Suzuki gs550 1980

Status
Not open for further replies.

Medic

Member
Pozdrav! Evo nakon pauze od 6 godina (skuter u međuvremenu ne računam) odlučio se malo na old school.
Kupljen prekjučer u ok stanju. Bilo je nekih sitnica za riješiti ali ništa strašno (na vakuum pipi za gorivo otišle membrane pa je umjesto da drži vakum puštala gorivo i preljevala drugi cilindar na koji je spojena) Ostala je samo kozmetika i lickanje za napraviti te klasičan servis i provjera svega. Uglavnom išao ga pogledati ne ciljano da ga kupim, ali čim sam ga ugledao, još u autu sam sam sebi rekao "to je to". Neznam zašto ali oduševio me na prvu i reko kakvo god stanje je, uzimam složit će se. Na kraju ispada odlična kupnja. Od 2006 je odjavljen, na satu ima 55000 km. Pali na zub, radi super, čuje se super, ne dimi ništa, ovjes dobar, nigdje niš masno, ne trese, ne zanosi....ono.....u čudu sam ipak ima godina. Auspuh jedino nije original, sve ostalo jest. Nisam ga navinuo baš do kraja jer ipak dugo stoji pa ćemo pomalo, ali onako na prvu mislim da ide to ok s tih 50 ks. Uglavnom sretan ko malo dijete...čak i više nego kad sam 2006 kupio Kle ... ganc novi.
Eto......

PS. fali mi lijevi poklopac (ovaj trokut sastrane) di piše gs550 pa ako netko ima za neku normalnu cijenu......
 
Sretno, lijep stroj  (y)
 
Je li to bio ovaj: http://www.njuskalo.hr/oldtimer-motori/suzuki-gs-550-cm3-oglas-1523960
 
Baš danas sam radio na starijem od toga .Curilo gorivo na drugom karbu ali ne zato jer je probijena membrana nego zato jer je netko okrenuo naopako iglicu od plovka. Ostali  OK. :misli:
 
Medic said:
Hvala ;)

Pranja.... je to je taj.

Dobra je pila. Rekoh idem vidjeti koliko bi takav motorek koštao i naletim na taj oglas. :D
 
Mislim da sam dobro prosao. Ili je covjeku hitno trebala lova ili je mislio da je neki veci kvar u pitanju cim ga je tak jeftino dao. Evo danas sam bas skinuo rezervar , rjesio tu pipu i radi ko urica. Jos mi je ostalo štop prekidac prednji, čok sajla , vilica zadnja ima malo lufta...znaci pikse ili sto vec ima, te ulje+ filter i kociona tekucina. Instalacija je izvorna, sve je na svome mjestu i nista nije kemijano. Vec bi on bio regan ali nemam vremena preko dana nego navecer sat dva kolko stignem...... a nestrpljiv sam, vozio bi se :mrgreen:
Uglavnom prvi plan je bio rasturit ga i sloziti sve komplet jer nisam znao zapravo kakvo je stanje al me nije niti bilo briga, a obzirom da je sve ok budem ga regao kad te sitnice slozim a onda poslije sezone ce lakiranje , detaljno poliranje i ostala kozmetika.
 
Pranja said:
Dobra je pila. Rekoh idem vidjeti koliko bi takav motorek koštao i naletim na taj oglas. :D

Motorek je samo po kubikazi. Ja se iznenadio da je zapravo dosta velik obzirom da mi na slikama izgleda malen i uzak. Gsr od frenda se nevidi iza ovoga  :D
 
Napravio jedno 20-ak km jučer i onda ga malo rastavio. Sve super fino ide i lijepo radi....osim.....prednji desni disk je spigan malo , ležajevi zadnje vilice su otišli...ustvari samo lijevi i prednji štop šalter. Tako da je još to ostalo za riješiti pa onda poliranje (probao malo jučer) i finiš. Sve izgleda netaknuto oko zadnjeg kotača ali je to nemoguće znači da je fino pofarbano  :mrgreen:
 
bravo,bit će ko nov! isplati se oko njega potrudit,u osnovi je dobar pa valjda neće puno love tribat da bude točan 100%  (y)
 
gile noćna mora said:
bravo,bit će ko nov! isplati se oko njega potrudit,u osnovi je dobar pa valjda neće puno love tribat da bude točan 100%  (y)

hvala....... obzirom da sve radim sam i da samu mašinu neću dirati , mislim da ću ga za cca 200 eura (plus registracija)uspjeti finiširati. Ne vidim na što bi više potrošio ako nebude nekih iznenađenja, a za sad nisu na vidiku :D
Jedino neznam šta da radim s hrđavim granama.
Ma da mogu 3-4 dana u komadu odvojiti samo za to, bio bi on za čas gotov jer je stvarno jednostavan da jednostavniji nemože biti.

ovo na slici je uzrok prelijevanja drugog cilindra. metal na membrani od pipe se raspao pa se uvukla.
 
Medic said:
hvala....... obzirom da sve radim sam i da samu mašinu neću dirati , mislim da ću ga za cca 200 eura (plus registracija)uspjeti finiširati. Ne vidim na što bi više potrošio ako nebude nekih iznenađenja, a za sad nisu na vidiku :D
Jedino neznam šta da radim s hrđavim granama.
Ma da mogu 3-4 dana u komadu odvojiti samo za to, bio bi on za čas gotov jer je stvarno jednostavan da jednostavniji nemože biti.

ovo na slici je uzrok prelijevanja drugog cilindra. metal na membrani od pipe se raspao pa se uvukla.
ja sam svog platija malo manje,bio je bez karbova. Kupio sam karbove,akumulator,prednje pločice,sajle za km i obrtaje,ulje i filter,to me došlo 350e i još moram kupit novu zadnju gumu i može na regu. Moje grane su isto hrdave,šta bi bilo najednostavnije napravit da na nešto sliče? Gleda sam po e-bayu komplet marving grane i top 400e,malo puno za moj džep!
 
gile noćna mora said:
ja sam svog platija malo manje,bio je bez karbova. Kupio sam karbove,akumulator,prednje pločice,sajle za km i obrtaje,ulje i filter,to me došlo 350e i još moram kupit novu zadnju gumu i može na regu. Moje grane su isto hrdave,šta bi bilo najednostavnije napravit da na nešto sliče? Gleda sam po e-bayu komplet marving grane i top 400e,malo puno za moj džep!

Ispjeskarit i pofarbat termo farbom ;) :mrgreen:
 
to mi je dobro i jednostavno rješenje s obzirom da je sezona na vratima,onda lagano iduću zimu skupljat za marvinga  (y)
 
Status
Not open for further replies.