Supermoto da ili ne (Husqvarna 701)

Ja bi ovakvog..
 

Attachments

  • TM4806.jpg
    TM4806.jpg
    192.7 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: EnduroLab
lijepo guraju ti jedan cilindar, ja sam pratio jednu 701, a i ovo, bideu se vidi koliko gs upinje da bi prisao
 
Ja bih radije nešto za svakodnevnu upotrebu, gdje se održavanje ne mjeri u radnim satima.
Šta nije taj za svakodnevnu uporabu? Taj je kao sa žmigavcima i za registraciju? Ne znam, al mi je fora veliki dvotaktni..

To se ni ne može kupiti kod nas?
 
Šta nije taj za svakodnevnu uporabu? Taj je kao sa žmigavcima i za registraciju? Ne znam, al mi je fora veliki dvotaktni..

To se ni ne može kupiti kod nas?

Veliki dvotaktni, kažeš...


Koliko sam upoznat sa TM, cijeli njihov lineup motora je za takmičenja i trke, kao i KTM EXC serija, tako se i servisiraju. To kaj se može registrirat ne znači puno, pogledaj npr. Beta 300 ili sl. isto se može registrirati ali servisni intervali su uski.

Ne znam koliko bi ti takav dvotaktni SM bio dobar za cestu, nije da se ne može ali s 300 ccm i cross prijenosom, motor bi se mučio iznad 80-90 km/h... Ja bi radije onda ovakav gore od 700 :mrgreen:, i obavezno sa 6 brzina.
 
20220228_GasGas_ES-700-e-SM-700.jpg


KTM uskoro i u crvenom izdanju.


Navodno ne bude tako prljavo skup kao ostale boje (cirka 81.000 kad se preračuna iz EUR-a, no koja će biti stvarna cijena kod naših 'dilera' to ćemo tek vidjeti).

Zbog bezobrazne cijene jedinih preostalih SM-ova u Europi gotovo sam odustao od tog segmenta i gledam Ninju 650 već neko vrijeme.

No, možda se strpim još malo da vidim razvoj situacije.
 
meni nije jasno, na youtube klinci voze samo SM u raznim kombinacijama, ko da ih ima ko bicikala a kod nas teski raritet
 
20220228_GasGas_ES-700-e-SM-700.jpg


KTM uskoro i u crvenom izdanju.


Navodno ne bude tako prljavo skup kao ostale boje (cirka 81.000 kad se preračuna iz EUR-a, no koja će biti stvarna cijena kod naših 'dilera' to ćemo tek vidjeti).

Zbog bezobrazne cijene jedinih preostalih SM-ova u Europi gotovo sam odustao od tog segmenta i gledam Ninju 650 već neko vrijeme.

No, možda se strpim još malo da vidim razvoj situacije.
Još jedan Smcr690/Husqy701
 
  • Like
Reactions: diesel power
meni nije jasno, na youtube klinci voze samo SM u raznim kombinacijama, ko da ih ima ko bicikala a kod nas teski raritet

Zato jer vani postoji puno veći izbor. U SAD još uvijek možeš kupiti novi DR-Z 400 ili Hondu XR650L i napraviti SM od nje.

Imaju ljudi i puno više para pa mogu furati razne WR450, Beta 500 i sl. motocikle koji se žešće servisiraju kao SM. Kod nas izvan kojekakvih SM(C)R, LC4 i sličnih shema, XT660, kudikoje Honde FMX650 i Husaberga, SM se ne može naći ni za lijek.

KTM je po meni više napravio da unazadi taj segment u zadnjih godina nego mu pomogao, iako teoretski rade tehnički najnaprednije (ne nužno i najpouzdanije) motore.
Nisam nikad vozio ništa osim Enduro/SM, ali kad shvatim da mi je jedina potencijalna kupovina 701 koji košta skoro 90k, ne mogu se ne pitati zašto ne bih za te novce kupio supersport ili naked.

Pred cca. 10 godina si mogao kupiti Husqvarnu SM610 za 61.000 kn. Sada u tom cijenovnom rangu nemaš ništa, osim eventualno SWM koji ima zahtjevnije servisne intervale, a sad su još i Kinezi vlasnici toga. Dakle preostaje ti dati 30k za još 20 KS i masu nepotrebne elektronike. Situaciji ne pomaže miopija Japanske moto industrije koja taj segment iz nekog razloga ne smatra primamljivim, ili možda više ne zna napraviti konkurentni motocikl u toj kategoriji. Osobno bih rado dao 65-70.000 za motor sa 55-60 KS (sasvim dovoljno ako teži <150 kg) a ABS, lean sensori i slične gluposti mi ne trebaju i ne zanimaju (na takvom motoru).
 
SmPower jesi prodao 640 lc4 ako je ono tvoj bio na oglasu?
 
Kako si bio zadovoljan s njime?

Pa čuj, nije bio loš s obzirom na godine i koliko ga je vlasnika prije mene imalo. Kod mene je bio 2 god. i u to vrijeme prošao nekih 6000 km, nije bilo većih problema. Jest da je rijetko prošlo više od mj. i pol da nisam barem neki dio naručio i promjenio (uglavnom potrošne sitnice), ali to je tako na 15 god. starom motociklu :)

Vozio je dobro, ali prednji kraj mi je nekako bio nesiguran u zavojima, kao da je lelujao kad bi se jače nagnuo, što nisam znao je li do stanja motocikla (servisirao vilice i zamijenio ležajeve volana - nije puno pomoglo) ili jednostavno neka karakteristika tog motora. I, fali mu ta šesta brzina na otvorenim cestama.

Nešto slično bih kupio i opet, samo novije. Jbt, prvi motor mi je bio 5 god. star, zatim 13, te ovaj sad 15. Očigledno idem ka vožnji oldtimera kako je krenulo :mrgreen:

Vrijeme da ja sad ispeljam nešto iz salona i pazim od prvog dana, dosta šarafanja tuđe krame :LOL:
 
  • Like
Reactions: karadolo46

Nije loš, ljepši od Husqvarne za te pare... al' jbg sad, ja već kupio MT-07 :mrgreen:
 
Uvijek su me privlacili takvi motori, i u jednu ruku su mi i san, ali te cijene vise nisu normalne.
Da isto godiste kosta kao i npr. MT10 kojega sam i uzeo tu jednostavno nema logike.
 
Uvijek su me privlacili takvi motori, i u jednu ruku su mi i san, ali te cijene vise nisu normalne.
Da isto godiste kosta kao i npr. MT10 kojega sam i uzeo tu jednostavno nema logike.

Zanimljivo da smo obojica, ti kao otvarač ove teme, i ja kao netko tko razmišlja o kupovini 701 već 3 god., završili na Yamahama na kraju :mrgreen:

Po meni je MT-07 90% motora za 30.000 kn manje. Rado bih ja vozio SM ali s trenutnom ponudom i cijenama je to teško opravdati. A i MT ima bolji zvuk :love:
 
  • Like
Reactions: Vex33
pazi ovo
nisam kupio, bilo mi za ne povjerovati
 

Attachments

  • Screenshot_20220430_212649_at.willhaben.jpg
    Screenshot_20220430_212649_at.willhaben.jpg
    616.2 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: Branko-ST