suzuki gsf 1250 bandit 2007 N/S

truba

New member
a gle cijenu!

(y)

a i 6 brzina!

(y)

http://www.moto-station.com/article1999-news-2007-suzuki-gsf-1250-ns-bandit.html
 
a gle dok ti na cijenu dodaju pdv i carinu  :palacdolje:

da je takva cijena i u hrvatskoj bilo bi super. inače lijep motor
a i cijena je ok.
 
black said:
ali više nije ulje/zrak

sad je voda :misli:
Stara uljara je nepoderiva,vidjet ćemo kako će bit sa novim modelom.
 
fredi said:
Stara uljara je nepoderiva,vidjet ćemo kako će bit sa novim modelom.

Stara "uljara" je jedan od boljih agregata(ako ne i najbolji) koji je izašao iz Suzukijeve tvornice. Svoju primjenu imao je u GSX-R seriji prije kojih 16-ak godina. Konstrukcijski isti agregati ugrađivali su se(i ugrađuju se) u serije GSF, GSX i GSX-F. Već godinama. Sumnajm da bi Suzuki riskirao i napravio nešto lošiju mašinu, ali svakako mislim da "uljaru" nemre nadmašiti.
 
i ja sam kod takvog mišljenja, ali vrijeme će pokazat šta je bolje :misli:
 
malo mi je nejasno zašto su išli na novu mašinu kad je stara uljara bila tako dobra i nepoderiva.....ili je to isti blok i klipovi i karike....pa su samo natukli vodeno hlađenje?
 
pak said:
malo mi je nejasno zašto su išli na novu mašinu kad je stara uljara bila tako dobra i nepoderiva.....ili je to isti blok i klipovi i karike....pa su samo natukli vodeno hlađenje?

Isti razlog zbog kojega prestaju s proizvodnjom GSX1400; Euro 3 (valjda taj broj ?) norma, "vodenjaci" manje zagadjuju. Izgleda da klasicni motocikli izumiru, valjda je ostala jos samo XJR1300, a pitanje je koliko jos dugo.
Zahvaljujem Suzukiju sto je ostavio normalni okrugli far na N-u, barem u dizajnu nisu pokusali biti "moderni" :) http://www.gruetter-motos.ch/Bikes/SUZUKI/2007/GSF650_1250_Bandit_K7/suzukibandit650_1250-8297-031-f.jpg
 
Žao mi je što su prešli na vodeno hlađenje baš zbog te duge tradicije i svima poznatog izgleda mašine. Sad mi to više nije to. Uljare i njihova rebra su nezamjenjivi!
A zakaj se GSX1400 više ne bu proizvodio, pa kaj Injection nije dovoljno 'dobar' za Euro3?
 
Kad ovako gledam, čini mi se da je ova mašina rađena na temelju GSXR 1100 W ( oblik glave i cilindara ).