SUZUKI GSX-R 1100 tuning ???

HULK

New member
Zanima me ima li netko tko se razumije u SUZUKI GSX-R 1100,750 uljaru.
Čuo sam puno priča da se može na mašinu 1100 staviti cilindri i klipovi od bandita 1200 pa kompjuter 1100 na suzu 750....
Ima dosta toga pa bih volio kad bi pravi meštri i doktori napisali par riječi o tome kako izvući maximum snage iz GSX-R 1100 bez turbine. 8)
 
puno češće se stavlja elektronika od 750 na 1100 .... jer je blokada za koju tisuću dalje.. ;)
 
ja znam da se moze stavit karburator od bandita na 1100 i da s time gubi malo snage ali mu se potrosnja smanjuje za pola, a najbolje je stavit makinju 1100 na ramu od 750 i struju od 750, to ide na kolo u trecoj  (y) (y) (y)
 
vuki_750 said:
ja znam da se moze stavit karburator od bandita na 1100 i da s time gubi malo snage ali mu se potrosnja smanjuje za pola, a najbolje je stavit makinju 1100 na ramu od 750 i struju od 750, to ide na kolo u trecoj  (y) (y) (y)
  :misli:
 
HULK said:
Zanima me ima li netko tko se razumije u SUZUKI GSX-R 1100,750 uljaru.
Čuo sam puno priča da se može na mašinu 1100 staviti cilindri i klipovi od bandita 1200 pa kompjuter 1100 na suzu 750....
Ima dosta toga pa bih volio kad bi pravi meštri i doktori napisali par riječi o tome kako izvući maximum snage iz GSX-R 1100 bez turbine. 8)
ubodeš ovu garnituru u motor i imaš zlo neviđeno pod guzicom...
 
...coswort kovani klipovi sa specijalno za njih rađenim japanskim karikama i stublinama... ovi klipovi su pomjera 85 mm (serijski su 78mm) sa kompr.omjerom 13,4 : 1 !!! u glavi su yošimurine duple opruge i titan šeširi sa osiguračima za ventile...usisni kanali prošireni sa 34 mm na 44 mm..obavezno ide cindgeber za predpaljenje 3 stupnja ranije u samom startu itd.itd.
 
bolesno ...  :shock:

ja ću na svom sad kad budem mijenjao lanac samo malo proširiti usise čisto da ga osvježim ...  :mrgreen:
 
Ja sam se nadao bit će tu nekih prijedloga ne toliko kompliciranih ali dobrih... 
Kad ono nakraju jave se doktori i napiše mi se sve najbolje :shock: i još dobijem slike ,a u mom kraju puno njih daje prijedloge ovo ovako pa onako :misli: sad ću im se svima rugat jer nemaju dobar mozak, :palacdolje:

Ali isto me zanima to jeli se dobije što na snazi i kako se to kombinira sa Suzuki Banditom 1200 i mašinom GSX-R 1100, neki govore da cilindri i klipovi od Bandita mogu na GSX-R 1100 pa da se tu dobiva neka snaga ili da se prošire cilindri za banditove klipove to se ja mislim može ali tu nema neke velike snage pa ako znate oko toga recite jer ja još nisam doktor za Suzuki još nemam godina  (y)
 
strasilo said:
bolesno ...  :shock:

ja ću na svom sad kad budem mijenjao lanac samo malo proširiti usise čisto da ga osvježim ...  :mrgreen:
Ja ću staviti malo one tekučine u gorivo za skidanje gareži :mrgreen:
 
vuki_750 said:
ja znam da se moze stavit karburator od bandita na 1100 i da s time gubi malo snage ali mu se potrosnja smanjuje za pola, a najbolje je stavit makinju 1100 na ramu od 750 i struju od 750, to ide na kolo u trecoj  (y) (y) (y)
Ufff....od svega ovoga bi me zanimalo ovo sto trosi manje jer mu snage nemanjka ali potrosnja....uff...ufff...kada bi ovo uradli mozda bi ostalo malo para i za pive a ne sve da nam Djeko ostavi na benziskim pumpama!!!
 
