Suzuki gs550 1980

Status
Not open for further replies.
Medic said:
Budeš po zimi  (y)
he-he to sam planira ove prošle zime. šalu na stranu financije su problem,sva srestva sam usmjerija na završetak stana a pošto motor pali i vozi ja se vozam kad god mogu  :D
 
gile noćna mora said:
he-he to sam planira ove prošle zime. šalu na stranu financije su problem,sva srestva sam usmjerija na završetak stana a pošto motor pali i vozi ja se vozam kad god mogu  :D

Ma onda pomalo....prvo "krov nad glavom". (y)
 
Halo dRRužino. Evo pročitao sam svih 7 stranica, baš ste mi izazvali nostalgiju, jer to je bio moj prvi motor.  :0648: :0648: :0648: :0648: :0648: :0648: :0648:
Kupio ga od mučne štednje od prvih plaća rada u ljevaonici željeza, nabavu mi sredio kolega s posla od svog frenda, Jage, onda početnika, danas etabliranog dilera, prodavača, servisera, kako god hoćete (big bike  iz S. Broda), već se onda, davne 1992 godine, bavio s preprodajom motora.
Platio sam ga 2750 maraka, po preporuci Jage, jer sam bio početnik i da bi mi više stimao manji motor, jer je za iste novce u igri bio i Kawasaki 1000 st mislim - imao je kardan. Zapravo moj model je bio GS 550 E, imao je ispod 10 tisuća kilometara, dakle bio kao novi, tako je i radio, tako je i izgledao. Moram potražiti neke slike iz tog doba, sigurno ga imam negdje.
Od tehničkih stvari sjećam se da je trošio negdje oko 5 litara, imao 220 kg (ja onda 58 kg  :grin: ko zagoRRski puRRan), mogao je navući i 180 km, šest brzina, imao je displej u kojoj si brzini (to mi bila fora), nije imao nožni kick za paljenje, 1980 godište, 5,5 sekundi do 100km/h (to se mjerilo! :) ) ulje nije trošio, imao je u izvorniku gotovo ravan guvernal, koji sam kasnije zamijenio s malo višim od Kawasakija z650 od susjeda, kromirane grane - oriđiđi, zapravo sav je bio sjajan, boja plava.
Nikad neću zaboraviti svoju prvu vožnju, kao ni tu godinu otkrivanja tog svijeta. Svakog vikenda putovao sam s njime u Zg (Ljubav je bila dakako u pitanju - studentica Engleskog i Informatologije  :mrgreen: ).
Prvo i jedino veliko kršenje bilo je naravno na tom motoru - neiskustvo, iako nisam bio kriv, možda bi iskusniji vozač to izbjegao, ne znam. Iako j unfal bio solidan - zabio sam se u prednji blatobran autu, preletio preko auta i maznuo glavom o "čupriju", no kaciga UVIJEK bila na glavi pa je sve ostalo čitavo (na glavi) ostalo sve u gips i zavoje  :lipsrsealed:, motor sam popravio za 100 maraka! vilice mi poravnao Čemki (MMS) bio je đak od ćaleta, a i on je već u to vrijeme ozbiljno šarafao pa je to došlo u njegove ruke, poklopac ventila i paljenja izliven u jednoj kućnoj ljevaonici pa izglodan u jednoj radioni i to je bilo to. Čudno kako malo štete obzirom na udarac. Jednom sam na autoputu izgubio cijelu nutrinu auspuha (zadnjeg lonca), no to je zavareno i opet udri. Nakon 3 godine prodao sam ga trebalo je kupiti auto (studentica je zagRRizla  :0648: :0648: :0648:) i tako nastputila je pauza od par godina. Onda je došao VF 750.  (y)

sori ako sam vas davio, ali baš me Suza vratila u prošlost, neko dobro doba iako gledajući danas kako sam vozio dobro da sam živ - to definitivno.  (y)
Bogu hvala+++
 
evo našao sam slike, malo skenirao, ovo je uslikano na dan kad sam ga kupio i dovezao kući, sve je oriđiđi na njemu bilo  :021:  (y)

e, da, original je imao samo jedan retrovizor, Kasnije sam stavio i desni, opet od susjeda s kawasakijem, čudnovato kako je to nekad bilo.
 
Još par slika s vožnje i s povišenim guvernalom i drugim retrovizorom, od kawića, koji se vidi da je drukčiji, a i sad vidim da nema ogledala unutra...  :mrgreen: nemam pojma što je to bilo, znam da je bilo.  (y)
Mnogi su iz tog vremena preuređivali motore, pogotovo rezali zadnje blatobrane (mad max bio u modi) no meni su uvijek bili najljepši original.

p.s. prije jedno tjedan susjed je kupio hondu 400ccm iz 79 godine, dvocilindraša. Ima kojekakvih nadomjestaka na njoj, na auspuh je orriginal, kako to nije prohrđalo ne znam, ili je kupljen novi ali original, ali globalno to je taj motor iz tog doba, no najviše me iznenadilo kako radi - doslovno kao urica, a ima 36 godina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nevjerojatno!
 
Miro: pogledaj grane na mom. Isto ko nove, a ne hrdjaju zato jer su duple cijevi unutra i ima par mm razmaka medju njima pa se ne "pale"" ove vanjske a i ocito su od kvalitetnog japanskog nehrdjajuceg celika ;)
 
Medic said:
Miro: pogledaj grane na mom. Isto ko nove, a ne hrdjaju zato jer su duple cijevi unutra i ima par mm razmaka medju njima pa se ne "pale"" ove vanjske a i ocito su od kvalitetnog japanskog nehrdjajuceg celika ;)
vidim, da. I moj je imao dupli lim, dakle cijev iznutra i vani ona prekrasna kromirana koja nije bila čak ni ljubičasto plava zbog topline. Mnogi su onda mogli sanjati o tome, imali su samo grane s jednom stijenkom i izgarale su i mijenjale bolju. Kako se to nekad radilo. Stvarno je bilo kvalitetno.
Vidim da na mom Ducatiju to nije tako :mrgreen:, nije dupla stjenka iako je u biti naked (multistrada 1000 ds), iako sam na prošlom 749 modelu imao polirane grane i imale su sjaj kao i ove. Bilo je fora.
 
Malo da se pohvalim. Pao je i prvi duži jednodnevni put željava, bihać itd.....cca 400 km. Stara cesta, tempo 90-100 kmh, prosječna potrošnja  4.5 litara, ulje ništa. Uglavnom ... sad je sve kompletirano i originalno (osim topova), sve radi, guštam, ja vrlo zadovoljan. :mrgreen:
 
Carbtune......jebena fora (y)
Prvo sam bio očistio te druge frgazere što imam, stavim ih i motor neide, a trebali bi biti isti. I bili bi da se neki genije nije primio bormašine misleći da je pametniji od Japanca koji ga je napravio. Izbušio dize ali ono......za duplo

 
GS - ovci bok ! Uskoro će na cestu još jedan, 1979 g. samo da se zna. Slaže se, slaže. Za sad je gotovo original stanje ali mislim da će biti par izmjena. Fale neke stvari, naravno. Kao što su ispušni lonci, guvernal a i boja neće biti prva. Imam i par pitanja, npr gdje i kako najbolje nabaviti naljepnice za rezervoar. Boja -- nisam siguran, sad je neka crvena. Bit će najvjerojatnije crvena metalic, svjetlija.
Otvoren sam za vaša razmišljanja i savjete.
 
Bok. Ja ti mogu rijesit nalje od 550 E iz 80'-e kakav je moj. Meni osobno je ljepsi bez icega zato ih ni nisam dao raditi ali ima graficar to sejvano negdje......valjda, jer sam dao da izmjeri i poslika prije lakiranja u slucaju da se odlucim dati ih raditi.
Kaj ti jos fali....daj sliku neku da vidimo
 
Bum metnul sliku drugi tjedan. Malo me sram. Al bi bu lepi jedan dan. Imam i jednog koji služi kao donor ak bu ko kaj trebal.
 
Ok....i provjeri obavezno lezajeve i pikse zadnje vilice , oba kotaca i mosta volana. Ja imam kataloske brojeve pa javi ak ces trebati jer su dosta jeftiniji kad kupujes u lagercomercu npr....nego tipski u ducanima za motore(da ne imenujem sad).
 
Slika prilikom kupnje. SAD  je već malo drugačiji. Dileme su oko auspuha, sica i kako rekoh, boje i naljepnica. Sve drugo, tehnički gledano, nema dileme. Bit će složeno kak treba. A onda ide u remont makša od 550 i bit će vjerojatno ugrađena na proljeće.
 
Status
Not open for further replies.