenko USD


Sent from my internet mobile device
 
meni su svi ovi u vrhu dobri...nebi ima ništa protiv da iman svakoga po jedan :smiley:

ali ako živiš recimo u ST i ako misliš nešto kupit, odabrat ćeš ili yamahu ili hondu, što ti dradže
jer treba ih i odražavati...
 
A ja san juznije dole skroz, u nas je jedinu pravu podrsku ima yamaha, servis im je top stvarno ali mislim da cu izabra bmw jer je svakako prošla garancija..
 
aprilliaaa said:
meni su svi ovi u vrhu dobri...nebi ima ništa protiv da iman svakoga po jedan :smiley:

ali ako živiš recimo u ST i ako misliš nešto kupit, odabrat ćeš ili yamahu ili hondu, što ti dradže
jer treba ih i odražavati...
Ne razumin
Pa servis i podrska u ST Suzukija je sad odlicna otkad je Bob Rock uzea stvari pod svoje



Sent from my internet mobile device
 
seki22 said:
Ne razumin
Pa servis i podrska u ST Suzukija je sad odlicna otkad je Bob Rock uzea stvari pod svoje



Sent from my internet mobile device
može bit neznan...
znan da su se dijelovi znali čekat dosta...ako je to sređeno ok
 
Po 100-i put mi nije jasno to sa djelovima. Narucis priko interneta na vrime i nema problema. Zoves dealera di god bija i posalje ti ako ima na lageru. Ako si pod garancijom tribas samo dva puta u godinu dana doc do servisa. Napravis izlet i sve 5.
Za sve ostalo tu je neki normalni mehanicar.

Sent from my Lenovo P2a42 using Tapatalk

 
Wittmann said:
Kad smo kod većih, ja bi to posložio ovako nekako:
Max. udobnost/pretežno izvan grada/vožnja sa suvozačem - Burgman 650 i C650 GT
Kombinacija sportski/udobnost/vožnja grad i izvan - Tmax i C650 Sport, možda i AK 550 (nisam ni sjeo na njega tako da..)
Sportivo/mogućnost manualne vožnje/ vožnja izvan grada - Integra (vrije isto kao i za Kymca)

Ima i Burgija manualni mod, na gumbiće. DCT je vjerojatno bolji i profinjeniji pošto je ovaj sistem već skoro punoljetan ( :shock: ), ali ipak postoji i radi
 
Upravo obratno. Burgman je profinjeniji ali samim time i beskrvan a DCT grublji i jedini od svih izvlači osmijeh na lice kad odvrneš gas s mista do 150 km/h.

Da se ne bi ko uvridija. BMW i Integra pa i Tmax vjerojatno sa Malossijem se voze isto i ubrzaju tu negdi (Ak 550 mi je isto nepoznanica). Al ono minjanje brzina koje čuješ ipak daje doživljaj cestovnog motora pa je tu i kočenje brzinama. Za bajkera sa pravim i puno jačim motorom je to smijurija al za skuteraša je ipak skala iznad. Čak i za bajkera bi to moga bit prihvatljiviji kompromis nego ić na klasični skuter sa variomatom...al ipak kompromis naravno.
 
seki22 said:
I ja se pitan sta je to FL

Pazi za izbacit novi model maxi skutera triba dosta ulaganja i razvoja.drugim rjecima dosta love.....
Suzuki je ocito nema....

Sent from my internet mobile device

Ajd mi mooolim te elaboriraj kako si doso do ovog zakljucka moolim te???
Je kymco je pun love..  Mos pravit pute ,trkace ,i sta ja znam kakve motore al nemos skuter??
Ne vide oni tu neki extra profit..To se meni cini ..A ne da treba puno love..

Ps: Versys Poklonjen (prodan) i sad dudim..    :misli: :misli:
 
Ima li tko X-Adv-a na forumu, kakva je razlika izmedju nje  i Integre ?

Novi sam na maxi skuterima, sad imam Beverly-a, ali mislim se sljedeće ili za 2 godine ić na X-adv-a .
 
Pozz ekipa. Planiram kupiti rabljeni skuter i izbor mi pada na Yamaha majesty 400 i Yamaha x-max 250. Godište oko 2007-2010. Da li imate kakve preporuke, koji model uzeti, što izbjegavati, koje godište izbjegavati itd... Inače bi ga koristio za vožnju po gradu i povremeno putovanje s ženom.
Hvala!