Suzuki GS500E 1980?

vincent_01

New member
Pa evo da pitam i zvanično :)
Isplati li se uzeti Suzuki GS500E iz 1980 u navodno izvrsnom stanju za nekih 10000 kn, s tim da ulozim još nešto love da ga netko pregleda i da ga doradim (vizualno)? Gdje se uopće može naći dijelova za taj motor? Volio bih jedan takav da si sredim, mada sam totalni početnik...
 
Ne isplati se!! Ako gledas racionalno i samo s financijske strane najbolje da pogledas nesto novije, vozis sezonu dvije, malo se izgustiras i prodas dalje. To je motor za nekog tko voli stare motore i staru tehniku ali takav ne gleda to "da li mi se isplati" jer se takav motor ne kupuje iz toga razloga. Dijelova ima, postoji ebay, ima i web shopova gdje se moze nabaviti dosta toga...
Btw ja imam gs 500e iz 1979. godine, u odlicnom stanju. Par puta sam ga dao u oglas da ga prodajem pa su mi se svakakvi javljali sa smijesnim zamjenama i ponudama, pa sam odustao od prodaje. Onda nakon par mjeseci me opet primi prodaja jer ga ne vozim i opet se vrtim u krug... Motor je inace bio motor mjeseca na gs resources http://www.thegsresources.com/halloffame/2011/gs_photo_sep_2011.htm

 
Kad kažem isplati li se, nisam mislio samo na pare. Mislim da li ga mogu voziti kao običan bike ili će se kvariti pa ću imati problema sa stalnim potragama. Čuo sam da je pouzdan..
Usput vidio sam i baš taj tvoj, super izgleda. Volim tu generaciju, volim stare motore, jedino ne znam puno o njima i koliko ih je teško održavati. Koliko si tražio za njega?
 
Trazio sam 1300€ ali cijena nije fiksna. Pouzdan je motor i moze se voziti svakodnevno, bio sam puno puta do mora i natrag s njim. Ovom mojem moram staviti nove platine i kondenzatore (kupio sam originalne u engleskoj), ali buduci da sam ove godine napravio tek 650 km odlucio sam ga odjaviti i sad ceka bolje dane.
 
Znači, za oko 10 000 kn mogu imati pouzdan motor koji mi se sviđa i koji mogu voziti često pa i na duži put? Koje su loše strane?
 
vincent_01 said:
Znači, za oko 10 000 kn mogu imati pouzdan motor koji mi se sviđa i koji mogu voziti često pa i na duži put? Koje su loše strane?
Nisam stručnjak za oldtimere, ali za iznos kojeg misliš odvojiti, kao i za motor star 30 godina, pouzdanost je jako relativan pojam...  :wink:
 
moover said:
Nisam stručnjak za oldtimere, ali za iznos kojeg misliš odvojiti, kao i za motor star 30 godina, pouzdanost je jako relativan pojam...  :wink:

tj. vise ovisi o trenutnom stanju... ako je ispravan i zdrav, trajat ce.... ali koliko moze bit ispravan sa 30 godina, ovisi o prijasnjem vlasniku  :wink:

ja sam se navozao sa mojoj plavusom u godinama, ali sad je treba malo i poredit, utegnut bore na srcu  :mrgreen:
 
vincent_01 said:
kruns, pa šta nisi ti od onog gs-a na cro-chopper forumu napravio zelenog bobbera?

ne, ja sam bobbera napravio od jednog drugog gs-a a u zamjenu za taj zeleni dobio ovaj u originalnom stanju. promijenio sam ja nekoliko gs-ova (rama) ali sam si uvijek ostavio mašinu koju i sad imam na ovom trenutnom.
 
Ok, ali znači može se mašina dovesti u red? Moj prvi potez bi bio da ga odvedem na detaljan servis negdje, koliko god se činio u dobrom stanju. Tek onda bih prčkao po njemu, da mu sredim izgled
Onaj bobber je izuzetan! Ima dosta sličnih stvari s onim što ja želim, ali sam ograničen s ramom..
 
Stari motocikl je ,po meni dobar jedino za nekog ko zna sam popraviti mnogo stvari.
Za sve ostale je financijsko samoubojstvo,osim ako nisi nevjerojatno sretan.
 
Sve se da popravit i slozit da bude ko novi za relativno malo novaca ako znas, mozes i hoces sam sve radit
 
Tako je,pogledaj i temu "stari motori",tu imaš dosta o našim starim motorima,imam jednog skoro tridesetogodišnjaka,uživam s njim (mada se ponekad i mučim :mrgreen:),to je za entuzijaste,ako si takav,ovaj gs može biti super.
 
sa starim motorima nikad ne znas
ovisi jako puno kako ga je odrzavao onaj prije tebe..sto je tesko reci..obicno je takav motor prosao puno vlasnika
da se s njima i na relativno dulja putovanja..ovisi sto je tebi daleko
ja se sa svojom kramom (83 god) u cudnovatom stanju vozikam tu po balkanu bez beda
imala je svojih sitnica koje su manje vise bezbolno prosle..uvijek sam dosla na odrediste
da li bi se usudila s njime nmpr u makedoniju..to ne bi
ali eto..frend je sa svojom radio djir do grcke

a i novi motori mogu krepatt :LOL:
ovisi sto nadjes..koliko si voljan vremena ulozit..i strpljenja
dijelove mozes mahom u garazama naci..ali ima i ducana i sve se da skombinirat
ponekad treba novaca..ponekad samo vremena
 
imam gs kojeg kad uhvatim vremena radim.GS je dobar izbor jer se mogu relativno povoljno naći dijelovi preko e bay.Da bi vozio tako star motor moraš znati podosta o mehanici inače će se tvoj mehanićar obogatiti.Voziti stari motor je poseban gušt,nekidan sam sa vespom išao za Dubrovnik (sa podosta alata i nešto spremljenih dijelova)zadovoljstvo neprocjenjivo
 
Upravo o tom guštu i pričam! Jedino me zeza što još ne znam ništa o motorima, a ovo moram riješiti za oko 2 mjeseca. Stvarno želim da naučim i to je veliki dio gušta - pa ako znate dobru knjigu, priručnik, site za naučiti osnove za sad, samo recite! Za početak bih platio nekoga da ga pregleda i eventualno sredi, a poslije bih ja preuzeo  :mrgreen:
 
moj savjet: kupiš nekakav tomos-bilo koji samo da je jeftin,pa ga onda rastaviš " u igle",pa sastavljaš tako da promjeniš ono što nevalja,pa kada ga sastaviš,provozaš,skužiš gdje si mogao bolje,što si krivo napravio....uglavnom to ti je osnovna škola.ako ti se to svidi,krećeš dalje prema "srednjoj"tj tvome GS-u ili kupuješ noviji motor,ali znat ćeš gdje si.
ili će virus "starih motora" ostati u tebi ili te napustiti.....

a ako napraviš tomosa dobro- pa prodaješ ga naravno  (y) -platio si i naplatio školu  :wink:
 
ja sam jučer napravi" đir" po kvartu na tomosu 15 sl iz 76 god i taj osjećaj me vratio više od 20 god natrag,ne moram ni napomenuti da mi je osmjeh bio od uha do uha
 
bravo  (y) a meni je jutros jedan poznanik rekao da dođem do njega po tomos colibri da ga ne baci na otpad.
bio sam popodne-naravno uzeo ga -pali i ide  (y) pa sada neka čeka red kada će na cestu....a ne pod presu.