SUZUKI GS 400 (1976.)

motoklasik

Member
Nadjemo ga jesenas u nekoj selendri kod Velike Plane.
U stvari, nadje ga jedan moj prijatelj i pocne jedno popodne u kaficu gde se okupljamo da me nagovara da idem da vidim.
Znajuci sta se sve prodaje (posebno kad je 40 godina staro) glatko odbijem i kazem da mogu da odem maksimalno 20ak kilometara od grada, jer je odlazak u 95% slucajeva uzaludan.

Njemu valjda bilo dosadno to popodne i nije se smirio dok me nije nagovorio, cak ce on da vozi, da idemo njegovim autom.
Naravno, promasimo odgovarajuce skretanje sa auto-puta, pa posle nekim puteljcima nazad do tog sela, pa nazad kuci, mogli smo do mora da stignemo...

Motor zapusten, izduvane gume, rezervoar potpuno prazan i suv... klasika.
Odlijemo neko gorivi iz freze koja je stajala pored, donesose akumulator od nekog auta, pri tome nas vlasnik savetuje da slavinu ne stavljamo na polozaj PRI, jer je to polozaj samo kad se brzo vozi, preko 100 ili 120, to mu je rekao lokalni majstor...atmosfera potpuno nadrealna...
Vise radi reda pocnem da kurblam i na nase zaprepascenje na 7-8 kurblu motor upali.
I za divno cudo radi dosta zdravo, bez ikakvih zveckanja ili lupanja. Motor u sustini dobar...

Ostavim kaparu i dodjem kroz par dana sa prikolicom i ugovorima.
Drug sa kojim sam bio me castio originalnim filterom za ulje tako da odmah uradismo neki lagani servis, cim sam ga dovezao

Preko zime ga lepo ocistim, malo ispoliram, posaljem izduvne grane i opruge amortizera na hromiranje, a lonce sam kupio nove. Sve u svemu, bilo je samo nekoliko sati posla, malo stelovanja onako na uvo, tako da se sada vec vozikam na njemu.

I evo sta je ispalo:













 
slična priča i kod mene. ja sam prošle godine u 11 misecu tako kupija gs 1000e i sad ga pripremam za registraciju.
 
Retro bombon!

(y)


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
dooobar,  (y) (y)  taj je sada u pravim rukama. čestitam.

joooj koliko su satovi ljepši od GT-ovih.. zbog krom ruba.
 
Lijep motorić. Još ako ga nisi skupo platio......milina (y)
 
Da zamijeniš i te zahrđale matice tek bi onda bio pravi.Baš ih je ružno vidit.Inače motorić  (y).
 
motoklasik said:
Citavih 450 evra!

Toliku lovu dat za motor star skoro četrdeset godina? :misli: :shock:

Šalin se, čista petica. (y) (y) (y)
 
barba said:
Da zamijeniš i te zahrđale matice tek bi onda bio pravi.Baš ih je ružno vidit.Inače motorić  (y).

Da, vecina srafova treba da se zameni ili ponovo hromira ali to nece biti veliki posao.
 
to je bio moj prvi "japanac" kog sam vozio :D..poslije Tomosa,MZ i Jawe ovo je bio svemirski stroj...sjecam se ko sad-vlasnik naravno sjedi iza jer ko ce ti dat motor da se ides sam vozit-paljenje na dugme,nevidjena tehnika do tad,vuce ko lud,dobre kocnice,ima i obrtomjer a po noci fino svijetli ,jaooo mladosti sto prodje :mrgreen:
 
Jos mi prodavac kaze, eto, nije stigao da ofarba bocne plasticne poklopce a vec je i nabavio slicnu crvenu boju.

Sreca da sam stigao na vreme. Ti bocni poklopci su tih godina kod GS serije uvek bili crni, i to ne ofarbani u crno nego od crne plastike, ispolirane spolja....