Supermoto: XT 600 ´02 ili XT 660X ´04-´05

Sinky

Member
Pozdrav svima
Vozim Yamahu xt 600 ´02. oko 2 g. i sada bi prisa na supermoto pa me zanimaju misljenja iskusnijih
Da ulozim u ovaj oko 1000€ ili da prodam i nadodam jos otprilike 1000 i kupim XT 660X ´04-´05?
 
hmm, xt600 je dobra mašina, mnogi su mišljenja da je to općenito bolji motor od xt660

a xt660x ti i nije baš neki supermoto, i u njega se mora dosta uložiti da počinje bacati na supermoto. ali i nakon svega ostaje ti slabija prednja vilica, ne izdržljivi gumi-gelenzi na zadnjem kolu (skure se brzo), velika težina, tvrdo kvačilo, nema anti-hopping pa ako se vozi agro dosta preskače itd. u glavnom ako misliš voziti agresivnije, rađe zaobiđi i provaj neki polovni baš pravi sm kupiti.

isto tako, ako misliš xt660, onda '07 pa dalje, čisto zbog zadnje nove alu vilice koja je jedno 100 put bolja od stare.
 
Daleko najbolji izbor za cestovni supermoto je Suzuki DRZ 400 SM koji je japanske proizvodnje ali ih nema baš puno polovnih.
Ovjes, komponente i težina na DRZ-u su vrhunski naspram pomalo glomaznom i teškom XT-u.
 
SRAD said:
Daleko najbolji izbor za cestovni supermoto je Suzuki DRZ 400 SM koji je japanske proizvodnje ali ih nema baš puno polovnih.
Ovjes, komponente i težina na DRZ-u su vrhunski naspram pomalo glomaznom i teškom XT-u.

malo ih je jer ih niko ne kupuje, dosta je slabašan...
 
Frane said:
malo ih je jer ih niko ne kupuje, dosta je slabašan...

Da jer širokim masama ljudi taj model i nije toliko poznat a onaj tko kupuje pravi cestovni supermoto dobro preispita ponudu modela.
Što se tiće kompletnog ovjesa, komponenti, kočnica, kvalitete i voznosti DRZ je profi motor naspram XT-u.

Po samoj snazi u vožnji i ne zaostaje jer DRZ ima 40 KS na 130 kg a glomazni XT 50 KS na 170 kg :wink: uz to DRZ je model koji još uvijek koristi pouzdani karburator i samim izmjenama dizni i igle te otvarajem filtera zraka motor dobije još bolji odaziv u srednjim okretajima (y)
 
ja sam mislio DRZ za početak, ali nisam nigdje našao, ne prodaju ih nove kod nas.

DRZ je također troma krmača, ali kako kažeš komponente su daleko bolje, i da, zbilja je "pravi" SM, XT je naspram puno puno neozbiljniji.

ima jedan lik koji je iz DRZa izvukao 70 jebenih konja :shock: samo isto je i sa DRZom kao i sa XTom, za takve stvari treba puuuno puno novaca izdvojiti što onda zapravo na kraju i gubi smisao.

dakle DRZ ide onoliko koliko si ti voljan love izdvojiti. međutim ne mora se puno, može se samo par osnovnih modifikacija i već se fino vozi.

važno je napomenuti da je DRZ pouzdan doslovno pali vozi. samo mjenjaš ulje i gaas, ultra pouzdan motor

svakako ako može nać polovni DRZ, moja preporuka, puno bolji izbor od XTa za SM.

ja bi praktički mjenjao ovog svoga za dobro očuvanog DRZa, iako je DRZ sporiji
 
redikul said:
ja sam mislio DRZ za početak, ali nisam nigdje našao, ne prodaju ih nove kod nas.

Prošle godine kao i nekoliko prethodnih su imali u ponudi DRZ 400 SM model isto tako i enduro S verziju. Neznam što je za 2009.
 
Ma stari xt je definitivno preslab za posten sm, i to kaj se tice svega. Xt-a to godista ces moc dobro utopit i dodas jos za 660. Jedino bi i ja rade uzeo drz-a samo kaj ih je malo.
 
drz je idealan motor za one koji nisu opterećeni brzinama, snagom i ubrzanjima. to je motor čist za uživanje. pali vozi. padni, digni, vozi :mrgreen: