Suzuki gs500f

Lucijano

Member
Pozz
Iman par pitanja u vezi suzukija 2005 god
Kada palim motor nece sa upali sa cokom i puca mi iz auspuha tijekom paljenja. Lagano spustam cok i uspijem ga nekako upalit ali kad podignem cok okretaji lagano padaju i motor se gasi. Tako da izmedju coka dajem gasa svako malo da se ne ugasi. Neko ima nekakav savjet sta bi mu moglo biti?
 
Pozz
Iman par pitanja u vezi suzukija 2005 god
Kada palim motor nece sa upali sa cokom i puca mi iz auspuha tijekom paljenja. Lagano spustam cok i uspijem ga nekako upalit ali kad podignem cok okretaji lagano padaju i motor se gasi. Tako da izmedju coka dajem gasa svako malo da se ne ugasi. Neko ima nekakav savjet sta bi mu moglo biti?
Hmmm, ja bi reko da ti čok ne radi, ovako na prvu... Pucanje obično (ali ne mora biti) se dešava kada je u mašini granično mala količina smjese a može se i dogoditi ako su se razjebale faze ventila... Neka me netko iskusniji ispravi molim...
 
Evo radilo je sve koliko toliko okej
Jucer vozim se iz st za zg autocesta i motor na jedno 140km/h 7000 okretaja samo se krene gusit ja drzim ful gas bacim ga 3 brzine nize nebi li ucinia nesto. Motor stoji na 80km/h i neide vise i vozim ga tako 1min i odjednon se sve vrati an svoje i nastavi radit normalno do Zg. Mislim da bi problem mogao biti u svicicama pa cu zamjenuti obe. Posto motor kod paljenja kao da upali prva svicica i trzne se na nekih 500-600 okretaja i samo se izgasi jer druga svica ne pali.
Danas sam potrosia cili akumulator triba ic u bolnicu upali al nebi mu bog digao okretaje iznad 1500 ili ga zadrza upaljenim.
 
Jesi probal pipnuti oba auspuha, jel ista temperatura ili je jedan znatno topliji od drugog? Razštelani karburatori, smeće u diznama, voda u karbovima, hrđa u rezervoaru, može biti svašta, ali vjerojatno ništa dramatično.
 
  • Like
Reactions: enduro
Imam samo jedan auspuh na suzukiju
Mijenjana su crijeva goriva
Vidit cemo za par dana iden mijenjat svicice pa cemo vidit sta ce bit
Ako ko iam jos kakav prijedlog samo pucajte
 
Imam samo jedan auspuh na suzukiju
Mijenjana su crijeva goriva
Vidit cemo za par dana iden mijenjat svicice pa cemo vidit sta ce bit
Ako ko iam jos kakav prijedlog samo pucajte
Sinek, sinek... ali imaš 2 grane ispuha, zapali motor, lijeva ruka desna grana, desna ruka lijeva grana... izvadi svjećice, ostavi ih na kablovima i verglaj da vidiš kako bacaju iskru, pogledaj kontakte svjećica...
 
Aha ok probat cu i to, prominit cu svicice bacit pogled i na to, usput cu probat provjerit jel ima vode u tanku. Hvala
 
Vodu u tanku budeš teško primijetil, ali većina karbova ima na dnu ispust, tu bi trebao iz oba tanka ispustiti po pola decilitra goriva, natakni šlaufić prije ispuštanja na ispusni pipac da ne poliješ cijelu mašinu gorivom. Ako ne znaš što radiš, skini i prouči service manual ili daj nekome tko se kuži da ti pregleda gore navedeno. Čisto da ne bude više štete nego koristi.
 
  • Like
Reactions: Lucijano
Vodu u tanku budeš teško primijetil, ali većina karbova ima na dnu ispust, tu bi trebao iz oba tanka ispustiti po pola decilitra goriva, natakni šlaufić prije ispuštanja na ispusni pipac da ne poliješ cijelu mašinu gorivom. Ako ne znaš što radiš, skini i prouči service manual ili daj nekome tko se kuži da ti pregleda gore navedeno. Čisto da ne bude više štete nego koristi.
Ako je ima, može se vidit, jer se razliva ka ljiga po dnu rezervara (voda je teža od benzine).
Ima sam takav slučaj, baš na GS500.
Poželjno je posvitlit u tank lampom/mobitelom i sl., a ne upaljačem. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Ako otvor na rezervaru ima onu latu koja sprječava prskanje prilikom tankiranja, onda može pomoć endoskopska kamera.
 
  • Like
Reactions: Lucijano
Idem u pon mijenjat svicice. Gledao sam u rezervaru i cini mi se da nema nista vode. Danas sam ga upalia i stavia ruku na jednu granu ono topla lagano i onda na drugu granu ispeka ruku, motor je radia maksimalno 1min prije toga, motor tesko radi dok se ne zagrije skroz konstantno se gasi i jedino pali sa ful cokon i gasa malo dodano. Kao da radi samo jedna strana.
 
Okej, jedan cilindar loži, drugi baš i ne, ili ne uopće... s obzirom da si uspio tako postić 140km/h, možemo ustvrdit da brtva nije popustila i da jedan cilindar radi sa punom kompresijom. Zamjena svjećica će vjerojatno riješit problem, ako nije to, drugi cilindar ne dobiva dobru smjesu...
 
  • Like
Reactions: Lucijano