Suzuki GS

Gile jedno kviz pitanje:

Posto su njima balinjere ( kuglicni lezajevi za one kojima triba prijevod ) na radilici a kao sta si sam reka dugo su stajali
jesi li ima kakvih zvukova jer takav lezaj ne voli dugo lezanje ?
Ma nikakvih zvukova, sa plavim sam priša 20tkm a sa drugim 2tkm, na oba se čuje korpa dok se neugriju a poslje šta ih više goniš to lipše rade😁
 
  • Like
Reactions: Napier
odličan motor.
za početak mu pruži malo ljubavi i pažnje, ne zahtijeva to Bog zna kakvu restauraciju, nego za početak dobro čišćenje i servis...

čestitke na nasljedstvu!
 
Samo gas, nemojte slučajno ni staro ulje promjeniti, i ako upali, odmah u crveno!
Tako najbolje popuste zapečene karike, ležajevi i sve šta je stajalo 10 godina.
Napumpajte gume, i probni krug, da se razrade semerinzi i kočnice.
Tko zna i umije, neka obavezno zapali zadnju da se lamele očiste i lanac dode na svoje.
To je to, nemoj odstupat od hrvatske škole! :love:
 
Samo gas, nemojte slučajno ni staro ulje promjeniti, i ako upali, odmah u crveno!
Tako najbolje popuste zapečene karike, ležajevi i sve šta je stajalo 10 godina.
Napumpajte gume, i probni krug, da se razrade semerinzi i kočnice.
Tko zna i umije, neka obavezno zapali zadnju da se lamele očiste i lanac dode na svoje.
To je to, nemoj odstupat od hrvatske škole! :love:

Upravo tako sam napravio sa svojim bivšim cbx-om.
 
  • Haha
Reactions: Shepa and pikacu79
Pozdrav....novi sam clan pa da ne duljim...nasljedio sam Suzukija GS-a naime u ocajnom stanju (nije uplaljen 10+ godina)....zanima me gdje i kako naci mehanicara da bi ga dosao pregledat i ako je moguce mozda predpostaviti koliko bi trebalo uloziti u njega i naravno da li se to isplati.
Evo par slika View attachment 728708View attachment 728709View attachment 728710View attachment 728711
Unaprijed hvala

Nije baš da sam neki ljubitelj starih motora ali ovaj stvarno super izgleda.Samo da ga dobro opereš vidio bi da je u puno boljem stanju nego što ti se čini (y)
 
Ima li kakavih novosti🤔. Ja mislim da je ova mašina nešto nabrijana,jer je na njemu glava od GSX 1100 možda i blok a i prirubnice karburatora su od GSX-a.
 
Mislim da je tu cila masina 1100
jer GS je dva ventila a GSX cetri ventila a tscc je poceo na GSX-u



1615446522029.png


Znaci covik ima superbike (y) :cool:
 
Tako je,mene je zavaralo deklo od kvačila. Znam da je gsx 16v a gs 8v.

Lako se zeznit jer da ti pravo kazem ja u prvi mah nisam niti primjetio ali ti imas oko sokolovo (y)
jos je jedna stvar sta poluzje kumplunga stoji na drugoj strani kao i utor za sajlu
 
Lako se zeznit jer da ti pravo kazem ja u prvi mah nisam niti primjetio ali ti imas oko sokolovo (y)
jos je jedna stvar sta poluzje kumplunga stoji na drugoj strani kao i utor za sajlu
Kod mene je isto ko na donjoj slici a na gornjoj slici je vjerovatno noviji model jer su membranski karburatori. Bilo je ovih GS i 85 godište al kardan,znaci oznaka G.
 
Mislim da je tu cila masina 1100
jer GS je dva ventila a GSX cetri ventila a tscc je poceo na GSX-u

Znaci covik ima superbike (y) :cool:

Jebeš originalnost, najbolje da stavi mašinu od GSX-R 1100, kakav bi to tek bio superbike ;)


ps. slučajno imam jednu mašinu viška :cool:
 
Jebeš originalnost, najbolje da stavi mašinu od GSX-R 1100, kakav bi to tek bio superbike ;)


ps. slučajno imam jednu mašinu viška :cool:

Mislim da su toj sasiji koju on ima na GS-u priko glave konji i od ove masine a da stavi tvoju savija bi je u perec :mrgreen:
 
evo krenulo se nesto radit al sam naletio na problem i trebam pomoc :D naime ne mogu naci nigdje kljuceve, htio sam ga upalit, cini mi se da je stari izgubio kljuceve...dakle pitanje je da li stavit drugu bravu komplet ili ?

ps bacim par slika masine kroz koju minutu ;)
 

Attachments

  • DSC00212.JPG
    DSC00212.JPG
    140.1 KB · Views: 41
  • DSC00213.JPG
    DSC00213.JPG
    173.6 KB · Views: 40
  • DSC00221.JPG
    DSC00221.JPG
    121 KB · Views: 42
  • DSC00222.JPG
    DSC00222.JPG
    118.6 KB · Views: 41