Štovatelji Honde Transalp

yelman said:
Kako se ovo radi?

Pa dotegneš oprugu zadnjeg amaortizera, da si postaviš sag otprilike na 30% ukupnog hoda. Onda se igraš
sa podešavanjem kompresije i rebounda ( ako se može ), jer ako opruga nije donekle podešena za težinu
vozača, ostalo je manje-više bez efekta. Manje-više većina takvih japanaca ima premekanu zadnju oprugu,
pa je čest slučaj da ti treba jača aftermarket opruga, pogotovo ako je vozač malo teži ili ima suvozača.
Ne znam konkretno za TA650, ali radio sam to na recimo XTZ 660, XT 600, Africa twin pa čak i na novoj T7.
 
AnteK said:
Pa dotegneš oprugu zadnjeg amaortizera, da si postaviš sag otprilike na 30% ukupnog hoda. Onda se igraš
sa podešavanjem kompresije i rebounda ( ako se može ), jer ako opruga nije donekle podešena za težinu
vozača, ostalo je manje-više bez efekta. Manje-više većina takvih japanaca ima premekanu zadnju oprugu,
pa je čest slučaj da ti treba jača aftermarket opruga, pogotovo ako je vozač malo teži ili ima suvozača.
Ne znam konkretno za TA650, ali radio sam to na recimo XTZ 660, XT 600, Africa twin pa čak i na novoj T7.

To je istina, i TA650 je jako mekan, ko da si na vodenom krevetu je osjećaj. Stalno ljuljaškanje gore - dole.
 
yelman said:
To je istina, i TA650 je jako mekan, ko da si na vodenom krevetu je osjećaj. Stalno ljuljaškanje gore - dole.

Da, treba jača zadnja opruga, onda bude ko drugi motor, sigurnije i preciznije. Na AT 750 je ogromna razlika, recimo,
baš sam se prije nekoliko dana sa time bavio na koleginom motoru.
 
AnteK said:
Da, treba jača zadnja opruga, onda bude ko drugi motor, sigurnije i preciznije. Na AT 750 je ogromna razlika, recimo,
baš sam se prije nekoliko dana sa time bavio na koleginom motoru.

Izgubi li se puno na udobnosti? Koje opruge su za preporučiti?
 
yelman said:
Izgubi li se puno na udobnosti? Koje opruge su za preporučiti?

Ne izgubi se na udobnosti, ali dobiješ na stabilnosti. Probaj prvo tu originalnu oprugu sabiti onim maticama za podešavanje na njoj i okrenuti onaj vijak za podešavanje koji si slikao na "Hard" pa ćeš vidjeti što ćeš dobiti. Možda ti bude dovoljno dobro da ne moraš uzimati drugu oprugu. Ima više proizvođača zamjenskih po internetu, a i cijene se razlikuju dosta od jednog do drugog.
 
yelman said:
To je istina, i TA650 je jako mekan, ko da si na vodenom krevetu je osjećaj. Stalno ljuljaškanje gore - dole.

Jel ti amortizer suh, da nije ulje iscurilo iz njeg? Malo mi je čudno da te baš toliko ljulja... :misli:
 
Gato said:
Jel ti amortizer suh, da nije ulje iscurilo iz njeg? Malo mi je čudno da te baš toliko ljulja... :misli:

Je je suh je skroz, ispravan je amortizer.
Nije toliko da se ljulja, više je mekano (lako potone). Kad se motor napne put dolje i opusti, neće se ljuljat, čim napravi jedan đir prema gore ostane u najvišem položaju. Htio sam rec da je mekano, u smislu da kad sjednem potone dosta i na neravnima lako putuje put dolje. 100% je ispravan amortizer, samo bi malo oprugu stisnio kao i kolega koji je pokrenio priču  :)
 
yelman said:
Izgubi li se puno na udobnosti? Koje opruge su za preporučiti?

Prvo si naštimaj sag, to je osnovno. Onda ide ostalo ako ne možeš približno postići tražene vrijednosti.
 
yelman said:
Sag?  :misli:
Surfaj, gledaj, čitaj, uči i isprobavaj :wink:

Što volim konstruktivne ljude, koji bez pardona prenose svoja znanja i vještine :naklon: ... Malo je takvih (y)
 
yelman said:
Sag?  :misli:

Pogledaj video. Bitno je da se okvirno podese vrijednosti, ne mora to biti u mm, no ako jako odstupa onda ne
valja. Generalno je preporuka  riders sag 30% hoda zadnjeg amortizera ( i prednjeg naravno ). Malo gore-dolje
ok, ali ako ti je motor u vožnji jako mekan i ljulja se, onda vjerovatno treba jača opruga.

https://www.youtube.com/watch?v=ZXCOoy9T0vc
 
AnteK said:
Pogledaj video. Bitno je da se okvirno podese vrijednosti, ne mora to biti u mm, no ako jako odstupa onda ne
valja. Generalno je preporuka  riders sag 30% hoda zadnjeg amortizera ( i prednjeg naravno ). Malo gore-dolje
ok, ali ako ti je motor u vožnji jako mekan i ljulja se, onda vjerovatno treba jača opruga.

https://www.youtube.com/watch?v=ZXCOoy9T0vc

Svaka čast, hvala!  (y)
 
Gato said:
Okreni na hard i piči. Ne otvrdne baš puno, ali je bolje nego na soft. :wink:
Za naprijed preporučam progresivne federe, puno bolje se vozi s njima, pogotovo kod kočenja. Ne propada ni blizu toliko kao sa standardnima. (y)

Bivši vlasnik je ugradio wilbers naprijed. Zahvalan sam mu na tome😁
 
Medic said:
Bivši vlasnik je ugradio wilbers naprijed. Zahvalan sam mu na tome😁

Jedan od najkorisnijih upgrade-a na TA. (y)
 
  • Like
Reactions: Medic
Jutro ekipa!
Vidim, tema zamrla skroz, pa da bar malo pokrenemo žabokrečinu.;)
Davno je bilo kad sam imao TA i već sam zaboravio kolika potrošnja mi je bila na TA 650, ali gotovo sam siguran da čak ni u dvoje i full natovaren nije bila ni blizu nekih tvrdnji pojedinaca od čak 6,7 u prosjeku 6,9 gradske i preko 8 maksimalne:eek: ?!
Te vrijednosti su navodili i test vozači Moto-Pulsa kad su testirali zadnji model TA 600 davne `98.
Kakva su vaša iskustva po tom pitanju, čisto da se podsjetimo...?
 
Eo ako nekome treba.
Full dobra cijena. Danas jos 25% dodatnog popusta.

 
  • Like
Reactions: Gato
Jutro ekipa!
Vidim, tema zamrla skroz, pa da bar malo pokrenemo žabokrečinu.;)
Davno je bilo kad sam imao TA i već sam zaboravio kolika potrošnja mi je bila na TA 650, ali gotovo sam siguran da čak ni u dvoje i full natovaren nije bila ni blizu nekih tvrdnji pojedinaca od čak 6,7 u prosjeku 6,9 gradske i preko 8 maksimalne:eek: ?!
Te vrijednosti su navodili i test vozači Moto-Pulsa kad su testirali zadnji model TA 600 davne `98.
Kakva su vaša iskustva po tom pitanju, čisto da se podsjetimo...?

Imam Transalpa 4 godine. Meni se potrošnja van grada ne razlikuje pretjerano od vožnje po gradu, vjerojatno zato što ga ne koljem od semafora do semafora. Generalno mi se potrošnja kreće između 6 i 7 litara.

P. S. Baš je šteta što je tema ovako mrtva, a nije da nas nema s Transalpima... :cry:
 
  • Like
Reactions: Gato
Imam Transalpa 4 godine. Meni se potrošnja van grada ne razlikuje pretjerano od vožnje po gradu, vjerojatno zato što ga ne koljem od semafora do semafora. Generalno mi se potrošnja kreće između 6 i 7 litara.

P. S. Baš je šteta što je tema ovako mrtva, a nije da nas nema s Transalpima... :cry:

Jbt...znači istina je:eek:, a činilo mi se da nije bila ni blizu tolika. Očito sam zaboravio, davno je bilo.
Za nevjerovat, jer mi TDM 900 troši 4,5 l u prosjeku, ako ga normalno vozim i nisam ga uspio nikad natjerat preko 7, ma kako ga gazio...Isto je bilo i sa 850.
Stvarno šteta za temu, ali dosta ljudi (uključujući i mene) se ohladilo od aktivnijeg sudjelovanja u forumu nakon "redizajna" istoga.
 
Jbt...znači istina je:eek:, a činilo mi se da nije bila ni blizu tolika. Očito sam zaboravio, davno je bilo.
Za nevjerovat, jer mi TDM 900 troši 4,5 l u prosjeku, ako ga normalno vozim i nisam ga uspio nikad natjerat preko 7, ma kako ga gazio...Isto je bilo i sa 850.
Stvarno šteta za temu, ali dosta ljudi (uključujući i mene) se ohladilo od aktivnijeg sudjelovanja u forumu nakon "redizajna" istoga.

Istina, uništili su forum. Ne kužim u čemu je bila kvaka da su morali minjat sučelje. Da je išlo na bolje pa bi i razumia...
 
  • Like
Reactions: e39 and Gato
Istina, uništili su forum. Ne kužim u čemu je bila kvaka da su morali minjat sučelje. Da je išlo na bolje pa bi i razumia...
Ni ja ne kužim zašto, ali da je time napravljena stvar koja je puno ljudi odbila od ovog foruma, to je činjanica. Na žalost... :censored:
 
  • Like
Reactions: barba