Suzuki DR-Z400 S/SM/E

stane

Well-known member
Mislim da DRZ zaslužuje svoju temu, sve više nas je :D O tehničkim detaljima, karakteristikama motora nećemo, sve je poznato.

Evo i moga te zadnje sitnice koje sam napravio, nosač kufera te sam se bacio u nabavku kufera :mrgreen:. Izbor je pao na Givi E300NT2, mali kufer od 30l dovoljan za odložiti kacigu te koje kakvu sitnicu.
 
Nebi bilo loše da admin prebaci postove iz one teme "pitanja o motorima iz oglasnika" o DRZima tu, nađe se koja pametna  (y)
Nekoliko slija iz vikend vožnje..
Kao Dalmacija ima tovara, maslinu i kamen, ko da mi to u Zagorju nemamo  :jesus:
A kad več vozim po otpalim kestenima, da nešto i doma dopelamo, alat zagurtnal za volana a pederušu natovaril  :mrgreen:
 
Pratim temu sa stovanjem,kako sam ljubomoran na vas sve sto vozite drz...toliko da niste toga ni svjesni  :mrgreen:
 
Bokygs said:
Pratim temu sa stovanjem,kako sam ljubomoran na vas sve sto vozite drz...toliko da niste toga ni svjesni  :mrgreen:
:D (y)

Danas drz pao pod nož :cijpadrva:.

Dopizdilo mi tvrdo, visoko sjedalo nije da sam kratak nego je strašno neudobno nakon malo duže vožnje (100km). Sjedalo spušteno za nekih cca 2cm te dodana extra fina spužva. Napravit test krug sve 5 :mrgreen: te vraćena navlaka nazad :0648:
 
Jako lijep sukac!  (y)
 
Počelo nabuđivanje  :mrgreen:
Prvo smontiro prekidač za svjetla pošto su na E modelu tvornički svjetla uvijek upaljena, se razme dok je kontakt....
Drugo na motoru je bil smontiran ventilator hladnjaka (tvornički ga E model nema) no paljenje je bilo riješeno ručno na volanu, izbacio taj ručni šalter te složio paljenje preko termoprekidača kak ima S model.
Treče, naručio alu štitnike dekla, tvoj Stane to več ima, to si ti stavljao ili je bilo?
Ove naljepnice kaj imaš, to su zamjenske "boje" ili je dolazil tak u nekoj godini? 
 
avinko38 said:
Pratim situaciju  (y)

evo sve na hrpi za DRZ-a
http://supermotojunkie.com/showthread.php?111533-DRZ400SM-List-of-MUST-DO-modifications-and-quot-FIXES-quot

http://www.thumpertalk.com/topic/540670-counter-shaft-sprocket-loctite-fix/
 
avinko38 said:
Počelo nabuđivanje  :mrgreen:
Treče, naručio alu štitnike dekla, tvoj Stane to več ima, to si ti stavljao ili je bilo?
Ove naljepnice kaj imaš, to su zamjenske "boje" ili je dolazil tak u nekoj godini?

Ja već pri kraju :mrgreen:

Kako je to teklo kod mene.

Početak; sve naljepnice skinite - plastike oprane te brušene vodobrusnim papirom (nekoliko tipova gradacije) do 2000 nakon toga slijedilo je poliranje i stavljanje naljepnica. Izbor je pao na http://factoryeffex.com/. Auspuh očišćen/izbrušen te obojan crnom s bojom otpornom na visoke temperature (800 stupnjeva) u dva sloja, grane ispolirane. Na nogaru zavaren zaobljeni komadić cijevi radi lakšeg korištenja istoga. Uslijedio je servis, izmijenite sve tekućine - ulje u mašini, kočnicama, antifriz te stavljena nova svjećica. Pali na zub :D

Pimpanje dolazi na red, trw volan, hands guards, ručice kočnice i kvačila s mogućnosti podešavanja, štitnike deklova, štitnik zadnjeg kočionog cilindra, acerbis 16L tank čeka ugradnju, 12v utičnica itd. Nosać kufera, kufer te sjedalo si/ste vidjeli.






























free photo upload
 
Stane, zanima me ovo poliranje plastika.. Kakvu pastu si koristio i jesu li ostale plastike mutne? Vrijedi li se time zafrkavati?
 
..ja.. said:
Stane, zanima me ovo poliranje plastika.. Kakvu pastu si koristio i jesu li ostale plastike mutne? Vrijedi li se time zafrkavati?

To je tema za sebe! Zahtjevan i dugotrajan posao, sve ovisi u kakvom je stanju plastika te koje je vrste - koristio pastu Meguiars ULTIMATE COMPOUND te Meguiars PLAST-X...

U slučaju DRZ-a mislim da se ne isplati zajeb... kompletne plastike dođu 100eu (acerbis).
 
Gledam i ja da nabavim sebi za DR-a acerbis tank, samo sam u nedoumici jer po slikama cep nije na zakljucavanje, a meni motor stoji vani ispred zgrade, ispod balkona. Da li cep na ovom acerbisu ima mogucnos zakljucavanja?
 
Posto i ja imam DRZ masku na mojoj "pili", zanima me, dali je netko probao ovaj windshield?
P3180627.jpg
 
avinko38 said:
Drugo na motoru je bil smontiran ventilator hladnjaka (tvornički ga E model nema) no paljenje je bilo riješeno ručno na volanu, izbacio taj ručni šalter te složio paljenje preko termoprekidača kak ima S model.

Na koliko stupnjeva se pali ovaj termoprekidač? OEM termoprekidač pali ventilator na 100 stupnjeva C.,to je prekasno.
Nije bezveze stavljen ručni šalter,istu stvar sam ja napravia na svom.Upališ ga kad si u terenu di neideš brzo...
 
Tiho said:
Na koliko stupnjeva se pali ovaj termoprekidač? OEM termoprekidač pali ventilator na 100 stupnjeva C.,to je prekasno.
Nije bezveze stavljen ručni šalter,istu stvar sam ja napravia na svom.Upališ ga kad si u terenu di neideš brzo...
Moj pali na 95 stupnjeva, gasi na 85. To nije OEM termoprekidač od S modela.
Ručni šalter je stavio bivši vlasnik jer mu je tak bilo najjednostavnije, mana te izvedbe je da moraš stalno mislit da ga treba paliti i da ga i treba gasiti. Meni je to bilo nepraktično.

 
enduro said:
Gledam i ja da nabavim sebi za DR-a acerbis tank, samo sam u nedoumici jer po slikama cep nije na zakljucavanje, a meni motor stoji vani ispred zgrade, ispod balkona. Da li cep na ovom acerbisu ima mogucnos zakljucavanja?

Tank je prva liga, skoro 2kg lakši od metalnog a 6l veći :mrgreen:

Na žalost nema mogućnost, ali nisam istraživao vjerovatno postoji na tržištu zamjenski ćep s zaključivanjem..
 
Sredju said:
Posto i ja imam DRZ masku na mojoj "pili", zanima me, dali je netko probao ovaj windshield?
P180627.jpg

Interesirao sam se ja za taj windscreen ali kada sam vidio cijenu :( prekobacio sam se.

Pogledaj si ovo https://www.youtube.com/watch?v=vbtnlF4XGso (y)