Suzuki Antares Centar Zagreb

Vec sam naveo u ovoj temi da bi svakako volio imati testni primjerak ga svaki model koji imamo u prodaji. Ali u ovom trenu ne mozemo imati sve. Imamp stroma 650 i 1050, imamo novog GSXS-a 1000. Imali smo malog stroma 250 i burgmana 400. U planu je bilo ove godine uzet i Hayabusu ali s obzirom da ih nema dovoljno za kupce, bilo bi licemjerno da ju ja drzim a netko bi se rado vozio. Novi GT ce svakako iduce godine biti u testnoj floti!

Svakako se slazem da bi trebalo biti testnih motora.. ja to gledam iz perspektive kupca, ako cu dati tolike novce stvarno bi volio sjesti na motor i napravit koji km da si potvrdim jel to to.

Zasto ostali dileri ne uzumaju motore za test, ne znam. To treba pitati njih. Mi svakako planiramo i test flotu svke godine i planiramo je povecavati svakako
Svaka čast 👍
Ovaj moj post se nije odnosio na tebe niti na tvoj salon nego na te koji nemaju motora a ima ih dosta.
Slažem se s tobom u svemu pa tako i u ovome da kupac mora probati motor,makar ga vidjeti u živo i sjesti na njega.
Da ti ne smetam više u temi. Želim ti još puno uspjeha. Uživaj 👍
 
  • Like
Reactions: frulex
Svaka čast 👍
Ovaj moj post se nije odnosio na tebe niti na tvoj salon nego na te koji nemaju motora a ima ih dosta.
Slažem se s tobom u svemu pa tako i u ovome da kupac mora probati motor,makar ga vidjeti u živo i sjesti na njega.
Da ti ne smetam više u temi. Želim ti još puno uspjeha. Uživaj 👍
Hvala!
I ne smetas nikako. Ja volim i pozitivne i ne pozitivne kritike pogotovo ako su konstruktivne. Ne smeta niti bilo kakvo drugacije misljenje osim mog.. probija me jedino neogranicena ljudska glupost i uporno tupljenje jedno te istih floskula al to ne ide tebe
 
  • Like
Reactions: Dene
Kada nemaš argumente, ili ne znaš (a nemaš jaja priznati da nešto ne znaš, ili ne smiješ priznati istinu jer se radi o tvojoj guzici), onda se ismijava i generalizira i relativizira... bio sam dovoljno po kojekakvim dilerima da ZNAM da je istina ono što velim.

U ovoj temi si ti kralj neznanja i neimanja argumenata. :ROFLMAO:
 
Nevjerojatan lik. :mrgreen: Pa tko je spominjao čipove? Jedan Tomić, Emil Frey... pa imaju love da kupe pola HR i ipsred salona se ljudi nude da daju pare međutim nema auta, nema ni motora, šleperi prazni čekaju. Ali ne, on uvijek i nesumnjivo zna više. I nakon što pokušaš mirno i staloženo objasniti, ponovno napad i nitko niš ne zna. :mrgreen:

Ajde Mate, nemoj brijati stvari koje znaš da nisu predmet razgovora, niti govorimo o današnjim vremenima gdje je isporuka čipova (da, spominjani su, čitaj postove!!) jedan od problema, mi govorimo (barem ja) o problemima koji imaju malo duži staž od fakin čipova, koji nisu bili problem prije npr. 5 ili 10 godina, pa su mnogi izlozi i opet bili prazni, a gazde su jedva imali za reklamu u MotoPulsu...

