Strojna obrada dijelova

vyp54

Well-known member
Evala svima.

Zanima me postoji li u Hrvatskoj koja firma/obrt/garaža/pojedinac ili neki slični entitet koji radi obradu dijelova motora, odnosno samog agregata?
Konkretno me zanima obrada glave za dvotaktni motor. Sad trenutno mi triba sredit glavu za Vespu COSA-u 200 (ista glava ka i za PX200), ali u budućnosti će mi tribat i obrada glave i cilindra za RS250 i još štošta.

Prije nego me intelektualci zaspu komentarima "što nisi gugl'o" i slično - ovo pitan u nadi da neko provjereno zna kome se mogu obratit jer obično velike firme šta imaju glodalice, CNC aparate itd. se ne bave ovin "sitnicama".

Ja mogu poslat glavu i nacrt (na papiru - nisan educiran za crtanje u tehničkin PC programima). Naravno šaljen i kuniće priko računa. A kad smo kod računa može i bez PDVa.  :mrgreen:

EDIT: U privitku je slika originalne glave i dvi slike obrađene glave. Meni ne triba identično to (jer bi onda jednostavno kupija tu glavu), ali triba mi kopanje tj. povećanje volumena.
 
Misliš povećana komora za sagorijevanje?
 
koja je tu čarolija u pitanju  :misli:  :mrgreen:  ....mislim, uvjek smo brusli glave i stavljali l karike da smanjimo volumen....a ti povećavaš  :shock: ...kaje kompresija prejaka  :mrgreen:

 
Elias said:
Misliš povećana komora za sagorijevanje?

Da, treba proširit komoru za sagorijevanje, odnosno povećat joj volumen.  (y)


poco loco said:
koja je tu čarolija u pitanju  :misli:  :mrgreen:  ....mislim, uvjek smo brusli glave i stavljali l karike da smanjimo volumen....a ti povećavaš  :shock: ...kaje kompresija prejaka  :mrgreen:

Stvar je u tome šta Vespa koristi prostor cilindra ka komoru za sagorijevanje, odnosno klipu je GMT cca. 3mm ispod gornjeg ruba tj. vrha cilindra. Pa taj prazni prostor + prostor komore za sagorijevanje u glavi = ukupni prostor sagorijevanja.
To rezultira squish-en od nekakvih 4-5mm šta je čisti gubitak neizgorene smjese.

Kako mi to apsolutno nema smisla ja san skratija cilindar od gore da bi točno klip bija na vrhu kad je u GMT (ka šta je i kod svih normalnih 2T motora). Cilindar je također podignut od dole spacerima i brtvama jer ujedno i timing kanala nije štima. Sad kad sve štima mi triba obradit glavu jer je premal kompresijski prostor.  :mrgreen: