Štovatelji Honde Transalp

Zvao sam ovlašteni i TopMoto i nemaju. Kaže da nije više dobavljivo. Sa njuškala sam zvao lika iz srbije i isto kaže da nema. index oglasi ništa...

A onda napravi sam ili das nekome ko zna.
 
Zvao sam ovlašteni i TopMoto i nemaju. Kaže da nije više dobavljivo. Sa njuškala sam zvao lika iz srbije i isto kaže da nema. index oglasi ništa...
Jesi siguran da su te dobro shvatili? Dobra stvar kod honde je to sto se i za puno starije motore moze nabaviti svaki djelić u originalu. Jesi ih pitao tocno za ovaj broj 5 sa slike i rekao im ovaj kataloski broj?
 

Attachments

  • Screenshot_20220515-122232.png
    Screenshot_20220515-122232.png
    406 KB · Views: 0
  • Screenshot_20220515-122246.png
    Screenshot_20220515-122246.png
    252.7 KB · Views: 0
Pozdrav, TA 700, da li ima netko slučaj da vrući zrak od motora naprid tuče međunoge? čini mi se da bivši vlasnik nije dobro složio plastike kad je radio servis, pa tu prolazi taj vrući zrak. nije problem kad se vozi priko 50-60, al sporije kad se ide, malo grije omudinu... jel to normalno ili plastike triba malo bolje složit.
 
Pozdrav, TA 700, da li ima netko slučaj da vrući zrak od motora naprid tuče međunoge? čini mi se da bivši vlasnik nije dobro složio plastike kad je radio servis, pa tu prolazi taj vrući zrak. nije problem kad se vozi priko 50-60, al sporije kad se ide, malo grije omudinu... jel to normalno ili plastike triba malo bolje složit.
Eventualno je mogao propustiti (ne ugraditi) plastiku na desnoj strani koja stiti od grane i nalazi se ispod ovih velikih lakiranih plastika....ne znam sto bi drugo moglo biti. U kratkim hlacama kiler uvijek grije ali podrucje listova i malo iznad koljena, omudinu bas i ne. Ne mogu se plastike krivo sloziti, malo je prostora za fulati...eventualno ako neka plastika fali.
 
Eventualno je mogao propustiti (ne ugraditi) plastiku na desnoj strani koja stiti od grane i nalazi se ispod ovih velikih lakiranih plastika....ne znam sto bi drugo moglo biti. U kratkim hlacama kiler uvijek grije ali podrucje listova i malo iznad koljena, omudinu bas i ne. Ne mogu se plastike krivo sloziti, malo je prostora za fulati...eventualno ako neka plastika fali.
sic nije bio dobro sjeo pa je tu malo grijalo omudinu.
sve su plastike na mjestu, planiram ih malo "osvježiti" ovu zimu...
vidim imamo isti motor (boje), 2008. pretpostavljam.

ti si na 137 tkm, dobar bogami...ja sam na 46 tkm. još malo i uvatim te hahaha
al ide lipo, čak i u dvoje nakrcan koferima meni sasvim dovoljan, gura mene i ženu svugdje.

viva transalp!
 
  • Like
Reactions: vespinjo
Liči na nc motor.

Meni baš i ne, on je dosta specifičan primjeti se izdaleka, a i spominjalo se da kak rade novog horneta da je to taj novi motor.

Nije loše po slikama makar je moglo bolje, jedino što kolko vidim nisu stavili tubeless barem iza. Npr. novi VStrom 1050DE, a po uhvaćenim slikama potencijalno i novi VStrom700, ima tubeless žbičanu felgu iza i klasičnu žbičanu naprijed, malo su uštedili na proizvodnji na prednjoj felgi koja rijeđe ima problem, a pokrili su ono što se češće buši na čavle vijke itd za brzi "plug and play". Jedino što onda tko hoće bit osiguran za oba kotača treba nosit i 21'' tubu, montirače, a i plug kit za stražnju..
 
Ima smisla. Uglavnom zadnja uhvati čavao.
Svi se nadaju downsized afrikinom motoru.

Mada, ništa ne govori ni protiv NC motora.
 
Puno ljudi je htjelo CB500X koji je malo više "terenskiji", i obzirom da nema novih priča o NX500, izgleda da je to to.. samo što 750 bude koštao sigurno znatno više neg bi nešto sa 500cc, velika cjenovna rupa do Africa Twina, vjerujem da će komotno smjestit transalpa oko 80k kn.. pogotovo jer ovo ne utječe i nema nikakve veze sa NC750X..
 
  • Like
Reactions: thommy
jeftiniji od stroma sigurno neće bit, prije sa Tenerom700 cjenovno..a dobro si reka 80 tkn ako ne i više...

usput TA700... u zadnje vrime par puta mi se desilo da na toplu makinju neće upali... od 10 puta recima 2 puta ga moram na kratko guranje, par metara, upalit...nisam mjerio napon baterije, jel može bit akumulator ili nešto drugo? prvo opalenje ujutro i kad je skroz hladan pali bez problema...
 
jeftiniji od stroma sigurno neće bit, prije sa Tenerom700 cjenovno..a dobro si reka 80 tkn ako ne i više...

usput TA700... u zadnje vrime par puta mi se desilo da na toplu makinju neće upali... od 10 puta recima 2 puta ga moram na kratko guranje, par metara, upalit...nisam mjerio napon baterije, jel može bit akumulator ili nešto drugo? prvo opalenje ujutro i kad je skroz hladan pali bez problema...

Sigurno netko zna više. Imam frenda koji vozi Apriliju RXV450, a to je štelanje ventila maltene kak i ulje mjenjaš, i ne zbog opsesije neg potrebe. Kad se raštelaju upali ujutro odlično, a ako mu se ugasi u vožnji, onda lagano 15 minuta odmora i zajebancije dok se mašina malo ohladi jer inače ništa od starta. Ne kažem da je tako kod tebe samo me podsjetilo kako si opisao to.

edit: kažeš da pali na guranje, taj dio nije isti, jer RXV nismo uspjeli upalit na guranje, prevelika kompresija valja.
 
nema meni gašenja u vožnji... nego evo nikidan sam poslom morao po gradu, na 20 mista stat, nešto kratko obavit, snimit, zapisat i krenit... i sad negdi bi gasija motor, negdi ga ostavim u leru... izgnjavio motor, božesačuvaj...i sve bez problema...pali gasi vozi...
a isto nekidan, bio u lagani đir, došao kući, motor ostao nekih 10-15 min, dam kontakt, temperatura nekih 60, i neće upali. vergla dobro, ali fali mrvica i neće spoji... na guranje u 2m upali...svićice iridium stavio prije 4 tkm...

EDIT: kad kresne ne staje dok ne izgasiš :) radi ko urica sve...
 
Pa lako izmjeriš bateriju unimerom, ako je baterija pri kraju a ti svako malo kresnuo motor i napravio par stotina metara ili koji kilometar, nije stigao alternator napuniti koliko je potrošio na anlasanje i na kraju fali struje.