Zašto moraš odmah vrijeđati, smiri se malo, nema nikakve potrebe za tim. Reci svoje mišljenje ali bez vrijeđanja i imati će veću težinu ovako izgleda kao da se samo želiš svađati

Ne kužim čime sam koga vrijeđao (nije vrijeđanje valjda isticanje nekadašnjih problema koji su umnogome isti kao i danas, bez tih novih??), a za subjektivan dojam nečijeg vrijeđanja ne mogu odgovarati, ali činjenica je da ljude najviše jebe i vrijeđa - istina. A istina je da si dilere bilo koje marke, i to kumulativno, mogao pobrojati na prste unazad 10-15+ godina koji su imali motor i za vidjeti, kamoli za probati, no svi su htjeli glumiti velike "generalne" face, kurčenje na sedmu potenciju i natrag, a motore su nabavljali od novca kupaca koji su platili motor na neviđeno i bez probe unaprijed, samo vjerujući marki i modelu... i to govorim iz svojeg osobnog iskustva, znači ne jebe me da li to tko doživljava kao uvredu, no nemam se namjeru zajebavati sa nekim tko je subjektivno vezan uz dileraj jer tamo radi i to mu je kruh, sa njime ne mislim da se može realno razgovarati, iako bi čovjek računao na njegovu stručnost (a to nije problem ovdje)... a jasno je da se gazdu ne smije vrijeđati ni u mislima, kamoli reći išta, jer popiješ nogu - no ja nisam taj koji bi bio u krugu poslodavca - posloprimca u toj branši. No objektivno bi bilo da kada već znaju kakova je situacija, onda barem ne brane neobranjivo i ne idu glavom kroz zid, jer ljudi žele objektivne istinite info, ne nečije pravdanje. Meni je svejedno što će bilo koji zastupnik ili diler misliti o meni, no nije i onome koji radi u tome, kao ni Mati koji se ne smije zamjeriti dilerima jer onda kita od test motora... uglavnom, stara, ista, nepromijenjena priča, prošlost, sadašnjost i budućnost forumašenja i auto-moto novinarstva..

Dene, full se slažem sa tvojim postom, jer je svaka riječ na tragu onoga što sam rekao i prije (i nadam se da barem dio ljudi to čita sa razumijevanjem, a ne dizanjem na zadnje nakon tri slova...), uz glavnu potku pojma neposlovnost (i nekad i sad) kao bazu priče... nekima iz interesne skupine to nemalo teže sjeda među uši, uglavnom ispada da ne smiješ reći istinu, a svi se jebeno kunu u objektivnost i neovisnost...

"Po meni bi svaki model motora koji netko prodaje morao imati i probni. Ako nema to je nečija nesposobnost, dal' te marke jer ne može napraviti dosta motora ili dilera jer ih ne želi imati probni motor, ali to je ne sposobnost. Osoba koja kupuje motor morala bi ga moći i probati. I ne govorim o sadašnjoj situaciji s čipovima nego općenito kada nije bilo tog problema. Meni nije normalno da daješ veliku lovu za neki motor a ne možeš niti sjesti na njega, ustvari ne možeš ga ni vidjeti."

Uglavnom, isto je sranje oko neposlovnosti bilo i prije, Kawa GTR (i mnogi drugi modeli i marke!) se dugo od dolaska na tržište prodavao putem prelistavanja prospekta kod dilera (nema šanse da ga i dobiješ, "znate, nemamo ni mi"... imamo to što imamo, uglavnom dođeš po makinu, gledaš dva skutera u izlogu, nerijetko i neke lijeve druge marke... koji pravdaju status dilera i salona...), ali to za poslušnike nije neposlovnost, to je valjda i onda bio problem oko čipova, svemiraca, zagorijevanja rajngle, vlažnosti zraka, temperature na Grenlandu i otapanju leda, uvijek ista sranja bla bla whatever... svi su krivi, samo ekipica koja bez kurca ide u svatove, iliti ekipa koja bi se kurčila dilerajem i zastupstvima bez kune i eura i džepu - ta ekipa nije kriva, imaju cijele enciklopedije izgovora spremnih za paljbu zašto nema motora...
 
Vec sam naveo u ovoj temi da bi svakako volio imati testni primjerak ga svaki model koji imamo u prodaji. Ali u ovom trenu ne mozemo imati sve. Imamp stroma 650 i 1050, imamo novog GSXS-a 1000. Imali smo malog stroma 250 i burgmana 400. U planu je bilo ove godine uzet i Hayabusu ali s obzirom da ih nema dovoljno za kupce, bilo bi licemjerno da ju ja drzim a netko bi se rado vozio. Novi GT ce svakako iduce godine biti u testnoj floti!

Svakako se slazem da bi trebalo biti testnih motora.. ja to gledam iz perspektive kupca, ako cu dati tolike novce stvarno bi volio sjesti na motor i napravit koji km da si potvrdim jel to to.

Zasto ostali dileri ne uzumaju motore za test, ne znam. To treba pitati njih. Mi svakako planiramo i test flotu svke godine i planiramo je povecavati svakako

Imaš pravo, ne treba vrijeđati, no ne mogu odgovarati za tvoj subjektivan doživljaj gluposti i vrijeđanja. Iskreno, ni ne zanima me to, jer skačeš na zadnje bezveze. Kao prvo, ja ni tebe ni dileraj gdje radiš nisam ni spominjao, već je konkretan model Hayabuse bio okidač za raspravu više generalne intonacije. I izvukli su se stari problemi, koji se danas pravdaju nekim aktualnijim razlozima.

Sorry, ali tebi možda pale ti neinteligentni, da ne velim zajebantski razlozi koje navodiš u rečenici "U planu je bilo ove godine uzet i Hayabusu ali s obzirom da ih nema dovoljno za kupce, bilo bi licemjerno da ju ja drzim a netko bi se rado vozio" su me dobro nasmijali, kao i što sam zaključio da ti stvarno misliš da pričaš sa potpunim idiotima. Čovjek bi vas i pohvalio za vašu silnu humanost, toleranciju i široku ruku, kakva je to velika korektnost na djelu!! Ti stvarno misliš da bi bio problem nekome iz Dubrovnika ili Osijeka doći kod vas u ZG salon i uzeti Busu da je pravi kupac?? Da o nekakvoj dostavi motora na kućna vrata, gdjegod da je u ovoj "velikoj" državi, ni ne govorim?? Pa ni u Njemačkoj nisu saloni svakih desetak kilometara na cesti da raja dolazi pješice i odlazi iz salona na bajku... no gdjegod da jesu, iskipamo ti bajk na kućni prag u roku 24 sata. No taj bajk, bilo koji, da ti ga dostavim, treba IMATI. A da bih ga imao... - ah, komplicira se, i nije lijepo reći prave razloge, barem one na koje ja mislim, ja sam stara seljačina koja se ne kuži u te novovjekovne razloge tipa čipova, nisam tako prosvijetljen kao ti i još neki... no znam prepoznati kada netko sere i laže.

Ako si rekao da svaki diler po danu ima pravo na jedan bajk, pa ja bih ga imao u salonu da je ne znam što, a kupac će se sigurno naći, da je ne znam gdje u Hrvatskoj, ionako je motora manje od potražnje, pa ne kužim problem, jebe se tebi gdje ćete ga prodati, je li problem dostaviti motor kupci bilo gdje, i to sve naplatiti, no uzeti proviziju za prodaju??... Da i ja iz ZG kupujem Busu, koju ima diler u npr. Vinkovcima ili u npr. Puli ili Dubrovniku, gdje bi bio problem?? Jer ta udaljenost nije nigdje problem osim, očito, kod nas... ne znam, evo čekam novi sat edukacije da naučim najnovije postavke rada čuvenih HR dilera.
 
Ajde Mate, nemoj brijati stvari koje znaš da nisu predmet razgovora, niti govorimo o današnjim vremenima gdje je isporuka čipova (da, spominjani su, čitaj postove!!) jedan od problema, mi govorimo (barem ja) o problemima koji imaju malo duži staž od fakin čipova, koji nisu bili problem prije npr. 5 ili 10 godina, pa su mnogi izlozi i opet bili prazni, a gazde su jedva imali za reklamu u MotoPulsu...
Toga ima i danas, i uvijek ce biti medutim nije tema. A ti besmisleno generaliziras i sve trpas u isti kos.
 
Imaš pravo, ne treba vrijeđati, no ne mogu odgovarati za tvoj subjektivan doživljaj gluposti i vrijeđanja. Iskreno, ni ne zanima me to, jer skačeš na zadnje bezveze. Kao prvo, ja ni tebe ni dileraj gdje radiš nisam ni spominjao, već je konkretan model Hayabuse bio okidač za raspravu više generalne intonacije. I izvukli su se stari problemi, koji se danas pravdaju nekim aktualnijim razlozima.

Sorry, ali tebi možda pale ti neinteligentni, da ne velim zajebantski razlozi koje navodiš u rečenici "U planu je bilo ove godine uzet i Hayabusu ali s obzirom da ih nema dovoljno za kupce, bilo bi licemjerno da ju ja drzim a netko bi se rado vozio" su me dobro nasmijali, kao i što sam zaključio da ti stvarno misliš da pričaš sa potpunim idiotima. Čovjek bi vas i pohvalio za vašu silnu humanost, toleranciju i široku ruku, kakva je to velika korektnost na djelu!! Ti stvarno misliš da bi bio problem nekome iz Dubrovnika ili Osijeka doći kod vas u ZG salon i uzeti Busu da je pravi kupac?? Da o nekakvoj dostavi motora na kućna vrata, gdjegod da je u ovoj "velikoj" državi, ni ne govorim?? Pa ni u Njemačkoj nisu saloni svakih desetak kilometara na cesti da raja dolazi pješice i odlazi iz salona na bajku... no gdjegod da jesu, iskipamo ti bajk na kućni prag u roku 24 sata. No taj bajk, bilo koji, da ti ga dostavim, treba IMATI. A da bih ga imao... - ah, komplicira se, i nije lijepo reći prave razloge, barem one na koje ja mislim, ja sam stara seljačina koja se ne kuži u te novovjekovne razloge tipa čipova, nisam tako prosvijetljen kao ti i još neki... no znam prepoznati kada netko sere i laže.

Ako si rekao da svaki diler po danu ima pravo na jedan bajk, pa ja bih ga imao u salonu da je ne znam što, a kupac će se sigurno naći, da je ne znam gdje u Hrvatskoj, ionako je motora manje od potražnje, pa ne kužim problem, jebe se tebi gdje ćete ga prodati, je li problem dostaviti motor kupci bilo gdje, i to sve naplatiti, no uzeti proviziju za prodaju??... Da i ja iz ZG kupujem Busu, koju ima diler u npr. Vinkovcima ili u npr. Puli ili Dubrovniku, gdje bi bio problem?? Jer ta udaljenost nije nigdje problem osim, očito, kod nas... ne znam, evo čekam novi sat edukacije da naučim najnovije postavke rada čuvenih HR dilera.
Ak vec citiras i pratis sve, daj probaj ponovno. Polako. Koncentrirano.

Gdje sam ja naveo spomenuo cipove? Detalj limita narucivanja stoji, i bilo bi super da regionalni zastupnik od tvornice dobije sve narucene kolicine pa svi dileri mogu naruciti svaki dan jednu Hayabusu na primjer. Ali ako si pratio, napisao sam i da im na skladiste dode tura od npr 20 komada na 100 dilera. Napisao sam da sve sto dode bude razgrabljeno za 2 minute. Napisao sam da je bilo 4-5 rundi di su dolazile limitirane kolicine motora u kojima se hvatala prilila ga ulovit nesto sto bi se plasiralo na trziste.

I ne kuzima ovaj zadnji dio.. sa isporukama.. pretpostavljam da opet generaliziras, jer ja sam nekoliko motora ove godine isporucio ljudima u dvoriste.. istina, ne do Dubrovnika ali bilo nas je u svim krajevima.


Mene stvarno zdere to pametno generaliziranje svega i o svemu. I nemam se namjeru vise raspravljat s tobom. Samo gubim vrijeme.

Imas misljenje koje imas. Svatko tko ima IQ veci od sobne temperature na temelju svih ovih postova zakljucit ce sto treba.
 
  • Like
Reactions: prpa
U vezi čipova, upravo sam u fazi kupnje novog automobila, naravno japanca. Auta jednostavno neeeemaaaaa. Šta je na lageru, na lageru je, a za auto posloženo po mojoj volji triba čekat cca do godine dana.
 
Bilo bi lijepo da se svaki model može probati, ja prvi kao veliki entuzijast i zaljubljenik u motore i vožnju bih to volio, no to je utopija i na puno jačim tržištima od našeg.

Imao sam čini mi se 12 svojih ("velikih") motora (600+ ccm), što novih što polovnih. 2 rabljena sam probao prije kupnje, ostalih 10 nisam, a od tih 10 nisu svi bili novi, nisam ni neke rabljene probao.

Po nekim upisima u temi ispada da gotovo svi koji su u toj branši nemaju novca ni za tekuće poslovanje, a kamoli za kupovinu motora. Da je tako, konkurencija bi ih odavno pregazila - uvijek bi se našao netko tko ima love, sagradio salon od 2000 m2 kao za aute i pregazio sve ove male igrače - zapitajte se zašto u moto svijetu toga nema, zašto primjerice i u cijeloj Italiji koja je jedno od najjačih moto tržišta u EU takvih salona ima svega nekoliko. Jednostavno da je situacija takva da je problem u tome što pojedinci nemaju novca za uložit, a ne u tome da proizvoda nema ili u tome da to nije tako profitabilan biznis kako se čini, konkurencija bi se vrlo brzo obračunala sa takvima. Kapitalizam ne tolerira takve.

Cilj svakog posla je zaraditi, a kakva je zarada i računica u tome da netko ima testni model nečega čega se godišnje na našem tržištu proda 1 ili niti jedan komad, a većina japanskih motocikala od 1000 i više ccm spada u tu kategoriju. Pročitajte si malo statistike prodaje na godišnjoj razini. Ne sjećam se dali kad sam kupovao prvu ili drugu ovu 1200 koju sam imao, uglavnom jedne od tih sezona u cijeloj HR su prodane ta moja i još jedna, a u ovom drugom pokušaju, te godine čak tri! :ROFLMAO: I da su sve tri kupljene kod istog zastupnika, od te tri nebi dovoljno zaradio za pokrit kupnju testne, te komercijalni kasko koji je za takvo test vozilo 10-15.000 kn, a možda i više. I onda tu testnu nitko ne želi kupiti jer je "bila testna i gažena" pa ju treba dati ispod cijene. :mrgreen: Jer kako su prodane ukupno tri, a četvrta je bila ta testna, svi znaju točno koja je ta testna! :mrgreen:Tu se onda vraćamo na to da realno kad kupite nešto čega se godišnje proda jedan, dva ili pet komada - vozite egzotiku, makar ona u biti bila japanska konfekcija. Kad vidite neki Ferrari na cesti, zaustavite ga i pitajte jeli ga probao prije kupnje... jer po svemu sudeći, vjerovatno se više proda novih Ferrarija nego tih nekih japanskih motora od 1200-1300ccm... :mrgreen:

Inače... ima nas kao jedan kvart u Milanu, samo na puno većoj kvadraturi, a po biltenu HAK-a ispada da prosječno vozilo L3 kategorije u HR godišnje preveze 3.900 km... dok je prosječna starost, ako se dobro sjećam oko 14 godina...

Kažem želje su jedno... a mogučnosti drugo... ja sam toga svjestan, i svjestan sam da kako me za "prvi" motor u garaži ne zanima ništa ispod 1200ccm (i da je japansko), vjerovatno ću i idući kupiti preko slike u katalogu (drugi motor u garaži je R, takvi se isto kupuju po slici u katalogu)... a ako mi ne paše mogu se i odseliti odavdje, jer od kukanja se izrodi samo nezadovoljstvo. Doduše u toj nekoj razvijenoj, uređenoj zemlji bih vjerovatno uspio probati motor koji me zanima, ali se nebi mogao voziti kao recimo po D8, pa opet kukanje...

Jednostavno moje neko razmišljanje, da se nitko ne uvrijedi...

P.S. Obzirom da smo sada u EU, zašto ne otputovati negdje gdje imaju testni motor koji Vas zanima, probajte ga, pa iz poštovanja prema zastupniku ga kupite, odradite uvoz novog, izaći će nešto skuplje nego da je kupljen ovdje, ali barem ste probali. Sve ima cijenu. A kad je niska cijena prioritet, odnosno proći čim jeftinije, onda je kompromis sve ostalo.

(y)
 
Nagrada stigla :)
 

Attachments

  • IMG_20211124_122011_701.jpg
    IMG_20211124_122011_701.jpg
    197.5 KB · Views: 0
Iz perspektive kupca - jasno mi je da su neke stvari skupe i da su primanja mala. Međutim neka roba je jednostavno takva a i okruženje je takvo.

Teoretski, onda bi i zastupnik za xy auspuhe trebao imati po 1 testni auspuh od svake verzije za svaki motor - da možete probati zvuk, pa ako vam se sviđa kupiti, ako ne onda ništa. Možemo i dalje ići tom logikom, recimo sagradite most, pa u biti shvatite da vam zimi ujutro sunce ide u oči dok se vozite preko njega, pa kažete ovom šta ga je izgradio, da ga rastavi i vrati pare jer da Vam ne paše... nek napravi podvodni tunel... al da ne bude vlage u njemu, Mitas ne voli vlažnu cestu.

:mrgreen:
 
onda tu testnu nitko ne želi kupiti jer je "bila testna i gažena" pa ju treba dati ispod cijene. :mrgreen:

Ja prvi ne bih kupio testni motor za istu cijenu kao motor s 0km. Moj je bio testni, 1000km na satu, dobio sam cca 1500E popusta na njega plus nešto opreme.
 
Dodat ću par stvari iz svog iskustva u prodaji rabljenih vozila
Novi se čekaju, ljudi koji su naručili na proljeće nove aute i rečeno im je da će ih dobiti na jesen, nisu ih dobili još uvijek - nitko više ne želi garantirat rok isporuke jer to nitko ne zna ( u svakom području ne samo vozila) !
Takvi ljudi dođu kod nas tražiti godišnjake ili što mlađe i novije kao kompromis novom.
Uvozimo, tražimo, kupujemo, nudimo, licitiramo, jednostavno šta ti prođe prođe, ako si kupio sretan si da imaš šta prodat.
Rent-a car nije mogao dobiti nove na ljeto pa su nam uzeli rabljene sa lagera.
Druga stvar kod kupnje što naša država ima pun kufer nameta i prisiljeni smo ponudit manje nego npr. diler u austriji kada uvozimo.
Novo je novo, ako želiš probu na njuškalo pa dogovaraj probu, svaka čast onome tko si može i želi priuštit taj luksuz(kasko,gubitak vrijednosti itd).
Drugo je kad ti zastupnik za aute registrira 5 istih modela jer idu novinarima, sponzorima itd pa uletiš na testnu vožnju, i onda pitaš kad mogu kupiti ovaj auto? Testni 6mj nakon rege, novi ne znamo.
Jbg plaća i taj testni ako ga želi, dobijem upit zašto je vozilo na oglasu a dostupno je tek za 5 mjeseci? Zato što je velika potražnja i netko će ga platit prije nego dođe jer je obišao par salona i svjestan je da ne može dobit i da je pitanje kad će i dal će dobit iz tvornice.
Kriza je, a iz kojeg razloga u to ne bih ulazio no jednostavno je situacija takva na tržištu.
Isto kao i za gume kad ih prošlu jesen nisam mogao kupit, bimba ne može dobit, ne zna kad će imat, pa mi nije palo na pamet reć kakav si ti to diler, problem je u tvojoj sposobnosti itd itd... Ako NEMA NEMA, traži di ima.
 
U hebate led 😃

di ste tog iskopali ?! 😃👍