Štovatelji Honde Transalp

Ceka se ovo?
 

Attachments

  • Unbenannt.jpg
    Unbenannt.jpg
    59.4 KB · Views: 40
  • Like
Reactions: yelman
Pozdrav ekipa, trebao bi malo pomoći.
Na TA 650 mi se događa da motor vergla (i to veselo) ali neće da sastavi. To se događa rijetko, možda dva puta mjesečno (vozi se svaki dan) i nikad nije riječ o hladnom startu nego nekad tijekom dana kad se motor već vozio.
Kad se to dogodi, problem traje nekih 15ak sekundi, u 5. ili 6. verglanju sastavi i dalje se to ne događa 15ak dana.
Možda se slučajno podudari, ali mi se čini da motor sastavi nakon šta pritisnem pa vratim stop engine tipku s desne strane pa sam pomislio da možda tu gubi kontakt. Ali opet to je čudno jer kad je taj prekidač pritisnut onda je blokirano i verglanje pa mi više djeluje kao slučajnost.
Šta da provjerim, jel netko imao ovakav problem?
 
Pozdrav ekipa, trebao bi malo pomoći.
Na TA 650 mi se događa da motor vergla (i to veselo) ali neće da sastavi. To se događa rijetko, možda dva puta mjesečno (vozi se svaki dan) i nikad nije riječ o hladnom startu nego nekad tijekom dana kad se motor već vozio.
Kad se to dogodi, problem traje nekih 15ak sekundi, u 5. ili 6. verglanju sastavi i dalje se to ne događa 15ak dana.
Možda se slučajno podudari, ali mi se čini da motor sastavi nakon šta pritisnem pa vratim stop engine tipku s desne strane pa sam pomislio da možda tu gubi kontakt. Ali opet to je čudno jer kad je taj prekidač pritisnut onda je blokirano i verglanje pa mi više djeluje kao slučajnost.
Šta da provjerim, jel netko imao ovakav problem?
Da li ti blica koja lampica,nekad neće prihvati odmah kod ključa !
 
  • Like
Reactions: yelman and vespinjo
Da li ti blica koja lampica,nekad neće prihvati odmah kod ključa !
Ne pali se lampica, nije do ključa. U međuvremenu sam do kraja istražio problem: ako ugasim motor tako da dok je u brzini spustim bočnu nogaru, motor povremeno ne želi sastavit (vergla, ali ne pali). To se ne dogodi svaki put, povremeno. Ako tada pritisnem pa vratim tipku za elektronsko gašenje (pored ručice gasa), odmah sastavi pri idućem verglanju. Ako sam ga dok je radio ugasio preko tipke, onda nikad nema problema s paljenjem.
Problem još uvijek nisam otklonio, prije mi je bila navika da ga gasim spuštanjem nogare, sad ga gasim na tipku i nemam problema. Pretpostavljam - privremeno, jer očito neki problem postoji. Ali, koji?

Pozdrav!
 
Last edited:
Ne pali se lampica, nije do ključa. U međuvremenu sam do kraja istražio problem: ako ugasim motor tako da dok je u brzini spustim bočnu nogaru, motor povremeno ne želi sastavit (vergla, ali ne pali). To se ne dogodi svaki put, povremeno. Ako tada pritisnem pa vratim tipku za elektronsko gašenje (pored ručice gasa), odmah sastavi pri idućem verglanju. Ako sam ga dok je radio ugasio preko tipke, onda nikad nema problema s paljenjem.
Problem još uvijek nisam otklonio, prije mi je bila navika da ga gasim spuštanjem nogare, sad ga gasim na tipku i nemam problema. Pretpostavljam - privremeno, jer očito neki problem postoji. Ali, koji?

Pozdrav!
Imaš prekidač ispod ručice kvačila i na bočnoj nogari,pozabavi se malo sa tim .Vjerovatnije je onaj na nogari,samo to su kvarovi za ispalit na živce dok ih detektiraš.
 
  • Like
Reactions: yelman
Imaš prekidač ispod ručice kvačila i na bočnoj nogari,pozabavi se malo sa tim .Vjerovatnije je onaj na nogari,samo to su kvarovi za ispalit na živce dok ih detektiraš.

Hvala ti! Moguće da gubi kontakt na nogari nakon korištenja. Jedino me čudi zašto uopće vergla u tom slučaju, a onda je pali... Koliko kužim ti prekidači bi morali blokirat i verglanje...
 
Hvala ti! Moguće da gubi kontakt na nogari nakon korištenja. Jedino me čudi zašto uopće vergla u tom slučaju, a onda je pali... Koliko kužim ti prekidači bi morali blokirat i verglanje...

Na mojoj Hondi Dominator je isto otisa prekidac bocne nogare. Negdi po terenu sam ga dokrajcija i nakraju sam ga iskljucija sta je malo opasno ako krenes vozit sa spustenom nogarom.
 