Moja Suza je ova bijela rama iz 87.godine,zadnja felga yamaha fzr,prednja vilica Honda XX 1100,rep Ducati,mašina 750 hyper sport malo drugčija...
Sve je to dobro i danas sam odmah pričao sa jednim meštrom on nije za motore nego za aute i brodove...nebitno ali sam mu pokazivao glave od suze i govorio o proširivanju usisa, a on je odmah na to rekao nešto isto pametno.
Rekao mi je da se usisi dobro ispoliraju i da bez toga isto dobijem na okretajima :misli:-to sve stoji ali isto je bolje obraditi usise (y)

I evo par slika od Suzukija jedan 1100 od prijatelja,ali to je nebitno samo neka doktori i meštri govore o svojim idejama za izvući maximum iz Suze uljare 8)

 
Super ti je Suzana Hulk, meni su to strava bikeovi.
Kad napravim CBRku, za god dve uzimam velikog Bandita razbijenog sa karbovima kad krenem radit.


Što se tiče poliranja tih usisnih meni je jedan odličan mehaničar za aute pokazivao usise koje je na ruku polirao on i njegov sin mislim da je završna gradacija bila 2500 sa ULJEM  :shock:

To se polira ohoho,ono mjesec dana
 
zvonko situm said:
...coswort kovani klipovi sa specijalno za njih rađenim japanskim karikama i stublinama... ovi klipovi su pomjera 85 mm (serijski su 78mm) sa kompr.omjerom 13,4 : 1 !!! u glavi su yošimurine duple opruge i titan šeširi sa osiguračima za ventile...usisni kanali prošireni sa 34 mm na 44 mm..obavezno ide cindgeber za predpaljenje 3 stupnja ranije u samom startu itd.itd.
a sta je sa prijenosom? kako to trpi opterecenje?
 
I sad uz sve ovo vjerovatno dolaze yoshimurine špic bregaste to će biti extra :misli: samo je nekima problem što je meni takva psiha da ako to stigne ja ću mašinu raditi da ne bude friža 8) na njoj i problema će biti jer ako se to napravi onda neću imati srca vozit taj avion (y)
 
http://www.youtube.com/watch?v=gi1T2lDUsSs&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=QKsTcjAwgao&feature=related  (y)
 
HULK said:
I sad uz sve ovo vjerovatno dolaze yoshimurine špic bregaste to će biti extra :misli: samo je nekima problem što je meni takva psiha da ako to stigne ja ću mašinu raditi da ne bude friža 8) na njoj i problema će biti jer ako se to napravi onda neću imati srca vozit taj avion (y)

    Što god da složiš, to je motor i on se mora voziti. Možda malo rijeđe, ali kada na njega sjedneš odvrni ga ko čovjek i uživaj. Najebao si se za složit ga. Naplati si trud zadovoljstvom a ne suzdržavanjem. Once in a lifetime.
 
Gospodo doktori počeo sam raditi svašta po jednoj svojoj mašini recimo primjer ventili usisni i ispušni ispolirani....ali mene zanima mogu li ja na svojoj mašini 750 hypersport dobiti na snazi ako proširim usise i dobio sam informacija puno........recimo da ispoliram usise do temelja jer da ću s tim dobiti veću kompresiju jer ulazi više goriva...bla,bla,bla :wink:a od drugih dobivam informacije da je bez poliranja bolje jer onda se dobiva bolja smjesa zbog vrtloženja....
Uglavnom mene samo zanima hoću li dobiti na snazi bar nešto ako budem proširivao usise pa ako ima netko tko zna molim vas dajte mi informacije :misli:???
 
HULK said:
Gospodo doktori počeo sam raditi svašta po jednoj svojoj mašini recimo primjer ventili usisni i ispušni ispolirani....ali mene zanima mogu li ja na svojoj mašini 750 hypersport dobiti na snazi ako proširim usise i dobio sam informacija puno........recimo da ispoliram usise do temelja jer da ću s tim dobiti veću kompresiju jer ulazi više goriva...bla,bla,bla :wink:a od drugih dobivam informacije da je bez poliranja bolje jer onda se dobiva bolja smjesa zbog vrtloženja....
Uglavnom mene samo zanima hoću li dobiti na snazi bar nešto ako budem proširivao usise pa ako ima netko tko zna molim vas dajte mi informacije :misli:???


S obzirom na boldano...

Nahrani svinje i nista ne diraj.


Motor ti i ovako ima snage vise nego je potrebno za bilo sta...