Supermoto da ili ne (Husqvarna 701)

Vex33

Member
Pozdrav svima,

trenutno vozim horneta 600, 2008 godište i sa njim sam napravio oko 30.000 Km, prije horneta imao KLE.

E sada, pošto meni treba motor većinom samo za guštanje, za ići na posao, do plaže, i možda jednom ili dva puta na sezonu na koji dalji put bez suputnice i bez autoputa molio bih savjete oko supermoto motora, dali bi to bio pametan izbor nakon hornetovih 103 KS.
U obzir bi dolazila samo Husqvarna 701 (145 Kg, 75 KS.) uvoz iz vana, 1 god star.
Nisam do sada nikada vozio pravi SM motor a niti poznam ikoga da ga koristi svakodnevno. Na sezonu napravim 8-9000 tis. km.
Ako netko ima iskustva sa takvim motorom ili sa SM motorima molio bih savjet.
 
Savjetujem probu, moj prvi SM je bio veliko razočarenje. :mrgreen: Ako je moguće, probaj Dorso 1200 i novijeg Hypera, od manjih su 701 ili 690 vrh.
 
Kupuj [emoji23]

Super fun bajk, vecina kilometara je na zadnjem kolu, od trenutka kad se upali pa makar do dućana je adrenalin. Braap braap.
Putna brzina "pristojna" 140ak km/h u špici ide skoro 200, na zavojima svoj na svome, cim vise zavoja to mu draže.
S tih 75 ks na zavojitoj cesti dajes probleme puno ozbiljnijim motorima a pravce ionako nadoknadujes zabavom na zadnjem kolu.
Bas sam je gledao prošle godine ali Špica mi nije htjela dati homologaciju pa sam uzeo SMCR-a. Preporodio sam se s njim.

Puno zabavniji i ozbiljniji motor s tih 75 ks od Horneta

Sent from my MI 6 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: diesel power
Hvala na odgovorima!

Mate zašto si se razočarao? Gledao sam velikog i malog Dorsa ali mi se oni ne uklapaju u SM filozofiju. Široki su i teški više kao neki putni enduri.
Švabo e pa baš to tražim od motora, da mi je super zabavan, a više od 140 se niti ne vozim u grupi, a i kada sam sam sa hornetom rijetko kada preko 200, tako da mi stvarno ne treba motor koji ide 270.
Kakve su se pokazale te mašine? Mogu li očekivati barem 50000 km bez vecih problema?
Ne znam zašto su tako rijetki ti motori vani i kod nas. Ekipa rađe uzima Z-ove ili MT- ove ali ovakav tim motora po meni pruža više onog sirovog gušta.
 
Koliko vidim po sicu, nije za vožnju za više od sat vremena  :mrgreen:, ostalo mi se čini super !
 
Vex33 said:
Hvala na odgovorima!


Kakve su se pokazale te mašine? Mogu li očekivati barem 50000 km bez vecih problema?
Ne znam zašto su tako rijetki ti motori vani i kod nas. Ekipa rađe uzima Z-ove ili MT- ove ali ovakav tim motora po meni pruža više onog sirovog gušta.

Uz pravilno održavanje redovite izmjene ulja i filtera navodno bulletproof. Imas ih podosta s preko 50k km navise bez ikakve drame. Mislim na te agregate lc4

Sent from my MI 6 using Tapatalk
 
Švabo said:
Uz pravilno održavanje redovite izmjene ulja i filtera navodno bulletproof. Imas ih podosta s preko 50k km navise bez ikakve drame.

Sent from my MI 6 using Tapatalk


Ne bih se baš složio s tim.moj  smc r,2016,pravilno održavan,servisna knjiga svejedno zaribala mašina na 16100km.istina husqvarna 701,2017 i novije ima malo drugačiju mašinu(dvije bregaste,drugačija radilica)
 
igor001 said:
Ne bih se baš složio s tim.moj  smc r,2016,pravilno održavan,servisna knjiga svejedno zaribala mašina na 16100km.istina husqvarna 701,2017 i novije ima malo drugačiju mašinu(dvije bregaste,drugačija radilica)
Moguće ne kažem. Kad sam uzimao pa sam gledao malo informirao se, vidio popriličan broj s 50k na vise

Mada ne držim se servisne i ulje filtere mjenjam na 4-4.5k. Evo 9k na mom da kucnem sve ok.

Sto je bio uzrok na kraju?

Sent from my MI 6 using Tapatalk
 
Vex33 said:
Hvala na odgovorima!

Mate zašto si se razočarao? Gledao sam velikog i malog Dorsa ali mi se oni ne uklapaju u SM filozofiju. Široki su i teški više kao neki putni enduri.
Švabo e pa baš to tražim od motora, da mi je super zabavan, a više od 140 se niti ne vozim u grupi, a i kada sam sam sa hornetom rijetko kada preko 200, tako da mi stvarno ne treba motor koji ide 270.
Kakve su se pokazale te mašine? Mogu li očekivati barem 50000 km bez vecih problema?
Ne znam zašto su tako rijetki ti motori vani i kod nas. Ekipa rađe uzima Z-ove ili MT- ove ali ovakav tim motora po meni pruža više onog sirovog gušta.

Razočarao sam se jer nisam imao pojma šta kupujem, za mene su motori bili samo Rovi pa sam iz dosade uzeo novi Duke2 telefonski, otišao s prikolicom kod Špice po njega, dofurao doma i skoro se rasplakao. :mrgreen: Nakon toga sam probao i ove hardcore SMove a od 2007 sam ih promijenio desetak međutim svi su bili hard enduro koje sam povremeno vozio po cesti. Uglavnom, niti jedan mi se nikad nije svidio na cesti. Stalno šaltanje, premali su i pretanki. Kad te ulovi žuta minuta po gradu onda su neprejebivi ali i najopasniji. Moja usporedba, SM je kao jetski, fora su pol sata. Kažem, to je moje mišljenje a preferencije su različite pa samo savjetujem da probaš ako imaš priliku. Je, 701 je već konkretniji ali nema tu baš tako velike razlike.
Za Dorso si u pravu, oni zapravo nisu SM ali ako nećeš ekstrem onda su prilično upotrebljivi. Opet velim, ako možeš probaj Hypera.

 
690/701 su motori s kojima uz gel sic mozes otic na more..
Isao sam 600 km u jednom smjeru i s obicnim sicom i to je bila drama..
Za vikend izivljavanje nema boljeg motora. Istina, opasni su u gradu.. ne mozes se kontrolirat na tom motoru i rizicne situacije su zicer.. u principu zato sam se i prestao vozit po cesti i presao na stazu
 
Imao dorsa 750, za dobar diric, gradsku voznju, zavojite ceste, Karlobag, dobar motor al nije klasicni SM pa ti mozda nije interesantan.
Nema na zadnje u 3.brzini, ali dobro iskoristenih 90 ak ks sa dobrom ciklistikom
 
Dorso 750 Factory smo imali na hard testu godinu dana pa sam ga često vozio. Odličan motor, jedine zamjerke su bile mali rezervar i zaštita od vjetra iznad 160kmh. Slazem se da nije SM ali je puno upotrebljiviji. Slicno se sjedi pa se moze i slicno voziti.  :mrgreen:  Da skratim, vidim moguci problem u tome sto sa polumrtve krave sjedas na neudobni hardcore ali ako te pali 701kupi i probaj. To je izvrstan motor i jedino ces tako znati da li je za tebe. Sve to na kraju bude skola.
 
mate said:
Dorso 750 Factory smo imali na hard testu godinu dana pa sam ga često vozio. Odličan motor, jedine zamjerke su bile mali rezervar i zaštita od vjetra iznad 160kmh. Slazem se da nije SM ali je puno upotrebljiviji. Slicno se sjedi pa se moze i slicno voziti.  :mrgreen:  Da skratim, vidim moguci problem u tome sto sa polumrtve krave sjedas na neudobni hardcore ali ako te pali 701kupi i probaj. To je izvrstan motor i jedino ces tako znati da li je za tebe. Sve to na kraju bude skola.

A ako vec oces platiti vise, pogledaj si 939 hypermotard umjesto Dorsa 750.

-a dorsa 1200 ne- pretezak.
 
To sam mu vec napisao. :mrgreen: Planiram uzeti 950SP na neki kao testić ovaj tjedan da obnovim znanje, s njegovim prethodnicima nisam bas bio frend ali mi je blizi od ovih stunterskih. :mrgreen:
 
hondimir said:
Koliko vidim po sicu, nije za vožnju za više od sat vremena  :mrgreen:, ostalo mi se čini super !
500km laganini I to na čeparicama.
 
Ne mogu ni zamislit koja bi ovo ubica bila na cestovnom setupu.
9be101f89b1415a2d30315f6b73294a0.jpg
 
cosmic said:
500km laganini I to na čeparicama.

Htio sam ovo cuti.

Ja gledam 690sm/duke...

Ako sam mogao i do 200km na biciklu, ne vidim problem  odvaliti 500km na tom losem austrijskom cilindriku...