Suzuki GS500E 1980?

vincent_01

New member
Pa evo da pitam i zvanično :)
Isplati li se uzeti Suzuki GS500E iz 1980 u navodno izvrsnom stanju za nekih 10000 kn, s tim da ulozim još nešto love da ga netko pregleda i da ga doradim (vizualno)? Gdje se uopće može naći dijelova za taj motor? Volio bih jedan takav da si sredim, mada sam totalni početnik...
 
Ne isplati se!! Ako gledas racionalno i samo s financijske strane najbolje da pogledas nesto novije, vozis sezonu dvije, malo se izgustiras i prodas dalje. To je motor za nekog tko voli stare motore i staru tehniku ali takav ne gleda to "da li mi se isplati" jer se takav motor ne kupuje iz toga razloga. Dijelova ima, postoji ebay, ima i web shopova gdje se moze nabaviti dosta toga...
Btw ja imam gs 500e iz 1979. godine, u odlicnom stanju. Par puta sam ga dao u oglas da ga prodajem pa su mi se svakakvi javljali sa smijesnim zamjenama i ponudama, pa sam odustao od prodaje. Onda nakon par mjeseci me opet primi prodaja jer ga ne vozim i opet se vrtim u krug... Motor je inace bio motor mjeseca na gs resources http://www.thegsresources.com/halloffame/2011/gs_photo_sep_2011.htm

 
Kad kažem isplati li se, nisam mislio samo na pare. Mislim da li ga mogu voziti kao običan bike ili će se kvariti pa ću imati problema sa stalnim potragama. Čuo sam da je pouzdan..
Usput vidio sam i baš taj tvoj, super izgleda. Volim tu generaciju, volim stare motore, jedino ne znam puno o njima i koliko ih je teško održavati. Koliko si tražio za njega?
 
Trazio sam 1300€ ali cijena nije fiksna. Pouzdan je motor i moze se voziti svakodnevno, bio sam puno puta do mora i natrag s njim. Ovom mojem moram staviti nove platine i kondenzatore (kupio sam originalne u engleskoj), ali buduci da sam ove godine napravio tek 650 km odlucio sam ga odjaviti i sad ceka bolje dane.
 
Znači, za oko 10 000 kn mogu imati pouzdan motor koji mi se sviđa i koji mogu voziti često pa i na duži put? Koje su loše strane?
 
vincent_01 said: