Suzuki DR-Z400 S/SM/E

Dali je pametno skinuti PAIR valve systems i dali se mjenjaju performanse motora?
Nit pametno nit glupo.
To je sustav koji kod određenog broja okretaja na vakuum otvori ventil dodatnog usisa zraka u ispušni kanal da gorivo koje nije izgorilo u cilindru dodatno sagori.
Ako imaš original ispuh ostavi ili makni... recimo ostavi zbog katalizatora.
Sve se svodi na par dekagrama mase.
Ako imaš otvoren ispuh bez katalizatora i ne smeta ti malo više pucanja kod oduzimanja gasa na izlazu iz lonca ("topa") makni .... i stavi spark arrestor mrežicu da šuma ne plane.

DRZ nema Lambdu pa ne utječe na režim rada/mapu. Ipak, posto se malo mijenja ponašanje ispušnog vala plinova ako ima tog sekundarnog usisa zraka može utjecati al u praksi nećeš na DRZu to promijetiti.
Da DRZ ima Lambdu na ocitanju napona lambde bi primijetio razliku sa ili bez al kako Lambdu nema - nema.

Ipak, 3x3 mod, jetting i otvoreniji ispuh je dio koji ima uticaj na rad motora a micanje PAIR-a se usput odradi kad sve mices onda i to makneš.
Ovi spomenutim doradama dobiješ malo bolji odziv na gas u nižim okretajima al to još nije kao u E modela s FCR karburatorom al da se primijeti razlika, primijeti se. Živahniji je u nižim okretajima al u potrošnja malo raste.
 
Nit pametno nit glupo.
To je sustav koji kod određenog broja okretaja na vakuum otvori ventil dodatnog usisa zraka u ispušni kanal da gorivo koje nije izgorilo u cilindru dodatno sagori.
Ako imaš original ispuh ostavi ili makni... recimo ostavi zbog katalizatora.
Sve se svodi na par dekagrama mase.
Ako imaš otvoren ispuh bez katalizatora i ne smeta ti malo više pucanja kod oduzimanja gasa na izlazu iz lonca ("topa") makni .... i stavi spark arrestor mrežicu da šuma ne plane.

DRZ nema Lambdu pa ne utječe na režim rada/mapu. Ipak, posto se malo mijenja ponašanje ispušnog vala plinova ako ima tog sekundarnog usisa zraka može utjecati al u praksi nećeš na DRZu to promijetiti.
Da DRZ ima Lambdu na ocitanju napona lambde bi primijetio razliku sa ili bez al kako Lambdu nema - nema.

Ipak, 3x3 mod, jetting i otvoreniji ispuh je dio koji ima uticaj na rad motora a micanje PAIR-a se usput odradi kad sve mices onda i to makneš.
Ovi spomenutim doradama dobiješ malo bolji odziv na gas u nižim okretajima al to još nije kao u E modela s FCR karburatorom al da se primijeti razlika, primijeti se. Živahniji je u nižim okretajima al u potrošnja malo raste.
Onda kako stvari stoje boje da ništa ne diram i vratim u orginal. Da, malo me smeta što je u niskom okretajima lijen.....nema volje za dizanjem prednjeg kotača. Mislio sam ugraditi JD Jetting i otvor 3x3....bez otvorenog topa. Ali vjerovatno da to nebi bio zadovoljavajući rezultat. Preveliki ulaz, a mali izlaz-ispuh.