Štovatelji Honde Transalp

Necasm said:
U nekom neobaveznom razgovoru sa poznanikom, on konstatuje da je izgleda TA700 staromodan. Interesuje me kako vi doživljavate  njen dizajn?

Što se tiče dizajna stvar je osobnog ukusa. A tehnološki je definitivno staromodan...
 
Slažem se, Aprilia dorsoduro koju sam vozio do pre neki mesec, je po rešenjima definitivno modernija, ali se Transalpu neće dogoditi da na 9000km počne da vlaži-curi dihtung glave. Kao što je to bio slučaj na mom Dorsu, a koliko sam pratio neku italijansku stranicu posvećenu Dorsoduru, dosta primeraka na maloj kilometraži ima neki kvar.. Kao što si rekao, tehnička rešenja su joj starija.
 
Necasm said:
Slažem se, Aprilia dorsoduro koju sam vozio do pre neki mesec, je po rešenjima definitivno modernija, ali se Transalpu neće dogoditi da na 9000km počne da vlaži-curi dihtung glave. Kao što je to bio slučaj na mom Dorsu, a koliko sam pratio neku italijansku stranicu posvećenu Dorsoduru, dosta primeraka na maloj kilometraži ima neki kvar.. Kao što si rekao, tehnička rešenja su joj starija.

Što starije, to kvalitetnije i pouzdanije. Barem su moja iskustva takva. (y)
 
Stavio Heed crash bar. Odličan je, sve paše na mm.
 

Attachments

  • IMG_20200201_211913.jpg
    IMG_20200201_211913.jpg
    4.4 MB · Views: 172
Medic said:
Stavio Heed crash bar. Odličan je, sve paše na mm.

Odličan (y). Sviđaju mi se njihovi modeli crash-a jer idu visoko i sve kvalitetno zaštite, a i dobro izgledaju.
 
Pokušao sam da pronađem na forumu iskustva kolega sa potrošnjom  TA 700, međutim nisam uspeo da vidim konkretan odgovor. Za pređenih nekoliko stotina kilometara, još uvek nisam testirao potrošnju ali mi se učinilo da je vidna razlika između lagane vožnje i vožnje u visokim obrtajima. A možda grešim ?
 
TA 700 ide laganom vožnjom na 4l , normalnom do 5l/100 km.
Visoki okretaji i brzina preko nekih 130 km/h joj ne trebaju i ne pašu. Tu bi trošila možda 6l.
 
Danas sam merio potrošnju.  Vožnja je bila kombinovana, što znači i otvorenog puta gde je često bilo vožnje oko 130km/h, nešto malo gradske, dosta vožnje po brdima gde ga nisam štedeo, neki deo puta normalne umerene vožnje. Sve u svemu prava kombinovana vožnja. Rezultat je 4.6l/100km
 
Necasm said:
Danas sam merio potrošnju.  Vožnja je bila kombinovana, što znači i otvorenog puta gde je često bilo vožnje oko 130km/h, nešto malo gradske, dosta vožnje po brdima gde ga nisam štedeo, neki deo puta normalne umerene vožnje. Sve u svemu prava kombinovana vožnja. Rezultat je 4.6l/100km

To je uredno. (y)
 
Pozdrav svima!
Evo još jednog, budućeg vjernog, člana ovog topica.
Vlasnik sam Transalpa 650 '03. od proljeća 2017. Trenutno smo na 57 200km. Nekoliko slika je u prilogu da možete bacit oko. Ljubimac  :0648:

Jutros sam mu naručio centralnu nogaru  (y) sa stranice Heavy Duties, tu mi se činilo poprilično povoljno za razliku od kupnje u HR. Ako netko ima iskustava s njima, slobodno.

 

Attachments

  • Screenshot_20200403_125507.jpg
    Screenshot_20200403_125507.jpg
    438.2 KB · Views: 102
  • Screenshot_20200403_125453.jpg
    Screenshot_20200403_125453.jpg
    230.9 KB · Views: 87
  • Screenshot_20200403_123532.jpg
    Screenshot_20200403_123532.jpg
    439 KB · Views: 106
  • Screenshot_20200403_123434.jpg
    Screenshot_20200403_123434.jpg
    268.5 KB · Views: 96
Pozdrav članovima.
Da li je neko podešavao zadnji amortizer preko opcije ponuđene na motociklu, kao na fotografiji? Mene interesuje ova vrsta podešavanja zbog vožnje putnika na motoru.
 

Attachments

  • Screenshot_2020-05-17-20-43-09-710_com.android.chrome.png
    Screenshot_2020-05-17-20-43-09-710_com.android.chrome.png
    102.6 KB · Views: 90
Necasm said:
Pozdrav članovima.
Da li je neko podešavao zadnji amortizer preko opcije ponuđene na motociklu, kao na fotografiji? Mene interesuje ova vrsta podešavanja zbog vožnje putnika na motoru.

Okreni na hard i piči. Ne otvrdne baš puno, ali je bolje nego na soft. :wink:
Za naprijed preporučam progresivne federe, puno bolje se vozi s njima, pogotovo kod kočenja. Ne propada ni blizu toliko kao sa standardnima. (y)
 
Necasm said:
Pozdrav članovima.
Da li je neko podešavao zadnji amortizer preko opcije ponuđene na motociklu, kao na fotografiji? Mene interesuje ova vrsta podešavanja zbog vožnje putnika na motoru.

To na slici je podešavanje kompresije. Prvo povećaj preload zadnje opruge, to ti je primarno, onda se igraj sa kompresijom.
 
AnteK said:
To na slici je podešavanje kompresije. Prvo povećaj preload zadnje opruge, to ti je primarno, onda se igraj sa kompresijom.

To svakako (y), ali mislio sam da je to već odradio, obzirom da su svi TA koje sam do sad vidio/kupio imali feder već podešen na maksimalno. :wink: