Halo dRRužino. Evo pročitao sam svih 7 stranica, baš ste mi izazvali nostalgiju, jer to je bio moj prvi motor. :0648: :0648: :0648: :0648: :0648: :0648: :0648:
Kupio ga od mučne štednje od prvih plaća rada u ljevaonici željeza, nabavu mi sredio kolega s posla od svog frenda, Jage, onda početnika, danas etabliranog dilera, prodavača, servisera, kako god hoćete (big bike iz S. Broda), već se onda, davne 1992 godine, bavio s preprodajom motora.
Platio sam ga 2750 maraka, po preporuci Jage, jer sam bio početnik i da bi mi više stimao manji motor, jer je za iste novce u igri bio i Kawasaki 1000 st mislim - imao je kardan. Zapravo moj model je bio GS 550 E, imao je ispod 10 tisuća kilometara, dakle bio kao novi, tako je i radio, tako je i izgledao. Moram potražiti neke slike iz tog doba, sigurno ga imam negdje.
Od tehničkih stvari sjećam se da je trošio negdje oko 5 litara, imao 220 kg (ja onda 58 kg :grin: ko zagoRRski puRRan), mogao je navući i 180 km, šest brzina, imao je displej u kojoj si brzini (to mi bila fora), nije imao nožni kick za paljenje, 1980 godište, 5,5 sekundi do 100km/h (to se mjerilo!
) ulje nije trošio, imao je u izvorniku gotovo ravan guvernal, koji sam kasnije zamijenio s malo višim od Kawasakija z650 od susjeda, kromirane grane - oriđiđi, zapravo sav je bio sjajan, boja plava.
Nikad neću zaboraviti svoju prvu vožnju, kao ni tu godinu otkrivanja tog svijeta. Svakog vikenda putovao sam s njime u Zg (Ljubav je bila dakako u pitanju - studentica Engleskog i Informatologije
).
Prvo i jedino veliko kršenje bilo je naravno na tom motoru - neiskustvo, iako nisam bio kriv, možda bi iskusniji vozač to izbjegao, ne znam. Iako j unfal bio solidan - zabio sam se u prednji blatobran autu, preletio preko auta i maznuo glavom o "čupriju", no kaciga UVIJEK bila na glavi pa je sve ostalo čitavo (na glavi) ostalo sve u gips i zavoje :lipsrsealed:, motor sam popravio za 100 maraka! vilice mi poravnao Čemki (MMS) bio je đak od ćaleta, a i on je već u to vrijeme ozbiljno šarafao pa je to došlo u njegove ruke, poklopac ventila i paljenja izliven u jednoj kućnoj ljevaonici pa izglodan u jednoj radioni i to je bilo to. Čudno kako malo štete obzirom na udarac. Jednom sam na autoputu izgubio cijelu nutrinu auspuha (zadnjeg lonca), no to je zavareno i opet udri. Nakon 3 godine prodao sam ga trebalo je kupiti auto (studentica je zagRRizla :0648: :0648: :0648
i tako nastputila je pauza od par godina. Onda je došao VF 750.
sori ako sam vas davio, ali baš me Suza vratila u prošlost, neko dobro doba iako gledajući danas kako sam vozio dobro da sam živ - to definitivno.
Bogu hvala+++