Supermoto da ili ne (Husqvarna 701)

Zwer kad se pogasi struja i ekologija i 2 zuba veći
a10873ef16ffa8cf575ff631dd0fd9b1.jpg
65ee3f92cfdd7601a088b3bec7f5999c.jpg


Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
mate said:
Nema velike razlike, u SM set ulaze kotači, kočnice, duži prenos i štelanje ovjesa. Po meni, jedino bitno je prenos dok sve ostalo nema potrebe dirati...



mate said:
nisam siguran da ga prati adekvatno iskustvo...  :mrgreen:

Potpis ko kuća :mrgreen:
 
Gledam ovaj motor već jako dugo, uzimajući u obzir gdje i kako bih se vozio, te da sam bio na endurcima do sada a prešao bih na cestu, ovo je nekako logičan odabir. Želim motor koji nema kratke servisne intervale, može tu i tamo povesti kojeg suputnika (ili radije suputnicu :mrgreen:) i ne muče ga brzine od 100 + km/h kao što je to na endurcima s kratkim prijenosom... Ovo se čini kao motor za mene.

Inicijalno, ideja je bila uzeti Enduro verziju, pa nabaviti set SM kotača da imam fleksibilnost po pitanju terena. No - izgleda da me u tom naumu koči visina. Imam 178 cm, do sada sam bez beda sjedio na motorima visine sjedala od cca 88 cm. Probao sam voziti BMW G650 Xmoto koji ima sjedalo 90-91 cm i mogao sam samo manjim dijelom obje noge do dolje, dakle kada je trebalo motor gurati unatrag bez silaženja, to je fakat bio problem. Na netu kruže informacije da je Husqvarna 701 Enduro još nešto veća, na službenoj stranici čak piše 95 cm (  :cry: ) tako da nema šanse da sjednem na to realno. SM ima sjedalo od 89 cm što bi bilo taman.

U subotu ću otići do Viktor Motosport da vidim imaju li 690 Enduro da probam sjesti na njega, ali Husqvarna 701 SM mi se puno više sviđa tako da ću vjerojatno ipak uzeti nju. Iskreno za to gdje bih se ja vozio "off-road" - dakle makadam, eventualno malo uz polje itd. nije ni potreban enduro, može SM sa malo grubljim gumama sasvim sigurno... 80%+ vožnje će ionako biti po cesti.

Viktor Moto kaže da će 2020 701 SM biti dostupne tek početkom godine - po forumima se spominje veljača  :sad:  Do tada se eto, fiksam s ovakvim videima:

https://www.youtube.com/watch?v=XYHRBvLZPAE

P.S. Moram si nabaviti ovakav Wings auspuh, slušaj ovo na 2:43  :shock: bolest  :mrgreen:
 
Smanji  YouTube a pojačaj prihode...

Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
cosmic said:
Do 2:43 san debelo zaspa...

Moraš slušati na glasnoći koja bi odgovarala stvarnim decibelima, onda nećeš  :evil_laugh:

Elias said:
Smanji  YouTube a pojačaj prihode...

Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro

I na tome se konstantno radi. Ali, novci se zarade, a garaža je prazna, situacija nije dobra.  :angry: :mrgreen:
 
Slušam ja to u Dolby surround-u.

https://youtu.be/jTJsxGkDS6g
 
Swm 500

https://youtu.be/4Weke3PP-eg

Zanimljiv cestovni supermoto, povoljan a provjereno kvalitetan.
Radi se o staroj husqvarninoj talijanskoj tvornici, mislim da su kinezi ulozili a dvojac iz starog huskya i aguste to vodi.. sire se naveliko, nedavno su usli i na americko trziste. Gledao sam par testova i svi ih hvale kao odlicne dual sport motore. Imaju enduro i sm modele a krecu i s nekim retro nakedima/cafe racerima.
Komponente su provjerene, arrow, brembo, sachs..
Postoji hrvatski uvoznik i cijene su stvarno povoljne. Ako te zanima raspitaj se malo.. (y)
 
cosmic said:
Slušam ja to u Dolby surround-u.

https://youtu.be/jTJsxGkDS6g

A ti si taj!

Doslovno sam pred 10 minuta pogledao taj video (i onaj drugi). Ništa, neka Krešo samo snima i dalje  :mrgreen:

BTW koliko si visok, jel 701 Enduro viši od tipičnog motora te klase? Danas sam probao sjesti na SMC 690 i CRF450L i mogu onako pola obje noge staviti dolje, valjda je to dosta. Nadam se da 701 nije mnogo viši.
 
SmPower said:
A ti si taj!

Doslovno sam pred 10 minuta pogledao taj video (i onaj drugi). Ništa, neka Krešo samo snima i dalje  :mrgreen:

BTW koliko si visok, jel 701 Enduro viši od tipičnog motora te klase? Danas sam probao sjesti na SMC 690 i CRF450L i mogu onako pola obje noge staviti dolje, valjda je to dosta. Nadam se da 701 nije mnogo viši.
Ja sam 193, a neman pojma koliko je motor sic od tla. Preko 900mm. Ja sam ga još diga gori a ide i viši sic.
 
dovla said:
Swm 500

https://youtu.be/4Weke3PP-eg

Zanimljiv cestovni supermoto, povoljan a provjereno kvalitetan.
Radi se o staroj husqvarninoj talijanskoj tvornici, mislim da su kinezi ulozili a dvojac iz starog huskya i aguste to vodi.. sire se naveliko, nedavno su usli i na americko trziste. Gledao sam par testova i svi ih hvale kao odlicne dual sport motore. Imaju enduro i sm modele a krecu i s nekim retro nakedima/cafe racerima.
Komponente su provjerene, arrow, brembo, sachs..
Postoji hrvatski uvoznik i cijene su stvarno povoljne. Ako te zanima raspitaj se malo.. (y)
Tko je hrvatski uvoznik za SWM?
 
11.599 EUR ili 86.700 HRK kod nas za 2020. Prošlogodišnji model koštao je 80,900.00kn, što je isto bilo puno, a sad je već bezobrazno.

Natrpati gomilu elektronike koja na SM nikome ne treba i napucati cijenu je prava šteta jer prosto nema alternative u toj klasi motora. Uz to je i promjena stylinga za MY2020 korak unatrag, IMO.

2019
2019-Husqvarna-701-Supermoto.jpg


vs

2020
2000000004.jpg

:misli: :palacdolje:
 
Nije Husqvarna kriva, KTM je sabotira zato ju je i kupio da je pokopa kao i uskoro Gas Gas.
 
Nije Husqvarna kriva, KTM je sabotira zato ju je i kupio da je pokopa kao i uskoro Gas Gas.

Ma neće ih pokopat, H im je premium brend. Vidiš da na 690 dobiješ 1 godinu garancije a na 701 čak dvije :mrgreen:

GasGas ima šanse da ostane, kao crveni KTM.

R.I.P. Husaberg 😩
 
89,900.00kn za 2022 Husqvarna 701.

2019 model je bio koliko ono, cca. 79.000?

Neka mi netko objasni zašto ne bih dodao još 20.000 i kupio Hypermotard 950. Nije to toliko puno teže, slična voznost a sposobniji i pouzdaniji motor pogotovo na duže staze. 90k je stvarno puno za huliganiranje na 701 osim ako baš moraš imati taj motor.

Problem je što nema nikakve, ama baš nikakve konkurencije u SM segmentu. KTM to zna i dere kožu.

Japanci, gdje ste?