Stražnja prikolica za motor

vodoriga7 said:
širi se po visini al vjerojatno i po širini , cjela guma se vjerojatno piga al to je vjerujem kod velikih brzina , prikolica tak i tak ne bu išla prek 100 km pa sam gotovo siguran da tu ne bude problema , na malim brzinama to je zanemarivo , pa ne bude prikolica obarala rekorde , to je za krstarenje namjenjeno
Po širini se sužava.

Evo ekstreman primjer za bolje razumijevanje, prati zadnje gume na 0:40 min.

https://youtu.be/C1qyt1uaZ8o

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
3alfa3 said:
Jedno vrijeme sam imao montiran Puig blatobran (zadnji kotac). Bio je cca 5mm iznad gume na dijelu gdje joj je bio najblizi. Nakon djira od 600km, gdje je max brzina bila (na kratko, Ka-Zg autoput) 230 km/h, nisam primjetio da je guma dotaknula blatobran. 180 guma, napumpana na 2,9 na hladno

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

+1
Ja sam na sesto kratko vozio slick 195/65/17, koji je bio sirok, a onda i jebeno visok (svega par milimetra do zadnjeg malog blatobrana).
Vozio sam ju kratko po cesti i na grobniku jedan cijeli dan, nis se nije zapalilo, strugalo niti zapinjalo, a prostora je zaista bilo malo.

Centrifugalna sila koju Stras navodis stoji u potpunosti u teoriji, ali ocito ne i u praksi na ovakim motorima, jer sila vjeroj. nije dovoljno velika, niti je oblik gume pogodan da se takvo sto uopce i desava.

Zapravo je taj primjer najlakse vidjet na utrkama dragstera gdje je stravican moment momentalno prenesen pri samom startu vozila..
Doduse ako se ne varam, oni svi na takvim trkacim slickovima voze poluprazne gume i iste su s ciljem napravljene tako da pri startu imaju sto vecu gaznu povrsinu, a kako vozilo pocne hvatat podlogu i ubrzanje guma se suzava i time vjeroj. smanja trenje i dalje nepotrebni kontakt sa podlogom...

Uspamali temu bespotrebno! :mrgreen:

U svakom slucaju, ja ovo nikad vidio nisam, svaka cast na pedantnosti i obavljenom radu! (y)
 
@ CeLeRitAs i 3alfa3 ... moramo se složiti s tim da vas dvojica imate po jedan motor i s ovim primjerom ste se susreli na tom svom jednom motoru ... a kod mene u radioni je bilo na stotine motora .. i nadam se da se možemo složiti s tim da sam se susreo sa daleko više (ne)uobičajenih stvari u tih (više)stotina motora nego vi na svom jednom .. ;)

@ alfa, da smo o tom razgovarali kad si bio kod mene, pokazao bih ti "face in the place" blatobran koji je bio bukvalno "prepiljen" po pola (uzdužno) kako ga je guma "pojela"  .... i još nekoliko koji su bili debelo načeti ..

Taj koji je"prepiljen" po pola je jednu stranu guma povukla između sebe i vilice i dobro da je čovjek ostao na motoru i nije nedajbože pao (ili poginuo BTJ) ... Misliš da je tvoje ili vodonošino ili CeLeRitAsovo uvjeravanje vrijedno rizika da se to (nedajbože) i vama desi kako bi meni dokazali da ste vi upravu, a ja u krivu ?!? ;)
 
strasilo said:
Viđao sam takve stvari mahom kod stranaca.. ovo je ustvari prva koju vidim (bar na slikama) kod naših ..  (y) ..
Bbit će da onda ne pratiš dovoljno forum.
http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=255592.50
Moja nije ni približno toliko lijepa i dorađena. Namjena je prvenstveno za prijevoz psa, ali sam je tovario i drugim stvarima.
Neke su stvari drugačije riješene. npr. majstor je htio kačiti na zadnju osovinu, ali to nisam dozvolio (barem dva razloga).
Kako god, prošla je jednu reviziju i preko 1000km sa živim teretom u sebi (cca 25kg).
So far so good.
 
clox said:
Bbit će da onda ne pratiš dovoljno forum.
http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=255592.50
Moja nije ni približno toliko lijepa i dorađena. Namjena je prvenstveno za prijevoz psa, ali sam je tovario i drugim stvarima.
Neke su stvari drugačije riješene. npr. majstor je htio kačiti na zadnju osovinu, ali to nisam dozvolio (barem dva razloga).
Kako god, prošla je jednu reviziju i preko 1000km sa živim teretom u sebi (cca 25kg).
So far so good.

auuuuu ... mea culpa mea maxima culpa ... promaklo mi je ..  (y)
 
strasilo said:
Misliš da je tvoje ili vodonošino ili CeLeRitAsovo uvjeravanje vrijedno rizika da se to (nedajbože) i vama desi kako bi meni dokazali da ste vi upravu, a ja u krivu ?!? ;)

Nis ja nisam uvjeravao, samo iznio svoje iskustvo na mom motoru.  :mrgreen:
 
Pozdrav. Dizem temu iz mrtvih. Šta kaze zakon na kraju? Jesu ti pravili probleme na cesti? Kroz sva moja raspitivanja po CVH i ministarstvu naš Zakon ne prepoznaje stražnje prikolice za motocikle. Poatoji samo stražnja prikolica za mopede (HR idiotizam, mopeda vise nema). Cija EU i svijet uredno imaju mogućnost stražnjih prikolica. Negdje se regaju negdje ne. Trebaju samo katadiopter imati i amen. Ne biti teže od n kila. Htio bi si napraviti prikolicu jednim kotačem. Draga i ja cesro putujemo i pravo mi ide na živce pakiranje motora do vrha sa totbama, bisagama. Mjenja centar težišta, nije ugodno, ni sigurno. Stražnja prikolica bi nam riješila sve probleme. Sve stvari potrpamo u nisko težište i vuci. Milina.

Jedina razlika bi bila ne limeni kofer nego najmanji auto krovni kofer. Nasao sam jedan 420L 120x75x40. I to bi sa kotačem bilo 150cm vrh. Ukupne težine ne veće od 50kg. Nosivosti 50kg.