motoklasik
Member
Nadjemo ga jesenas u nekoj selendri kod Velike Plane.
U stvari, nadje ga jedan moj prijatelj i pocne jedno popodne u kaficu gde se okupljamo da me nagovara da idem da vidim.
Znajuci sta se sve prodaje (posebno kad je 40 godina staro) glatko odbijem i kazem da mogu da odem maksimalno 20ak kilometara od grada, jer je odlazak u 95% slucajeva uzaludan.
Njemu valjda bilo dosadno to popodne i nije se smirio dok me nije nagovorio, cak ce on da vozi, da idemo njegovim autom.
Naravno, promasimo odgovarajuce skretanje sa auto-puta, pa posle nekim puteljcima nazad do tog sela, pa nazad kuci, mogli smo do mora da stignemo...
Motor zapusten, izduvane gume, rezervoar potpuno prazan i suv... klasika.
Odlijemo neko gorivi iz freze koja je stajala pored, donesose akumulator od nekog auta, pri tome nas vlasnik savetuje da slavinu ne stavljamo na polozaj PRI, jer je to polozaj samo kad se brzo vozi, preko 100 ili 120, to mu je rekao lokalni majstor...atmosfera potpuno nadrealna...
Vise radi reda pocnem da kurblam i na nase zaprepascenje na 7-8 kurblu motor upali.
I za divno cudo radi dosta zdravo, bez ikakvih zveckanja ili lupanja. Motor u sustini dobar...
Ostavim kaparu i dodjem kroz par dana sa prikolicom i ugovorima.
Drug sa kojim sam bio me castio originalnim filterom za ulje tako da odmah uradismo neki lagani servis, cim sam ga dovezao
Preko zime ga lepo ocistim, malo ispoliram, posaljem izduvne grane i opruge amortizera na hromiranje, a lonce sam kupio nove. Sve u svemu, bilo je samo nekoliko sati posla, malo stelovanja onako na uvo, tako da se sada vec vozikam na njemu.
I evo sta je ispalo:
U stvari, nadje ga jedan moj prijatelj i pocne jedno popodne u kaficu gde se okupljamo da me nagovara da idem da vidim.
Znajuci sta se sve prodaje (posebno kad je 40 godina staro) glatko odbijem i kazem da mogu da odem maksimalno 20ak kilometara od grada, jer je odlazak u 95% slucajeva uzaludan.
Njemu valjda bilo dosadno to popodne i nije se smirio dok me nije nagovorio, cak ce on da vozi, da idemo njegovim autom.
Naravno, promasimo odgovarajuce skretanje sa auto-puta, pa posle nekim puteljcima nazad do tog sela, pa nazad kuci, mogli smo do mora da stignemo...
Motor zapusten, izduvane gume, rezervoar potpuno prazan i suv... klasika.
Odlijemo neko gorivi iz freze koja je stajala pored, donesose akumulator od nekog auta, pri tome nas vlasnik savetuje da slavinu ne stavljamo na polozaj PRI, jer je to polozaj samo kad se brzo vozi, preko 100 ili 120, to mu je rekao lokalni majstor...atmosfera potpuno nadrealna...
Vise radi reda pocnem da kurblam i na nase zaprepascenje na 7-8 kurblu motor upali.
I za divno cudo radi dosta zdravo, bez ikakvih zveckanja ili lupanja. Motor u sustini dobar...
Ostavim kaparu i dodjem kroz par dana sa prikolicom i ugovorima.
Drug sa kojim sam bio me castio originalnim filterom za ulje tako da odmah uradismo neki lagani servis, cim sam ga dovezao
Preko zime ga lepo ocistim, malo ispoliram, posaljem izduvne grane i opruge amortizera na hromiranje, a lonce sam kupio nove. Sve u svemu, bilo je samo nekoliko sati posla, malo stelovanja onako na uvo, tako da se sada vec vozikam na njemu.
I evo sta je ispalo: