Struja St 200

Disc0

Member
Evo pošto mi nitko nije odgovrio u staroj temi o curenju ulja otvaram novu:

Još prošle godine(zapravo pretprošle-2018) mi je crko aku usred vožnje, i to onako malo nezgodno, prestižem auto sa 100km/h i taman kad sam kraj njega skuter samo stane.
I usput je otišao i jedan od osigurača. Prvo pitanje je, da li je ovo uopće normalno?
OK, kupio novi unibat aku, znam da je smeće, ali obično izdrži min 2 godine. I taj me odmah počeo zezat.  I stalno sam ga dopunjavao doma sve do pred koji mj kad me izludio i odlučim kupiti opet novi, opet unibat. Evo vozio sam na njemu cca 5mj ali ne svaki dan, pogtovo sada po zimi.
E sada već ozbiljno počinjem sumnjat u regler ili namotaje. Vidim da se piše da se treba mjerit sa ugašenim svjetlima. Po uputstvima za prednja i stražnja svjetla su ona dva osigurača od 7,5A jelda? Dakle njih vadim pošto se svjetla ne mogu ugasiti. OK i onda mjerim napon (ovo je od mrcine):

motor neradi napon 12,6
motor upaljen ler 13,5 - 14,5
motor na 5000 o/min  13,5 - 14,5
motor sa upaljenim svjetlom i na 5000 o/min 13,5


EDIT: ovo nisu vrijednosti koje sam ja dobio mjereći na svom skuteru, nego ono što sam našao kao referencu.

Ako je to OK, mjerim i otpor na namotajima između svake dvije (od tri) žute žice.

I pitanje, ako je napon premali ili prevelik, što je crklo?
Ako ohmi ne štimaju (piše da treba biti 0.7-0.9) onda znam da su namotaji.

Napunio aku, 12,7V, ubacio, sa ugašenim alarmom i ugašenim motorom sa izmjerio da vuče 0.18Ampera.(da li je ovo normalno?)
Upaljen skut sa/bez svjetala sa i bez gasa 12 i kusur Volti.
Raskupusao ga i skinuo regler, na one tri žute žice mi pokazuje 0.7-0.8Ohma kako između koje dvije.
Što je ovdje krepalo?
Pretpostavljam regler, netko je napisao da pašu regleri i od drugih motora i da su jeftiniji od piaggiovih.
Navodno od yamahe majesty da je 150kn novi i da paše.
Jel to to? Regler ili je moguće i da su namotaji?
 
Mislim da bi triba skinit xenon i stavit žarulju koju je proizvođač predvidija.

Prika mi je ima sličan problem, i nakon nekog vrimena je skužija da je cili elektro sklop na skuji projektiran na granici bola, odn. da sa xenonom ima pinku veću potrošnju struje od proizvodnje, pa je svako toliko tribalo skidat i nadopunjat bateriju.

Kad je vratija halogenku, sve je bilo ok.

:neznam:



Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Gledam di spominjem xenone....i skužim da sam samo c/p ovo od mrcine.
Ne koristim Xenon, skut je skroz serijski.

Evo editirao post gdje objašnjava kako se ponaša napon sa xenonima.
 
Aaa, sorry onda. (y)



Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Reference su ti točne, trebalo je odmah kod prvog krepavanja akumulatora provjeriti napon punjenja, nije kriv akku nego nešto drugo. 180 mA je isto previše bez uključenog ijednog potrošača, to ti kroz par dana stajanja full isprazni akumulator. Ovih 12 i nešto volti što imaš kod upaljenog skutera ti je napon akumulatora, skuter ne daje ništa, gore što si napisao od "mrcine" su ok vrijednosti. Vjerojatno te muči regler ako sva 3 namotaja imaju otprilike isti otpor.
 
Promjenio regler i sada pokazuje sa svim upaljenim 14,3V, dodavanjem gasa ne mrda, stoji tu plus minus 0.05V.
Ako nekog zanima kako ugasiti svjetla na ovom čudu gdje se ne mogu ugasiti, treba izvadit prvi osigurač od 3A i ne onaj odma do njega negeo slijedeći tj treći ili predzadnji od 7,5A, to gasi svijetla napred, nazad i tablicu, a ostavlja upaljenje urice i starter.  (y)
Još jednom ubacio stari regler i on je pokazivao 12,3V, dakle taj je mrtav.
Kupio sam u tokiću neki najjeftiniji poljski za 200kn, na njemu piše da je za majesty 125 (neko na forumu je već savjetovao da se kupi ovaj jer su isti, pa hvala mu).
BTW dečko koji radi na moto dijelovima u tokiću na Viškovu izuzetno susretljiv i uslužan (sve smo riješili telefonski), ime zaboravio. :(
Original je 450kn, a neki drugi još ima od 390 i 370kn.

E sada, išao sam još jednom izmjeriti i koliko A vuče kad je ugašen. Probao sa mjernim područjem od 10A i pokazivao je 0.00.
Prebacio sam na 200mA i tu je pokazao 01.9mA. To je pretpostavljam dobro(to je 19mA jelda? nisam baš na ti sa unimerom  :misli: :mrgreen:)?

I eto, riješio struju, sada da se vratim na filtere ulja, zraka i ulje...i spreman za novu sezonu.  :afro: :021:
 
Super da si riješio, sada je potrošnja ako si dobro očitao 1.9mA i to je znak da ništa nigdje ne cucla akumulator, čisto otpor žica u instalacijama.