  • Like
Reactions: grafit
Na mojoj Hondi Dominator je isto otisa prekidac bocne nogare. Negdi po terenu sam ga dokrajcija i nakraju sam ga iskljucija sta je malo opasno ako krenes vozit sa spustenom nog

Hvala ti! Moguće da gubi kontakt na nogari nakon korištenja. Jedino me čudi zašto uopće vergla u tom slučaju, a onda je pali... Koliko kužim ti prekidači bi morali blokirat i verglanje...
Imao sam transalpa ali se ne sjećam da li ne pali kad je u brzini ili nikako ako ne stisneš kvačilo,imao sam problem sa njomm da nekad ne bi prihvatila kod na ključu pa bi samo verglala.
 
Imao sam transalpa ali se ne sjećam da li ne pali kad je u brzini ili nikako ako ne stisneš kvačilo,imao sam problem sa njomm da nekad ne bi prihvatila kod na ključu pa bi samo verglala.

Mogao sam upalit al kad ga usaltas ugasi se al mi je pocea stvarat prbleme pa sam doslovno pocupa sve
 
Hvala ti! Moguće da gubi kontakt na nogari nakon korištenja. Jedino me čudi zašto uopće vergla u tom slučaju, a onda je pali... Koliko kužim ti prekidači bi morali blokirat i verglanje...
Ako je u leru moze se paliti i bez kumplunga i sa spustenim nogarom, a kada je u brzini nebi smel verglat. Neznam, meni navedeni opis bi licil nekako na lagano sprzeni CDI. Lako moguće da griješim :mrgreen:
 
Ako je u leru moze se paliti i bez kumplunga i sa spustenim nogarom, a kada je u brzini nebi smel verglat. Neznam, meni navedeni opis bi licil nekako na lagano sprzeni CDI. Lako moguće da griješim :mrgreen:

Da, Transalp pali u leru bez kumplunga i na bočnoj nogari. Ako je u brzini onda bez kumplunga ili na nogari niti vergla niti pali. Zato mi je čudna ova moja "međusituacija" da vergla, ali ne pali. Čak se to događa i na leru i neovisno o kumplungu i trenutnom položaju nogare, ali pod uvjetom da je nogarom ugašen (jer je bio u brzini). I stvar se momentalno rješava s dva klika (motor off pa motor on) na tipki za gašenje. Po tome mi se čini da nije do prekidača na nogari/ručici kvačila jer da je do njih valjda ne bi ni verglao.

P. S. Lipo je vidit odjednom ovoliko ljudi na temi o Transalpu nakon što je izgledalo da je skoro zamrla. A ima nas još uvijek dosta na TA.
 
Da, Transalp pali u leru bez kumplunga i na bočnoj nogari. Ako je u brzini onda bez kumplunga ili na nogari niti vergla niti pali. Zato mi je čudna ova moja "međusituacija" da vergla, ali ne pali. Čak se to događa i na leru i neovisno o kumplungu

Nije "kumplung" nego "kuplung" .
 
Bok ekipa! Servisiram doma TA650 i mjenjam filter zraka. Stari filter je K&N gumeni, a novi Meiwa plastični. Prvi filter nisam ja stavljao i kak su stavili gumeni bačena je brtva. Sad mi ta brtva fali za novi plastični filter. Brtvu ne mogu nigdje naći kod nas. Jel zna ko di se može nabaviti brtva filtera zraka?
 
Bok ekipa! Servisiram doma TA650 i mjenjam filter zraka. Stari filter je K&N gumeni, a novi Meiwa plastični. Prvi filter nisam ja stavljao i kak su stavili gumeni bačena je brtva. Sad mi ta brtva fali za novi plastični filter. Brtvu ne mogu nigdje naći kod nas. Jel zna ko di se može nabaviti brtva filtera zraka?

A gledaj da li tko ima TA650 za dijelove na NJuškalu, ili naruči novu, takve stvari idu uglavnom samo kao originalni rezervni dio. Imaš u Srbiji nekoliko
ljudi koji imaju masu polovnih motora za dijelove, proguglaj malo, oni su u prolazu ovdje svako malo. Deki iz Kanjiže i Šule iz Rume, mislim da imaju
svoje oglase na Njuški.
 
Mislim da ti idu dvi brtve jedna povise druga ispod.
Top moto bi moga imat
Operes KN nauljis i vozis dok se ne nabavis
 
Mislim da ti idu dvi brtve jedna povise druga ispod.
Top moto bi moga imat
Operes KN nauljis i vozis dok se ne nabavis
Zvao sam ovlašteni i TopMoto i nemaju. Kaže da nije više dobavljivo. Sa njuškala sam zvao lika iz srbije i isto kaže da nema. index oglasi ništa...