Štovatelji Honde Transalp

"problem" je što mi se to desi 2-3 puta godišnje... bilo bi "lakše" da svaki put kad ga idem palit vrućeg ne upali...ovako samo ponekad... a hladan kreše uvik, i kad se desi taj moment da ne može vruć upalit, poguram i upalim i sljedećih 3-4 mjeseca bude u redu... nije bed mi na guranje ga kresnut, nego ono želio bi to kod nekog majstora rješit zasvagda... ne mislim ga minjat ubrzo, služi mi dobro, super sam zadovoljan...
 
neki kažu stand switch zeza, al ne znam što on ima veze... i


Bar to lako riješiš na licu mjesta, prespojiš ga i eliminiraš kao potrncijalni problem.
I napraviš potencijalni novi.
 
Mislio sam da kad neće upaliti proba na licu mjesta da li je problem u njemu, samo za dijagnostiku a ne da tako riješi problem. Malo me je*e izražavanje pa krivo pretpostavim da i ostali misle ono kaj ja mislim :mrgreen: .
 
  • Like
Reactions: Shepa and bulin
Uu pa Transalp tema je živnula :D
Ovo sa motorom koji ne pali kad je topli je poznata mana i to je do pick up senzora. Jedno vrijeme sam pratio cak i temperaturu vode koju mi je pokazovao kada bi dao kontakt i uvijek je bilo u rasponu od 4-5 stupnjeva. Ako je bio iznad ili ispod tih vrijednosti odmah bi upalio. Sada mi se vec dugo nije dogodilo pa sam i zaboravio na taj problem.
Vezano za kilometrazu: moj je na cca 140 000 km i nikakvih problema s masinom nije bilo. Na cca 130 sam promjenio pumpu goriva.
80 000 km nije nista za Transalpa, pogotovo ako nije vozen po terenu. Moj je ili vozen po terenu ili u dvoje s 3 kofera (nekad i oboje 😁).
Negdje u temi sam pisao sto sam sve radio do 100 000 km. Nazalost, svake godine radim sve manje km pa jos nisam dosao do 200 000 :)
 
  • Like
Reactions: varichello
Uu pa Transalp tema je živnula :D
Ovo sa motorom koji ne pali kad je topli je poznata mana i to je do pick up senzora. Jedno vrijeme sam pratio cak i temperaturu vode koju mi je pokazovao kada bi dao kontakt i uvijek je bilo u rasponu od 4-5 stupnjeva. Ako je bio iznad ili ispod tih vrijednosti odmah bi upalio. Sada mi se vec dugo nije dogodilo pa sam i zaboravio na taj problem.
Vezano za kilometrazu: moj je na cca 140 000 km i nikakvih problema s masinom nije bilo. Na cca 130 sam promjenio pumpu goriva.
80 000 km nije nista za Transalpa, pogotovo ako nije vozen po terenu. Moj je ili vozen po terenu ili u dvoje s 3 kofera (nekad i oboje 😁).
Negdje u temi sam pisao sto sam sve radio do 100 000 km. Nazalost, svake godine radim sve manje km pa jos nisam dosao do 200 000 :)
e tako i meni, u određenom temperturnom pojasu, neće da upali... i to se desi možda 2-3 puta godišnje...kako je tako rijetko i zaboravim onda na to...
na guranje kresne odma i to bez nekog velikog guranja... a kad se malo ohladi sve ok opet.... a ovih par dana vozim kratko, ugasim motor, nakon par minuta palim i sve ok... ko će ga znat hahaha
nego pick up senzor, di se nalazi, koliko košta? jel ugradnja komplicirana?

ja vrlo malo vozim po terenu, većinom cesta i blagi makadam...
svako nekoliko prođu mi kroz glavu neke misli, kao možda uzet jači motor, al kad se god vratim sa putovanja uvik budem sritan i zadovoljan motorom i kako on to nas odveze i vrati. udoban je, guzicu i kičmu ne tražimo okolo od nabijenosti...ustvari te misli o zamjeni motora se roje samo kad ne vozim hahaha
 
Last edited:
Dali u HR ima netko novi transalp 750?

Zvao sam neki dan ruting i govore da testni model dolazi u salon u 10 mje.

Jako sam iznenađen zato što sam ih zvao u 3 mje i tada je bila informacija da stiže testni u 6 mje.
 
Dali u HR ima netko novi transalp 750?

Zvao sam neki dan ruting i govore da testni model dolazi u salon u 10 mje.

Jako sam iznenađen zato što sam ih zvao u 3 mje i tada je bila informacija da stiže testni u 6 mje.
Grupa na Fejsu "Život na motoru". Prije dva, tri dana je momak objavio sliku da mu je stigao i napravio prvih 200km. Učlani se pa se javi čoviku.
 
Danas sam imao prilike isprobati novog Transalpa, i ne znam da li je od prevelikog hypea ili očekivanja, ali moram reći da sam razočaran. Motor radi jako grubo, svugdje se osjete trešnja i vibracije, na volanu i fuzićima, on-off na ručici gasa je jako izražen neovisno o modu u kojem se vozi. Ovjes je premekan a nema mogućnosti regulacije, a kod oštrih neravnina udara grubo pa odskakuje. Relativno je udoban i ergonomija je odlična, no mjenjač je tek osrednji, i shifter i blipper zahtijevaju vrlo odlučan udarac za promjenu brzine. Kočnice su s dva klipa po disku naprijed i korektne su, zaštita od vjetra je izvrsna i turbulencije se očituju jedino kod dosta brže vožnje. Imam osjećaj da je cijeli paket prilično neuglađen i nedorađen i da ima puno prostora za napredak.
 

Attachments

  • IMG_20230728_121042.jpg
    IMG_20230728_121042.jpg
    5.9 MB · Views: 0
Danas sam imao prilike isprobati novog Transalpa, i ne znam da li je od prevelikog hypea ili očekivanja, ali moram reći da sam razočaran. Motor radi jako grubo, svugdje se osjete trešnja i vibracije, na volanu i fuzićima, on-off na ručici gasa je jako izražen neovisno o modu u kojem se vozi. Ovjes je premekan a nema mogućnosti regulacije, a kod oštrih neravnina udara grubo pa odskakuje. Relativno je udoban i ergonomija je odlična, no mjenjač je tek osrednji, i shifter i blipper zahtijevaju vrlo odlučan udarac za promjenu brzine. Kočnice su s dva klipa po disku naprijed i korektne su, zaštita od vjetra je izvrsna i turbulencije se očituju jedino kod dosta brže vožnje. Imam osjećaj da je cijeli paket prilično neuglađen i nedorađen i da ima puno prostora za napredak.
Znaci koliko para toliko i muzike?
Koja je cijena uopce?
 
Danas sam imao prilike isprobati novog Transalpa, i ne znam da li je od prevelikog hypea ili očekivanja, ali moram reći da sam razočaran. Motor radi jako grubo, svugdje se osjete trešnja i vibracije, na volanu i fuzićima, on-off na ručici gasa je jako izražen neovisno o modu u kojem se vozi. Ovjes je premekan a nema mogućnosti regulacije, a kod oštrih neravnina udara grubo pa odskakuje. Relativno je udoban i ergonomija je odlična, no mjenjač je tek osrednji, i shifter i blipper zahtijevaju vrlo odlučan udarac za promjenu brzine. Kočnice su s dva klipa po disku naprijed i korektne su, zaštita od vjetra je izvrsna i turbulencije se očituju jedino kod dosta brže vožnje. Imam osjećaj da je cijeli paket prilično neuglađen i nedorađen i da ima puno prostora za napredak.
Znači t7 pa strom pa transalp :mrgreen:
 
11.900 je cijena u startu. Tenerku nisam vozio ali jesam Tuarega koji je odličan stroj. Kako nemam offroad aspiracija osim pokojeg blagog makadama do plaže ili kakvog agroturizma, za cestu mi se najboljim čini Strom jer je nekako podatniji i blaži, vuče iz podruma i nije tako nervozan kao ova dva, pa mi je s njim bilo lakše opustiti se i uživati otprve.
 
11.900 je cijena u startu. Tenerku nisam vozio ali jesam Tuarega koji je odličan stroj. Kako nemam offroad aspiracija osim pokojeg blagog makadama do plaže ili kakvog agroturizma, za cestu mi se najboljim čini Strom jer je nekako podatniji i blaži, vuče iz podruma i nije tako nervozan kao ova dva, pa mi je s njim bilo lakše opustiti se i uživati otprve.
Sjedio sam na t7,t7 rally i stromu 800de i t7 mi je bolja za mojih 192cm. Strom je bolji za nize vozače
 
Danas sam imao prilike isprobati novog Transalpa, i ne znam da li je od prevelikog hypea ili očekivanja, ali moram reći da sam razočaran. Motor radi jako grubo, svugdje se osjete trešnja i vibracije, na volanu i fuzićima, on-off na ručici gasa je jako izražen neovisno o modu u kojem se vozi. Ovjes je premekan a nema mogućnosti regulacije, a kod oštrih neravnina udara grubo pa odskakuje. Relativno je udoban i ergonomija je odlična, no mjenjač je tek osrednji, i shifter i blipper zahtijevaju vrlo odlučan udarac za promjenu brzine. Kočnice su s dva klipa po disku naprijed i korektne su, zaštita od vjetra je izvrsna i turbulencije se očituju jedino kod dosta brže vožnje. Imam osjećaj da je cijeli paket prilično neuglađen i nedorađen i da ima puno prostora za napredak.
A što si prije vozio?
Gledam dosta testova oko tog motora. Konačno je stigao u ruting testni model pa ću i sam probati.
T7 sam vozio i odličan stroj ali mi je nekako više vuče za off road bike.
Tuareg je isto zakon. Sjedeći na njemu super dojam daje.
A novi ktm 790? Slabo se o istom piše.
 
Svašta sam prije vozio, čak i starog XL700V Transalpa koji mi je ostao u sjećanju kao jako ugodan i udoban suputnik. Probaj svakako, skroz je nova priča pa me zanima što će ljudi koji ga provozaju reći, za razliku od uobičajenih PR Youtube testova.
 
  • Like
Reactions: diesel power
Pozdrav, novi sam u enduro svijetu, sredujem hondu transalp xv700, nemogu nigdje nac na net-u, koji lanac i lancanike uzet? Moram ih mijenjat ali nigdje nemogu nac koji ide u orginalu..
 

Ovdi imas bas original part numbere... Pa na ebay ili negdi... Iako uzmi neku kombinaciju JT+DiD i ustedi 50tak eura...
 

Ovdi imas bas original part numbere... Pa na ebay ili negdi... Iako uzmi neku kombinaciju JT+DiD i ustedi 50tak eura...
Hvala na odgovoru...