Suzuki Antares Centar Zagreb

Ne znam na što točno misliš, no ako je ciljana rasprava zašto dileri i zastupnici dobivaju u Hrvatskoj vozila na kapaljku, onda ne znam što je pogrešno rečeno... moj glavni dojam je da ti dileri nemaju novca za nabavu potrebnog broja motora koji se traže.

Potpuno krivo, novac nije problem, problem je drastično smanjena proizvodnja koja ne zadovoljava potražnju. I to ne samo vozila, nego razno raznih proizvoda.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: dipsi997 and frulex
kakvi nesposobnjakovići... strašno!

Uopće nije stvar u rokovima isporuke, nego temeljno uopće o mogućnosti nabave vozila... i nekada i sada je kod mnogih bio problem i dobiti samo motocikl na probu, dapače nerijetko nisi ga ni mogao vidjeti, ali si mogao na slijepo zdrobiti šesteroznamenkastu cifru dileru da ti onda on nabavi bajk, vrhunac je bio prospekt kojega sam samo u salonu mogao prelistati, ne i dobiti... u tom smislu oni nemaju love, a i ako imaju, ne kužim u čemu je problem izboriti se da za hrvatsko tržište budu veće kvote (očito kod Hayabuse ima mogućnosti za veće kvote - komad dnevno po dileru, no opet - nema motora!... očito je kriv MMF...)... ili je situacija takova da prave razloge ne smijemo imenovati da se netko ne uvrijedi...
 
Hajabusa i Katana će se prodat jedna ili nijedna u Hrvatskoj i koji će kurac onda u našim salonima, da napare oči oni koji posli idu kupit polovni Tomos automatic.🤭
 
  • Like
Reactions: biker4life
fali čipova mercedesu koji proizvod prodaje za miljun kuna.....
a s druge strane koliko hoćeš jeftinih mobitela ispod 1000kn, isti čipovi u frižiderima, mikrovalnim.......
a tsmc, globalfoundries, samsung.... koji sve te čipove proizvode povećavaju pogone za proizvodnju istih......

kako to.....

evo ni rimac nema čipova za sklopit i homologirat 1(jedan) primjerak za prodat od 2miljuna eura........
 
  • Like
Reactions: diesel power
Uopće nije stvar u rokovima isporuke, nego temeljno uopće o mogućnosti nabave vozila... i nekada i sada je kod mnogih bio problem i dobiti samo motocikl na probu, dapače nerijetko nisi ga ni mogao vidjeti, ali si mogao na slijepo zdrobiti šesteroznamenkastu cifru dileru da ti onda on nabavi bajk, vrhunac je bio prospekt kojega sam samo u salonu mogao prelistati, ne i dobiti... u tom smislu oni nemaju love, a i ako imaju, ne kužim u čemu je problem izboriti se da za hrvatsko tržište budu veće kvote (očito kod Hayabuse ima mogućnosti za veće kvote - komad dnevno po dileru, no opet - nema motora!... očito je kriv MMF...)... ili je situacija takova da prave razloge ne smijemo imenovati da se netko ne uvrijedi...


nisi pratio... al nema veze, pojednostavnit cu.. pojavi se recimo 20 komada na portalu sa kojeg narucuje 100-tinjak dilera u cijtavoj regiji.. tih 20 sprhne u roku minutu do dvije.. i da netko uspije ulovit jednu, limit mu je 1 po danu i da ih ima drugi dan na lageru mogao bi naruciti jos jednu.. ali nema.. nema ih vise nakon 2 minute.. i onda opet koji mjesec cekanja, pojavi se novih 20 i 20 najsretnijih je potvrdilo narudzbu.. opet nema dalje..

netko ce svakako rec da je sistem narucivanja glup i bezvezan.. ali ajmo realno.. kako ces recimo 20 motora pravedno podijeliti na 100 dilera...

sto se tice probni voznji, mislim da smo jedni od rijetkih koji imaju motore za probat.. a za vidit, najmanji problem je napunit salon, kad imas cime.. da se nas pita, bilo bi bar 15-20 motora u salonu stalno ali ne uspijem ih zadrzat.. npr stromovi 650 obicno vec imaju vlasnika prije nego stignu... jednostavno ih nema dovoljno
 
Ne znam, bajate o tim čipovima kao izgovorima, a ista je spika bila i sve te godine prije nestašice čipova... meni je ne jedan diker rekao "da mu se ne isplati"... a vi sad opet natežite u smjeru koji vam odgovara.
 
  • Haha
Reactions: frulex
Ne znam, bajate o tim čipovima kao izgovorima, a ista je spika bila i sve te godine prije nestašice čipova... meni je ne jedan diker rekao "da mu se ne isplati"... a vi sad opet natežite u smjeru koji vam odgovara.
🤣🤣🤣🤣🤣

Jbg, bit ce da ti najbolje znas... 😉👍👍👍

mozda ti je rekla baba Vanga.. daj nek mi vidi koje brojeve ce izvuc na jackpotu da uplatim
 
Kada nemaš argumente, ili ne znaš (a nemaš jaja priznati da nešto ne znaš, ili ne smiješ priznati istinu jer se radi o tvojoj guzici), onda se ismijava i generalizira i relativizira... bio sam dovoljno po kojekakvim dilerima da ZNAM da je istina ono što velim. Od neimanja probnog motora, do čekanja isporuka unedogled, do nemogućnosti nabave modela uopće (jer diler nema volje model atestirati, platiti, uvesti...) - tih sranja koje vi sada kao veliki znalci pravdate čipovima - ta sranja smo slušali i prije 10 i 15 godina, kada nije bilo serendanja sa čipovima, a tada je bilo više love i spremnosti ulaganja i obrtanja negoli je danas...

Danas se tu našla i mala interesna zajednica (šljakera kod dilera ili ugovornih suradnika istih čije interese moraju braniti) koju smetaju kritike na račun lošeg zastupničkog i dilerskog poslovanja, love šatro ima kao da ne znamo u kakovim govnima i poteškoćama i gubicima je 90%+ dilera u Hrvatskoj... svaki ima zmiju u džepu da slučajno ne bi kupio motor koji nije kao konkretan primjerak unaprijed prodan najmanje dvojici kupaca, no "krivica" je u čipovima, ne i u njihovim odavno viđenima modusima (ne)rada, koji otpočetka i davnih dana vuče mnoge željne lake zarade i velevažnosti, dok se potrebno znanje, iskustvo, sposobnost i mogućnost zanemaruju...
 
  • Haha
Reactions: frulex
Koji si ti lik, jel možeš ti išta napisat bez da vrijeđaš i praviš se pametan, a nemaš blage veze šta pišeš.
Pa jedne glupe svjetiljke se čekaju po mjesec dana i više, frižideri za markete po 4 mjeseca, a ti se čudiš oko isporuke motora i automobila, i onda jos ljude koji prodaju vrijeđaš i omalovažavaš, pa otvori onda salon kad si tako pametan i sposoban i naruči 100 vozila.
 
Po meni bi svaki model motora koji netko prodaje morao imati i probni. Ako nema to je nečija ne sposobnost,dal' te marke jer ne može napraviti dosta motora ili dilera jer ih ne želi imati probni motor,ali to je ne sposobnost. Osoba koja kupuje motor morala bi ga moći i probati. I ne govorim o sadašnjoj situaciji s čipovima nego općenito kada nije bilo tog problema. Meni nije normalno da daješ veliku lovu za neki motor a ne možeš niti sjesti na njega, ustvari ne možeš ga ni vidjeti.
 
Kada nemaš argumente, ili ne znaš (a nemaš jaja priznati da nešto ne znaš, ili ne smiješ priznati istinu jer se radi o tvojoj guzici), onda se ismijava i generalizira i relativizira... bio sam dovoljno po kojekakvim dilerima da ZNAM da je istina ono što velim. Od neimanja probnog motora, do čekanja isporuka unedogled, do nemogućnosti nabave modela uopće (jer diler nema volje model atestirati, platiti, uvesti...) - tih sranja koje vi sada kao veliki znalci pravdate čipovima - ta sranja smo slušali i prije 10 i 15 godina, kada nije bilo serendanja sa čipovima, a tada je bilo više love i spremnosti ulaganja i obrtanja negoli je danas...

Danas se tu našla i mala interesna zajednica (šljakera kod dilera ili ugovornih suradnika istih čije interese moraju braniti) koju smetaju kritike na račun lošeg zastupničkog i dilerskog poslovanja, love šatro ima kao da ne znamo u kakovim govnima i poteškoćama i gubicima je 90%+ dilera u Hrvatskoj... svaki ima zmiju u džepu da slučajno ne bi kupio motor koji nije kao konkretan primjerak unaprijed prodan najmanje dvojici kupaca, no "krivica" je u čipovima, ne i u njihovim odavno viđenima modusima (ne)rada, koji otpočetka i davnih dana vuče mnoge željne lake zarade i velevažnosti, dok se potrebno znanje, iskustvo, sposobnost i mogućnost zanemaruju...
Zašto moraš odmah vrijeđati, smiri se malo, nema nikakve potrebe za tim. Reci svoje mišljenje ali bez vrijeđanja i imati će veću težinu ovako izgleda kao da se samo želiš svađati
 
Nevjerojatan lik. :mrgreen: Pa tko je spominjao čipove? Jedan Tomić, Emil Frey... pa imaju love da kupe pola HR i ipsred salona se ljudi nude da daju pare međutim nema auta, nema ni motora, šleperi prazni čekaju. Ali ne, on uvijek i nesumnjivo zna više. I nakon što pokušaš mirno i staloženo objasniti, ponovno napad i nitko niš ne zna. :mrgreen:
 
Kada nemaš argumente, ili ne znaš (a nemaš jaja priznati da nešto ne znaš, ili ne smiješ priznati istinu jer se radi o tvojoj guzici), onda se ismijava i generalizira i relativizira... bio sam dovoljno po kojekakvim dilerima da ZNAM da je istina ono što velim. Od neimanja probnog motora, do čekanja isporuka unedogled, do nemogućnosti nabave modela uopće (jer diler nema volje model atestirati, platiti, uvesti...) - tih sranja koje vi sada kao veliki znalci pravdate čipovima - ta sranja smo slušali i prije 10 i 15 godina, kada nije bilo serendanja sa čipovima, a tada je bilo više love i spremnosti ulaganja i obrtanja negoli je danas...

Danas se tu našla i mala interesna zajednica (šljakera kod dilera ili ugovornih suradnika istih čije interese moraju braniti) koju smetaju kritike na račun lošeg zastupničkog i dilerskog poslovanja, love šatro ima kao da ne znamo u kakovim govnima i poteškoćama i gubicima je 90%+ dilera u Hrvatskoj... svaki ima zmiju u džepu da slučajno ne bi kupio motor koji nije kao konkretan primjerak unaprijed prodan najmanje dvojici kupaca, no "krivica" je u čipovima, ne i u njihovim odavno viđenima modusima (ne)rada, koji otpočetka i davnih dana vuče mnoge željne lake zarade i velevažnosti, dok se potrebno znanje, iskustvo, sposobnost i mogućnost zanemaruju...
Sarkastican sam cisto iz razloga da ti direktno ne kazem da si glup.. jer nije pristojno.. a glup bi bio jer pricas od dilerima koji nemaju motore, gle cuda odradili ljudi kod nas u ove dvije godine valjda preko 100 probnih voznji na motorima koje nemamo... glup bi mogao biti jer pricas o dilerima koji nisu sposobni i nemaju novaca za napunit salon motorima, eno trenutno nekih 10-tak motora u salonu al stoji na racunu jos par milja koje zelimo potrosit na motore pa daj nam nabavi ti jer ti se u sve kuzis i znas... glup bi bio i jer pricas o nekim dugim isporukama koje traju do unedogled, ja nisam i necu uzet kaparu za motor koji nema definiran i razuman rok isporuke ko sto drugi rade, imam barem 20-tak ljudi na popisu koji cekaju da ih nazovem da mogu uplatit kaparu jer imamo konkretan rok za motor koji zele kupit.. glup mozes biti jer generaliziras a nisi u stanju izvadit glavu iz guzice i otvorit oci i pogledat dalje od zatucanih, stereotipnih uvjerenja jer si "bio dovoljno po kojekakvim dilerima" pa ti znas..


Al necu ti rec da si glup, ne bi bilo pristojno i primjereno.. a ti samo znaj 😉


Samo molim te znaj to negdje drugdje, otvori temu "JA znam najbolje" pa tamo prosipaj mudrosti
 
Last edited:
  • Like
Reactions: pivko11
Po meni bi svaki model motora koji netko prodaje morao imati i probni. Ako nema to je nečija ne sposobnost,dal' te marke jer ne može napraviti dosta motora ili dilera jer ih ne želi imati probni motor,ali to je ne sposobnost. Osoba koja kupuje motor morala bi ga moći i probati. I ne govorim o sadašnjoj situaciji s čipovima nego općenito kada nije bilo tog problema. Meni nije normalno da daješ veliku lovu za neki motor a ne možeš niti sjesti na njega, ustvari ne možeš ga ni vidjeti.
Vec sam naveo u ovoj temi da bi svakako volio imati testni primjerak ga svaki model koji imamo u prodaji. Ali u ovom trenu ne mozemo imati sve. Imamp stroma 650 i 1050, imamo novog GSXS-a 1000. Imali smo malog stroma 250 i burgmana 400. U planu je bilo ove godine uzet i Hayabusu ali s obzirom da ih nema dovoljno za kupce, bilo bi licemjerno da ju ja drzim a netko bi se rado vozio. Novi GT ce svakako iduce godine biti u testnoj floti!

Svakako se slazem da bi trebalo biti testnih motora.. ja to gledam iz perspektive kupca, ako cu dati tolike novce stvarno bi volio sjesti na motor i napravit koji km da si potvrdim jel to to.

Zasto ostali dileri ne uzumaju motore za test, ne znam. To treba pitati njih. Mi svakako planiramo i test flotu svke godine i planiramo je povecavati svakako
 
  • Like
Reactions: pivko11 and Dene