3alfa3 said:
Jedno vrijeme sam imao montiran Puig blatobran (zadnji kotac). Bio je cca 5mm iznad gume na dijelu gdje joj je bio najblizi. Nakon djira od 600km, gdje je max brzina bila (na kratko, Ka-Zg autoput) 230 km/h, nisam primjetio da je guma dotaknula blatobran. 180 guma, napumpana na 2,9 na hladno
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
+1
Ja sam na sesto kratko vozio slick 195/65/17, koji je bio sirok, a onda i jebeno visok (svega par milimetra do zadnjeg malog blatobrana).
Vozio sam ju kratko po cesti i na grobniku jedan cijeli dan, nis se nije zapalilo, strugalo niti zapinjalo, a prostora je zaista bilo malo.
Centrifugalna sila koju Stras navodis stoji u potpunosti u teoriji, ali ocito ne i u praksi na ovakim motorima, jer sila vjeroj. nije dovoljno velika, niti je oblik gume pogodan da se takvo sto uopce i desava.
Zapravo je taj primjer najlakse vidjet na utrkama dragstera gdje je stravican moment momentalno prenesen pri samom startu vozila..
Doduse ako se ne varam, oni svi na takvim trkacim slickovima voze poluprazne gume i iste su s ciljem napravljene tako da pri startu imaju sto vecu gaznu povrsinu, a kako vozilo pocne hvatat podlogu i ubrzanje guma se suzava i time vjeroj. smanja trenje i dalje nepotrebni kontakt sa podlogom...
Uspamali temu bespotrebno!
U svakom slucaju, ja ovo nikad vidio nisam, svaka cast na pedantnosti i obavljenom radu!