Štovatelji Honde Transalp

Navodno ima "preload" podešenje na obje strane iako ja na slikama ne vidim gdje bi se nešto podešavalo naprijed.. al ako ima to, za "ne agresivnu" svrhu bi bilo dovoljno da se izbalansira za većinu vozača, i ja se snalazim sa svojim crfom koji "sjeda" samo 25% naprijed i skoro 40% iza i nemogu tome ništa jer naprijed nema podešenja a iza je max, al me iskreno i ne muči previše..
 
  • Like
Reactions: thommy
nema ni ktm 890 adv nikakvih stelanja ovjesa, a 12 990 eura sad na akciji, a inace 14 000.
transa bi trebala prebacit tenere cijenom, posto jaci motor, tft, ride by wire.
mada elektronika ne bi trebala poskupljivat motocikl previse, jer vec postoji, u ovom slucaju u africi, ne razvija ju nanovo za transu.
 
Točno mi je između CB500X i Africe...

Iznenadila me snaga, 90KS a kad pogledaš crf1000 ima 95ks... Također i težina je svedena na (relativno) zadovoljavajuću razinu.

Djeluje anemičan, pogotovo ovaj pogled na plastike oko instrument table, kao neki nemaštoviti kineski poluproizvod.

Čekam već 2 god da izađe sa namjerom da zamjenim Africu s njim, ali sudeći po viđenom Africa ipak ostaje...
 
  • Like
Reactions: SP/161cc and Švabo
Šteta je da nije kao jedan od prvih koncepata koji su kružili po netu
 

Attachments

  • 5ACCB9A5-A320-4840-B2C2-8D865F50A244.jpeg
    5ACCB9A5-A320-4840-B2C2-8D865F50A244.jpeg
    107.4 KB · Views: 0
Izmjerio... Prije opalenja 12,4V. u radu napon 14,3V. Kad upalim dugo svitlo napon padne na 14V. Izgasim nakon 5 min rada i nakon gašenja napon 13V. Po meni je baterija ok
bitna je startna snaga amperaža ,to jedino možeš izmjeriti u nekom servisu .Voltaža zna biti ok ali ampera fali .
 
Šteta je da nije kao jedan od prvih koncepata koji su kružili po netu
Uff,upravo na ovakvo nešto san mislija kad san reka da su tribali odvažniji dizajn.Čini mi se da je prednje svitlo od Horneta 750 samo upakirano u oklop 🤔
I dalje mi je lip ali da je ovako nešto izašlo tržište bi izgorilo 😎
 
  • Like
Reactions: Author
Ovaj mi vizualno ima smisla al moram ga prestat gledat, još će mi se i svidjet a imam još "posla" na malom enduru :mrgreen:

421196_23YM_XL750_Transalp.jpg
 
  • Like
Reactions: thommy
šta se tiče plastičetina, ok je ovi novi u odnosu na TA700 koji imam... taj se ugušio u plastici jebalomajku svoju šta su ga plastificirali, ne vidiš makinju jebala ih plastika...
 
Ovdi ne znaš ko je koga jeba, NC750X CB500X ili obratno ali onda u priču upada KLE500 🤔 biće svi pijani bili. Radujem se da vidim uživo kako izgleda.
 
  • Haha
Reactions: ivan_m
Pari da je najjači midweight enduro, da će imat pun paket elektronike i biti ispod 10 kila ojra.
I neće imat water i clock ka renomirani enduro
 
  • Like
Reactions: diesel power
Motoru fali neki paint job u stilu Africe i izgledao bi sasvim ok. Jednobojna šema ga poplastičuje.
 
Cijena bude oko 85000kn +/- zvao ruting novi cjenik na godinu

Možda, al nebi se čudio da su tu cijenu izvukli znaš odakle.. vjerojatno trenutno znaju kolko i mi.

Ovdi ne znaš ko je koga jeba, NC750X CB500X ili obratno ali onda u priču upada KLE500 🤔 biće svi pijani bili. Radujem se da vidim uživo kako izgleda.

Afrika i CB500X, ovo je rezultat. NC750X nema dodirnu točku s ničime. Rezultat je vjerojatno savršeno sposoban za ono kud 99% "adv" vozača i vozi samo ne želi priznat neg rađe plate više i prihvate kompromise da bi izgledali kao da su se sad iz Afrike vratili.
 
meni je i Afrika super, al trenutno ne razmišljam o motoru od litre... sa ovim midl motorima oko 700 kubika se može ugodno putovat u dvoje, a i po gradu je malo lakše vrzmat se. a to oću li nekome izgledat ka da sam iz Afrike doša ili iz Lećevice mi je vrlo bitno u životu...bitno da se vratim.