Suzuki gs550 1980

Status
Not open for further replies.
grafit said:
ma ide on ,mada moj neće preko 160 ,dobra stvar je da na radilici nemaš leteće i bankove ležaje pa je to praktički jako trajno .Na njemu pazi na ulje jer ga voli gutnuti kad ga gaziš

Pitanje...dal imaš ti serijski prijenos? Meni je na 100kmh-5000 okretaja u šestoj. To mi previše nekako. Nisam prebrojao zube kod sebe pa neznam jel serijala ili nije.
Uglavnom...do 140 kmh po satu (četvrta brzina, onda sam pustio) ubrzava praktički isto ko Versys 650....neznatno sporije :shock:
Dal je to normalno ili nije, neznam......meni nije baš za 50 ks i 200+ kg
Da nebi bilo ono...ptice najljepše pjevaju prije umiranja :LOL:
 
po tvorničkoj specifikaciji navode 180 samo teško .Meni je naprijed 16  zubi nazad mislim da je orginal,nisam brojio .Brzinu mi je mjerio prijatelj sa VTR kom 150 po ravnom pun gas 5 .Kad je pod zub može do 160 ali to je previše .Uglavnom meni su samo gore stariji flah karbovi i prijenos sa radilice na kvačilo je ravno a ne konusno uzubljenje .Brzina za njega je do nekih 130 a bitno je da ima starta sa poda ,dosta više nego i neki noviji motori
PS ja imam još jednu makinu rezerve pa se mogu zajebavati
 
Pa nisam pametan... imam osjecaj da bi ovaj moj navuko 180 i vise bez problema ali iskreno strah me probati da se ne razleti nesto pa i ja skupa s njim. Moram prebrojati zube cini mi se kratko to sve skupa... samo šaltam:) Kako god da je, kad cu mijenjati mislim da cu malo duzi prijenos staviti.
 
2 grafit: Koji karbovi, vm22 ili veci? Mislim da je razlika u velicini prirubnica pa se nedaju kombinirati cilindri od siber i membranskih karbova. Ako sam u krivu ispravi me;-)
Ja se sjecam da sam svojeg natjerao do jedno 180 ili cak i vise. Kazaljka se trese pa se tesko cita pri toj brzini. Mada prosli tjedan nije isao dalje od 160 stara mrcina.? Testirat cu ga sa gpsom drugi tjedan, sad je na tuningu kod mehe :)

Medic: ja sam imao 13/45 pa mi se cinilo prekratko bas zbog toga cestog saltanja, onda sam stavio 15/45 i u sestoj nije vukao nikako a peta mu je bila kao sesta prije. U manualu pise 15/50 +- 1zub na zadnjoj sajbi ovisno koji model.
 
kruns said:
Medic: ja sam imao 13/45 pa mi se cinilo prekratko bas zbog toga cestog saltanja, onda sam stavio 15/45 i u sestoj nije vukao nikako a peta mu je bila kao sesta prije. U manualu pise 15/50 +- 1zub na zadnjoj sajbi ovisno koji model.

Neznam, bas cu pogledati. I kod mene je vrlo mala razlika peta i šesta.... skoro nikakva.
Snimio bi ja ali nemam s cim tj nemam s cim pricvrstiti gejfon

za koji dan ce mi biti gotovi adapteri za usarafiti u prirubnice pa cu probati i ovo...

http://youtu.be/yeb9rjFtmcg
 
Medic said:
Neznam, bas cu pogledati. I kod mene je vrlo mala razlika peta i šesta.... skoro nikakva.
Snimio bi ja ali nemam s cim tj nemam s cim pricvrstiti gejfon

za koji dan ce mi biti gotovi adapteri za usarafiti u prirubnice pa cu probati i ovo...

http://youtu.be/yeb9rjFtmcg
ako nisi siguran nemoj previše šarafati po karbu
 
grafit said:
ako nisi siguran nemoj previše šarafati po karbu

znam sto treba bez brige, ali necu previse cackati... to vise radi provjere samo;)
Smjesa mi je taman po manualu oko tri kruga odvrnuta, trosi oko 5.5 normalne voznje po gradu, ler miran na oko 1100 okretaja sa svjetlima, ovo me kosta 40-50 kn da slozim pa vise iz znatizelje da vidim i to...
 
Cisto da nesto napisem. Nekih 600-700 km je iza nas, uglavnom gradske voznje. Potrosnja u prosjeku 5.5, ulje stoji na sredini, nnekad ali rijetko dok stojim na semaforu skroz malo baci dima. Nije ni plav ni bijeli.... neki mix.
Vjerojatno gumice ventila i to.... od starosti ili cega vec, ali to cu po zimi rjesavati. Ostalo sve super.... idemo dalje

I htio sam pitati sto se tice ulja u vilici..... manual kaze motorno 10w-30 i ATF u omjeru pola pola. Jel to stvarno mora tako ili moze neko normalno ulje bas za vilice?
 
Pozdrav. Je je......u pogonu je naravno. Nista pretjerano novo osim lanca i lancanika....prednji sam vratio na serijski 15zuba, bio je 14. Sad se ljepse vozi tj tečnije:)
Inace....napravio cca 2000 km svakakve voznje. I grad i otvoreno i po gasu.....radi ko singerica, ne buni se, ulja potrosio oko pola litre...ja zadovoljan.
U globalu cekam kraj sezone da ga rastavim i rjesim "kozmetiku", ulje u vilici.....itd.
 
Medic said:
Da....kolekcija jesen-zima....tamo negdje iz 88 godine :) :) To me bode u oci a marving je skuuup
eh,marvig,ja ću pokušat ovu zimu polako odvajat za njega pa kud puklo da puklo!
 
Ima li netko plastiku-poklopac koji pokriva akumulator za gs-500,550,1981 g?Moze u inbox
 
Status
Not open for further replies.