Supermoto da ili ne (Husqvarna 701)

Osijek - baska voda i nazad..
Samo sic je drama.. al to se rijesi. Sve ostalo super, preko bosne top..
 
Srce ga želi,  a i po vašim komentarima vidim da je za moje potrebe super bike. 
Zaštita od vjetra nije problem, jer je nemam ni sada, i ajmo reć da sam očeličio na to. Jednom 800 km u komadu, od toga 600 km autoputa, došao doma grcevi u nogama,  ali drugi dan opet na motor i na posao  :mrgreen: tako i da pitanje udobnosti je i do vozača a ne samo do motora.

Oduvijek mi se taj tip motora sviđao, ali sam jače zagrizao kada sam vidio voditelja ture iz Austrije koji vodi grupu po balkanu na 701 (enduro) i pitao ga kako to da svi na GS- ovima a on na tome, da je mogao birat, i odabrao taj i da je njemu super. E, ako može on putovat na tome 14 dana, i vodit brigu šta je iza njega, stvarno ne vidim zašto bi meni bio problem 2 puta na sezonu ic negdje.
 
Sam si napisa da ti je to za gustanje i za na posal ( vožnja amo tamo s posla ce biti gust ) godišnje te ture sto si naveo odradis bez problema a guzica ionako se navikne na tvrd sic nakon par voznji.
Posluži i za voznju u dvoje na neke kraće relacije

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
cosmic said:
Ne mogu ni zamislit koja bi ovo ubica bila na cestovnom setupu.

Nema velike razlike, u SM set ulaze kotači, kočnice, duži prenos i štelanje ovjesa. Po meni, jedino bitno je prenos dok sve ostalo nema potrebe dirati jer ovako imaš odmah i urban enduro varijantu a to je vrh s tim motorom. :mrgreen:
 
mate said:
Nema velike razlike, u SM set ulaze kotači, kočnice, duži prenos i štelanje ovjesa. Po meni, jedino bitno je prenos dok sve ostalo nema potrebe dirati jer ovako imaš odmah i urban enduro varijantu a to je vrh s tim motorom. :mrgreen:

Kočnice i ovjes između endura i SM su nebo i zemlja i apsolutno su must have za napraviti ako se radi konverzija..

https://www.youtube.com/watch?v=W4k25VgwO9A Dobar stari huso..

nije 690/701 ali je zabava jednaka...  :mrgreen:
 
Ne znam čemu ovaj glupi filmić gdje lik prolazi neke šatoraše koji jure 60. :mrgreen:

Da konverzija nije bitna onda ne bi postojao SM. Za stazu i neku ozbiljniju priču ne kažem, tu ti imaš iskutva a ja ne, međutim ni tamo se ne voze 690 i 701 nego 450 i 501. Htio sam reći da enduro gume, kočnice i ovjes po gradu rade odlično a kad se već divlja onda su tu i nasipi, mostovi, stepenice, parkovi, klupice...sve što guma s čepom i mekši ovjes više vole. :mrgreen:
 
Tamo se vozi samo 450 ali ne ovaj na koji si ti aludirao..

No nebitno, snimka je sa staze, nisam ja snimao, samo prikazuje koliko sm motor moze biti zabavan.. :mrgreen:
 
Taman išao pogledati jel se još održavaju trke u SM.
Ove godine 3 trke, na jednoj ih bilo 7, na drugoj 4, a na zadnjoj 3.  :shock:
 
Mlad , lud , dobra cesta i muda

Meni najdraži video  :0648:
https://m.youtube.com/watch?v=_r-1t6D5E6U&feature=youtu.be
 
fawlty82 said:
Taman išao pogledati jel se još održavaju trke u SM.
Ove godine 3 trke, na jednoj ih bilo 7, na drugoj 4, a na zadnjoj 3.  :shock:

Propalo je to davnih dana.. moja prva trka u porecu 2012., nas 24 na startu.. good old days
 
Veliki supermoto je sila na asfaltu.
A jos i pristojno se sjedi.
Ako nemas problem sa markom, kupi, dto se tice voznih svojstava, neces pozaliti i motocikl izgleda prelijepo.
 
Kolega s br.7 vozio cijelo prvenstvo s 690 smc.. i to vrlo dobro! A ja s njim isao na more.. e to je pravi motor! :D
 

Attachments

  • 7088C660-E63C-4AD5-9FF6-7EC9043E5058.jpeg
    7088C660-E63C-4AD5-9FF6-7EC9043E5058.jpeg
    134.3 KB · Views: 188
  • 7B90BA3C-87BF-424C-A2CC-48D4AD48A865.jpeg
    7B90BA3C-87BF-424C-A2CC-48D4AD48A865.jpeg
    113.7 KB · Views: 188
  • 0EF0003A-729E-4B90-AB32-5B9C543B3948.jpeg
    0EF0003A-729E-4B90-AB32-5B9C543B3948.jpeg
    167.5 KB · Views: 185
dovla said:
Kolega s br.7 vozio cijelo prvenstvo s 690 smc.. i to vrlo dobro! A ja s njim isao na more.. e to je pravi motor! :D

Ovo?

a_lw8ceTnC3PXK8e329Ts7yzlJFbe0qtOF0WVX_IFchHtKY8nPzl04px7YBgyBYHgofTGylxChnzsF9NkdoxYlZEm1GvHTVHEZ_00Pfwt6gtCMR9g-6R3yGqKL-ld0ugMZeMI3pRiZMkVckLcZkOmzetJ8i_8T-bLUamLpslKTlUX1e2XEEpDPXLWJTgWR_PtpAh5-Bh8Lv7HXQH1UT3GvKONIGuwU9KXwiPJxksBCW-YC-2Qn5jHJqeGQJDb-cNx_yAjtDNfi1hNP5a7CH5H88HHanvWW1ZO_H4DgyoG5q-jwSe8zusqATYkgww2kVL6ARXzHY0nmazmXGS9uoU3GV7hbbat7KjrmDtNYv_-ysTlRIe_vYP-leir7MaL_Cz2ejbjHhdhNzj9zGbH26DkaDlmtTWJM3TPiE7jol9n6FbpLQ30c0v-SWOv7tbMim-IJyPKIm6XyIiLdPxtkgy9lu9mGPUeB_5pEG6UTnOzlWJ62R7QKxB3oXoDjgDb_-6GV2IvLpRjcVH3s4PwMqwh_m0mtChQ8osUPpnQ1haCrS9SaADsTxgapHPhH6OlShWRNAe6rnOy8aPCmiOISdosc69Lq4P1zZECoVxtj0sQ1eDDk7eX6UlYkCfZJftR_472XLZhsLoUeXMnkkNLZCgTmXktvls3j1lcwmWkTyRsK0YEk7mjPfjMuOk=w1514-h852-no





EDIT: Google Photos nešto zayebava ... evo slička i ispod crte.

 

Attachments

  • DSC01301.JPG
    DSC01301.JPG
    908.9 KB · Views: 221
Samo da se nadovežem na Dorsa 750... Proba san taj motor U Trogiru svojevremeno. Neka verzija sa karbonima, Akrapovićima itd. Krenija san put Šibenika predivnom zavojitim cestom kroz unutrašnjost. Samo ću jedno reći... 701 je svemirski brod naspram 750 V2 Dorsa, svemirski brod! 95 konja kojih u nekoj najluđoj mapi nema ni na vojnoj karti. Vratija san ga u roku 15 minuta a još sam na uzbrdici bia. Ka da vučem trailer sa pasaron iza sebe.
701 sa eliminiranim Eko  pizdarijama, direktnim usisom i protočnim auspuhom pri 130 na AC ide na zadnji u 5. Brzini. Kraj priče. Kad na to dodaš neke lipljive pneumatike, bolju kočnicu i prilagođen ovjes za cestu, mislim da provalama adrenalina nema kraja.
 
Nadam se da ne gutamo bespogovorno austrijske promo filmove i da se znamo nositi s tim provalama adrenalina jer nisam siguran da ih prati adekvatno iskustvo...  :mrgreen: