Suzuki gs 500

imag0080pd.jpg

 
šteta što nisi stavio naljepnice i suzuki znak na tank ali i ovako izgleda fino! (y)
gdje si nabavio paljenje?
 
znakovi suzuki idu ali pošto je rezervar krpan tamo gdje se zavidavaju znakovi moram ih zalijepiti.Paljenje je od makine 500 njegovo orginal
 
pao i prvi probni đir po selu ,onako mangupski kratki marwing bez prigušivača :D
 
otišao nekidan za Požegu,zamjena za rez šiber karbove
 
Bravo stari to je to nemoj ništa minjat znak suze na rezervaru i na registraciju (oce proc sa tim marvingom) (y)
 
nadam se da hoće ,stavio sam prigušivač i novu vunu čuje se lijepo ali ne grmi.Kad sve zgotovim bacit ću film za kraj
 
a8u0.jpg

gotov osim nekih sitnica ,ljepo se vozi nije za neke brzine,malo kvačilo škarnja i treba ponovo preštelati ventile ali sve u svemu OK  .Sad imam jedan problem sad kad je gotov više mi nije interesantan ,treba nači neki novi projekt
 
Ako ces ici u novi projekt ostavi si suzuki. Naplatit se ionako ne mozes a za par tisuca kuna ga je steta potrajati. Koje ulje sipas u njega? Jel 10w40 kako pise na cepu ili neko 20w-?
 
Suzuki je bomba (y) kad vidim ove gs 550  :slinavac: :slinavac: :slinavac:
Steta sto je prejak za a2 kategoriju :012:
 
ulje je 10-40 mineralno
nije prejak jer je rama od 500 a on ima dosta manje kilovata
 
najviše mrzim kad nešto spremim da se ne izgubi ,i onda to poslije ne mogu nikako naći
 
grafit said:
ulje je 10-40 mineralno
nije prejak jer je rama od 500 a on ima dosta manje kilovata

A koje mineralno ulje te gradacije? U ponudi ima mineralno 20w40 i 20w50, ulja gradacije 10w40 ima samo polusintetskih koliko ja znam...
 
evo još malo,motor regaqn prije jedno mjesec dana i svaki dan je u upotrebi.Sad rješavam neke zaostale pizdarije tj pukla jedna usisna guma karburatora pa sam kupio sve nove ,fazni lanac se čuje pa sam i njega kupio i ovaj vikend ide zamjena.Sam motor je ok lijepo se vozi ,nije trom i vozan je :Može se voziti po gradu nije težak i ne trza na malom gasu .Za one koje interesira cijena motora sa sređivanjem i tehničkim je cca 15000 kn što nije neka cifra,radne sate ne brojim
neki djelovi koji su promjenjeni
gume
pločice kočnica
ručka pr.kočnice
volan
utezi volana
retrevizori
kpl žarulje
novo staklo štopa i nova stakla (plastike) žmigavaca
set za popravak pipe goriva
par metara kabela i šaka stopica
vijci matice cca dvi šake
svi ostali vijci ponovo pocinčani
tapecirano sjedište
nove gumice razne
nove sajle kvačila i obrtaja
reparirane vilice
cjeli motor i popratne pizdarije su popiturani
motor
kpl prstenovi
kpl semeninzi
kpl brtve i o ringovi
usisne gume (grane)
filteri
strojna obrada glave sicevi i ventili
faz lanac

još sam nešto vjerovatno zaboravio,imao sam 2 1/2 motora pa sam imao dosta odličnih djelova tipa lanac,lancanici,diskovi,lageri,škare i još milion sitnih pizdarija.Cjeli motor i makina su bili rastavljeni do zadnjeg komadića i mislim da ću ovakve pothvate odjebati za neko vrjeme,ali stvarno je gušt vozikati se na motoru od 30 i kusur godina koji je utegnut i ok  :)